Definicja Growth hackingu
Działania skupione wokół pełnego lejka sprzedażowego/marketingowego, oparte o dane i szybkie testowanie kolejnych hipotez, w celu zbudowania przewidywalnego wzrostu, najczęściej w przedsiębiorstwach, które nie mają dużego budżetu na marketing, ale zachowują szansę na duży i szybki wzrost
Połączenie pozycjonowania i reklam daje nam elastyczność i pozwala znaleźć strategię najlepiej pasującą do Twojego biznesu i danej niszy. W prace marketingowe jest zaangażowanych dwóch specjalistów (reklamy + SEO), którzy współpracują z Tobą by zwiększyć ruch i sprzedaż.
Masz pytania?
Zadzwoń: 783 505 371
lub napisz a my oddzwonimy:
Cennik
Dostępne pakiety
Przygotowaliśmy kilka przystępnych wariantów cenowych.
Dzięki temu możesz wybrać taki pakiet, którego cena jest odpowiednia do bieżącego etapu rozwoju Twojej firmy.
GH1500
1500 zł
netto miesięcznie
Pierwszy miesiąc współpracy
W pierwszym miesiącu podejmujemy kluczowe działania do dalszej współpracy jak:
» Audyt dotychczasowych działań
» Wideokonferencja – ustalenie celów
» Przygotowanie strategii działań SEO, PPC, ustalenie
harmonogramu
» Omówienie strategii
» Konfiguracja pierwszych kampanii
» Rozpoczęcie audytu SEO
Obsługa kampanii reklamowych:
1 środowisko reklamowe
» Prowadzenie kampanii reklamowych z budżetem do 2000 zł w cenie
» 25% budżetu powyżej zakładanego maksimum
Meta Ads
» Wdrożenie pixela konwersji
» Utworzenie grup odbiorców
» Wdrożenie API konwersji
» Utworzenie kreacji graficznej (1x kwartał)
Google Ads
» Wdrożenie tagów konwersji
» Utworzenie grup odbiorców
» Wdrożenie CSS do kampanii produktowych
» Wdrożenie Sembot
» Utworzenie kreacji graficznej (1x kwartał)
Pozycjonowanie
Analiza + strategia
» Audyt bieżącej widoczności
» Analiza konkurencji
» Ustalenie celów, najważniejszych podstron
» Przygotowanie listy fraz kluczowych
» Przygotowanie strategii działań na najbliższe 2 kwartały
» Poszerzony audyt konkurencji
Optymalizacja strony
» Audyt treści
» Audyt optymalizacji technicznej serwisu
» Sprawdzenie linkowania wewnętrznego
» Audyt linków zewnętrznych
» Przygotowanie podsumowania audytu
» Przygotowanie zalecanych zmian
» Zaplanowanie wdrożenia zmian i poprawek
» Poszerzona analiza z pomocą narzędzia Screaming Frog
Link building (linkowanie)
» Linkowanie NAP (wizytówki firmowe)
» Linkowanie z miejsc ogólnodostępnych
» Linkowanie z branżowych serwisów
» Linkowanie z własnych portali
» Linkowanie z portali sponsorowanych
» Przygotowanie dedykowanych serwisów zaplecza
» Linkowanie z dedykowanych serwisów zaplecza
Około 4 linki miesięcznie (12 linków / kwartał) z domen o wysokich parametrach. Ostateczna liczba zależna od zaplanowanej strategii na dany kwartał.
Działania SEO
» Prace wdrożeniowe – dodawanie treści, wprowadzanie zmian optymalizacyjnych
» Linkowanie – wybieranie lokalizacji do linkowania, przygotowanie treści, wstawienie linków, publikacja
» Działania content marketingowe – analizy, współpraca z copywriterami
» Pozostałe prace – audyt, kontakt, inne
» Konsulting SEO – wideokonferencja ze specjalistą, omówienie wyników, planowanie działań
» Audyt SXO (UX) pod kątem konwersji
Około 4h pracy czasu specjalisty miesięcznie (12h / kwartał).
Copywriting
» Treści na najważniejsze podstrony
» Poszerzony content marketing (nowe sekcje z treściami jak blog, faq)
Około 5000 znaków miesięcznie (15000 / kwartał). Ostateczna liczba zależna od zaplanowanej strategii na dany kwartał.
Analityka
» Wdrożenie Google Tag Managera
» Wdrożenie tagów konwersji Google Analytics
» Konfiguracja Google Analytics
» Utworzenie raportu Looker Studio
» Konfiguracja API konwersji Facebook
Raportowanie
Interaktywny raport Google Looker zawierający:
» Google Search Console
» Google Analytics
» Google Ads
» Senuto
» Meta Ads
» Możliwość indywidualnego dostosowania raportu
Budżet reklamowy
Dodatkowo doładowanie budżetu reklamowego – po stronie Klienta. Zalecane minimum: 1000 zł.
GH2000
2000 zł
netto miesięcznie
Pierwszy miesiąc współpracy
W pierwszym miesiącu podejmujemy kluczowe działania do dalszej współpracy jak:
» Audyt dotychczasowych działań
» Wideokonferencja – ustalenie celów
» Przygotowanie strategii działań SEO, PPC, ustalenie
harmonogramu
» Omówienie strategii
» Konfiguracja pierwszych kampanii
» Rozpoczęcie audytu SEO
Obsługa kampanii reklamowych:
do 2 środowisk reklamowych
» Prowadzenie kampanii reklamowych z budżetem do 3000 zł w cenie
» 25% budżetu powyżej zakładanego maksimum
Meta Ads
» Wdrożenie pixela konwersji
» Utworzenie grup odbiorców
» Wdrożenie API konwersji
» Utworzenie kreacji graficznej (1x kwartał)
Google Ads
» Wdrożenie tagów konwersji
» Utworzenie grup odbiorców
» Wdrożenie CSS do kampanii produktowych
» Wdrożenie Sembot
» Utworzenie kreacji graficznej (1x kwartał)
Pozycjonowanie
Analiza + strategia
» Audyt bieżącej widoczności
» Analiza konkurencji
» Ustalenie celów, najważniejszych podstron
» Przygotowanie listy fraz kluczowych
» Przygotowanie strategii działań na najbliższe 2 kwartały
» Poszerzony audyt konkurencji
Optymalizacja strony
» Audyt treści
» Audyt optymalizacji technicznej serwisu
» Sprawdzenie linkowania wewnętrznego
» Audyt linków zewnętrznych
» Przygotowanie podsumowania audytu
» Przygotowanie zalecanych zmian
» Zaplanowanie wdrożenia zmian i poprawek
» Poszerzona analiza z pomocą narzędzia Screaming Frog
Link building (linkowanie)
» Linkowanie NAP (wizytówki firmowe)
» Linkowanie z miejsc ogólnodostępnych
» Linkowanie z branżowych serwisów
» Linkowanie z własnych portali
» Linkowanie z portali sponsorowanych
» Przygotowanie dedykowanych serwisów zaplecza
» Linkowanie z dedykowanych serwisów zaplecza
Około 8 linków miesięcznie (24 linki / kwartał) z domen o wysokich parametrach. Ostateczna liczba zależna od zaplanowanej strategii na dany kwartał.
Działania SEO
» Prace wdrożeniowe – dodawanie treści, wprowadzanie zmian optymalizacyjnych
» Linkowanie – wybieranie lokalizacji do linkowania, przygotowanie treści, wstawienie linków, publikacja
» Działania content marketingowe – analizy, współpraca z copywriterami
» Pozostałe prace – audyt, kontakt, inne
» Konsulting SEO – wideokonferencja ze specjalistą, omówienie wyników, planowanie działań
» Audyt SXO (UX) pod kątem konwersji
Około 6h pracy czasu specjalisty miesięcznie (18h / kwartał).
Copywriting
» Treści na najważniejsze podstrony
» Poszerzony content marketing (nowe sekcje z treściami jak blog, faq)
Około 8000 znaków miesięcznie (24000 / kwartał). Ostateczna liczba zależna od zaplanowanej strategii na dany kwartał.
Analityka
» Wdrożenie Google Tag Managera
» Wdrożenie tagów konwersji Google Analytics
» Konfiguracja Google Analytics
» Utworzenie raportu Looker Studio
» Konfiguracja API konwersji Facebook
Raportowanie
Interaktywny raport Google Looker zawierający:
» Google Search Console
» Google Analytics
» Google Ads
» Senuto
» Meta Ads
» Możliwość indywidualnego dostosowania raportu
Budżet reklamowy
Dodatkowo doładowanie budżetu reklamowego – po stronie Klienta. Zalecane minimum: 2000 zł.
GH2500
2500 zł
netto miesięcznie
Pierwszy miesiąc współpracy
W pierwszym miesiącu podejmujemy kluczowe działania do dalszej współpracy jak:
» Audyt dotychczasowych działań
» Wideokonferencja – ustalenie celów
» Przygotowanie strategii działań SEO, PPC, ustalenie
harmonogramu
» Omówienie strategii
» Konfiguracja pierwszych kampanii
» Rozpoczęcie audytu SEO
Obsługa kampanii reklamowych:
do 2 środowisk reklamowych
» Prowadzenie kampanii reklamowych z budżetem do 4000 zł w cenie
» 25% budżetu powyżej zakładanego maksimum
Meta Ads
» Wdrożenie pixela konwersji
» Utworzenie grup odbiorców
» Wdrożenie API konwersji
» Utworzenie kreacji graficznej (1x kwartał)
Google Ads
» Wdrożenie tagów konwersji
» Utworzenie grup odbiorców
» Wdrożenie CSS do kampanii produktowych
» Wdrożenie Sembot
» Utworzenie kreacji graficznej (1x kwartał)
Pozycjonowanie
Analiza + strategia
» Audyt bieżącej widoczności
» Analiza konkurencji
» Ustalenie celów, najważniejszych podstron
» Przygotowanie listy fraz kluczowych
» Przygotowanie strategii działań na najbliższe 2 kwartały
» Poszerzony audyt konkurencji
Optymalizacja strony
» Audyt treści
» Audyt optymalizacji technicznej serwisu
» Sprawdzenie linkowania wewnętrznego
» Audyt linków zewnętrznych
» Przygotowanie podsumowania audytu
» Przygotowanie zalecanych zmian
» Zaplanowanie wdrożenia zmian i poprawek
» Poszerzona analiza z pomocą narzędzia Screaming Frog
Link building (linkowanie)
» Linkowanie NAP (wizytówki firmowe)
» Linkowanie z miejsc ogólnodostępnych
» Linkowanie z branżowych serwisów
» Linkowanie z własnych portali
» Linkowanie z portali sponsorowanych
» Przygotowanie dedykowanych serwisów zaplecza
» Linkowanie z dedykowanych serwisów zaplecza
Około 12 linków miesięcznie (36 linków / kwartał) z domen o wysokich parametrach. Ostateczna liczba zależna od zaplanowanej strategii na dany kwartał.
Działania SEO
» Prace wdrożeniowe – dodawanie treści, wprowadzanie zmian optymalizacyjnych
» Linkowanie – wybieranie lokalizacji do linkowania, przygotowanie treści, wstawienie linków, publikacja
» Działania content marketingowe – analizy, współpraca z copywriterami
» Pozostałe prace – audyt, kontakt, inne
» Konsulting SEO – wideokonferencja ze specjalistą, omówienie wyników, planowanie działań
» Audyt SXO (UX) pod kątem konwersji
Około 8h pracy czasu specjalisty miesięcznie (24h / kwartał).
Copywriting
» Treści na najważniejsze podstrony
» Poszerzony content marketing (nowe sekcje z treściami jak blog, faq)
Około 12000 znaków miesięcznie (36000 / kwartał). Ostateczna liczba zależna od zaplanowanej strategii na dany kwartał.
Analityka
» Wdrożenie Google Tag Managera
» Wdrożenie tagów konwersji Google Analytics
» Konfiguracja Google Analytics
» Utworzenie raportu Looker Studio
» Konfiguracja API konwersji Facebook
Raportowanie
Interaktywny raport Google Looker zawierający:
» Google Search Console
» Google Analytics
» Google Ads
» Senuto
» Meta Ads
» Możliwość indywidualnego dostosowania raportu
Budżet reklamowy
Dodatkowo doładowanie budżetu reklamowego – po stronie Klienta. Zalecane minimum: 2000 zł.
GH3000
3000 zł
netto miesięcznie
Pierwszy miesiąc współpracy
W pierwszym miesiącu podejmujemy kluczowe działania do dalszej współpracy jak:
» Audyt dotychczasowych działań
» Wideokonferencja – ustalenie celów
» Przygotowanie strategii działań SEO, PPC, ustalenie
harmonogramu
» Omówienie strategii
» Konfiguracja pierwszych kampanii
» Rozpoczęcie audytu SEO
Obsługa kampanii reklamowych:
do 2 środowisk reklamowych
» Prowadzenie kampanii reklamowych z budżetem do 5000 zł w cenie
» 25% budżetu powyżej zakładanego maksimum
Meta Ads
» Wdrożenie pixela konwersji
» Utworzenie grup odbiorców
» Wdrożenie API konwersji
» Utworzenie kreacji graficznej (1x kwartał)
Google Ads
» Wdrożenie tagów konwersji
» Utworzenie grup odbiorców
» Wdrożenie CSS do kampanii produktowych
» Wdrożenie Sembot
» Utworzenie kreacji graficznej (1x kwartał)
Pozycjonowanie
Analiza + strategia
» Audyt bieżącej widoczności
» Analiza konkurencji
» Ustalenie celów, najważniejszych podstron
» Przygotowanie listy fraz kluczowych
» Przygotowanie strategii działań na najbliższe 2 kwartały
» Poszerzony audyt konkurencji
Optymalizacja strony
» Audyt treści
» Audyt optymalizacji technicznej serwisu
» Sprawdzenie linkowania wewnętrznego
» Audyt linków zewnętrznych
» Przygotowanie podsumowania audytu
» Przygotowanie zalecanych zmian
» Zaplanowanie wdrożenia zmian i poprawek
» Poszerzona analiza z pomocą narzędzia Screaming Frog
Link building (linkowanie)
» Linkowanie NAP (wizytówki firmowe)
» Linkowanie z miejsc ogólnodostępnych
» Linkowanie z branżowych serwisów
» Linkowanie z własnych portali
» Linkowanie z portali sponsorowanych
» Przygotowanie dedykowanych serwisów zaplecza
» Linkowanie z dedykowanych serwisów zaplecza
Około 15 linków miesięcznie (45 linków / kwartał) z domen o wysokich parametrach. Ostateczna liczba zależna od zaplanowanej strategii na dany kwartał.
Działania SEO
» Prace wdrożeniowe – dodawanie treści, wprowadzanie zmian optymalizacyjnych
» Linkowanie – wybieranie lokalizacji do linkowania, przygotowanie treści, wstawienie linków, publikacja
» Działania content marketingowe – analizy, współpraca z copywriterami
» Pozostałe prace – audyt, kontakt, inne
» Konsulting SEO – wideokonferencja ze specjalistą, omówienie wyników, planowanie działań
» Audyt SXO (UX) pod kątem konwersji
Około 10h pracy czasu specjalisty miesięcznie (30h / kwartał).
Copywriting
» Treści na najważniejsze podstrony
» Poszerzony content marketing (nowe sekcje z treściami jak blog, faq)
Około 17000 znaków miesięcznie (51000 / kwartał). Ostateczna liczba zależna od zaplanowanej strategii na dany kwartał.
Analityka
» Wdrożenie Google Tag Managera
» Wdrożenie tagów konwersji Google Analytics
» Konfiguracja Google Analytics
» Utworzenie raportu Looker Studio
» Konfiguracja API konwersji Facebook
Raportowanie
Interaktywny raport Google Looker zawierający:
» Google Search Console
» Google Analytics
» Google Ads
» Senuto
» Meta Ads
» Możliwość indywidualnego dostosowania raportu
Budżet reklamowy
Dodatkowo doładowanie budżetu reklamowego – po stronie Klienta. Zalecane minimum: 3000 zł.
Dlaczego Growth Hacking?
Elastyczność i szybkość działań
Pracujemy nad ściągnięciem ruchu z kilku różnych kanałów: ruch organiczny (pozycjonowanie) oraz ruch płatny (reklamy) z Google, Facebook czy Instagram. To daje nam możliwość znalezienia kanałów przynoszących najlepsze ROI / ROAS.
Dwoje specjalistów
Za marketing odpowiedzialnych jest dwoje specjalistów:
– specjalista SEO za część dotyczącą pozycjonowania
– specjalista PPC za część dotyczącą reklam
Masz kontakt z obojgiem specjalistów. Nasze doświadczenia pokazują że dzięki takiemu podejściu dużo szybciej i skuteczniej możemy podjąć najskuteczniejsze działania.
Jasne zasady
Podpisujemy umowę na czas nieokreślony, bez narzuconych minimalnych okresów trwania. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zakończyć współpracę, możesz to zrobić w dowolnym momencie. Umowa zakończy się z ostatnim dniem danego miesiąca. To my mamy zachęcić Cię do współpracy, nie umowa. To najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie.
Przejrzyste raporty
Na początku współpracy przygotowujemy rozbudowany raport Google Looker. Zbiera on dane z różnych źródeł. W jednym miejscu możesz co miesiąc łatwo sprawdzić wyniki prowadzonych reklam (koszty kliknięć, zasięgi, wyniki poszczególnych kampanii i wiele innych), pozycje najważniejszych fraz kluczowych czy zmiany widoczności w wyszukiwarce.
Growth hacking w praktyce
Dzięki temu że połączyliśmy te usługi razem i operujemy na wspólnym budżecie jesteśmy w stanie zaoferować je w dużo bardziej przystępnych cenach niż gdybyśmy wycenili je osobno. Jako że w ramach usługi są działania reklamowe to ruch na stronie pojawi się krótko po rozpoczęciu współpracy (zaraz po przygotowaniu i uruchomieniu kampanii reklamowych).
Układamy długoterminową strategię. Na jej podstawie układamy plan działań dla poszczególnych kwartałów. I działamy!
U nas to specjaliści decydują – w porozumieniu z Tobą! – jakie są najważniejsze cele i strategia dla Twojej firmy. Na ich podstawie układany jest plan działań na poszczególny kwartał.
Na początku współpracy nacisk może być kładziony na optymalizację i jej wdrożenie kosztem linkowania. Później, gdy optymalizacja jest wdrożona, działania mogą być skupione na treściach lub linkowaniu lub też wyważone proporcjonalnie.
Wszystko zależnie od bieżących potrzeb i sytuacji Twojej strony internetowej. Nasi specjaliści przedstawią Ci najlepszy plan działań, który będzie miał największą szansę na powodzenie i przełożenie na rozwój Twojej firmy.
Nasza oferta growth hackingu to jedna wspólna usługa na którą składa się:
Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads
Dostępne różne rodzaje reklam jak tradycyjna tekstowa ale też reklamy banerowe, produktowe czy osadzone w ramach YouTube.
Prowadzenie kampanii reklamowej Facebook Ads i Instagram Ads
Możliwość kierowania reklam do różnych grup odbiorców. Wybór wielu miejsc wyświetlania reklam jak rolki, stories czy główny feed.
Pozycjonowanie strony internetowej
Skupiamy się na głównych frazach sprzedażowych i frazach długiego ogona.
Remarketing
Czyli przypomnienie się z pomocą reklamy osobie, która odwiedziła Twoją stronę. To ważny element każdej strategii marketingowej.
Masz inne pytanie?
W marketingu internetowym łatwo wydać każdą kwotę. To nie jest sztuka. Rozumiemy, że budżet na reklamę ma swoje ograniczenia. Dążymy do tego, by każdy projekt był jakościowy, niezależnie od tego, ile chcesz na niego przeznaczyć. Dopasowujemy strategię działania do możliwości, by przyniosła jak najlepszy efekt.
Napisz do nas
Growth Hacking to dobry wybór jeśli chcesz budować biznes w oparciu o różne kanały ruchu.
Dlaczego Semstart?
Naszą małą, butikową agencję wyróżnia kilka rzeczy:
- Rozmawiasz ze specjalistami, którzy zajmują się marketingiem Twojej firmy – stawiamy na bezpośredni kontakt. Nie ma u nas automatycznych sekretarek czy działu obsługi, który tylko ogranicza rozmowy z osobami decyzyjnymi. Jeśli do nas dzwonisz lub piszesz, dostajesz osobiste wsparcie i dedykowaną opiekę specjalisty.
- Obowiązuje Cię umowa na czas nieokreślony – jeśli nie możesz dłużej z nami zostać, nie musisz. Dążymy do współpracy opartej na dobrych wynikach i satysfakcji, a nie zobowiązaniach.
- Dostęp do renomowanych narzędzi analitycznych – podczas pracy przy Twoim projekcie korzystamy z wielu narzędzi do analizy danych (Ahrefs, Senuto, Sembot, Traffic Watchdog i wiele innych).
- Fachowa wiedza i doświadczenie – działamy w marketingu internetowym od wielu lat. Radzimy sobie nawet w mocno konkurencyjnych niszach.
- Indywidualne podejście – jesteśmy butikową agencją. Zależy nam na tym, żeby jak najlepiej poznać Twoją branżę i oferowane przez Ciebie usługi/produkty. Dzięki temu możemy dostosować działania marketingowe do Twoich unikalnych potrzeb i celów.