prowadzenie reklam
Facebook ADS
Facebook ADS – znany także jako Meta Ads to obecnie jedno z najpopularniejszych środowisk reklamowych w Internecie. Dzięki ogromnej bazie użytkowników oraz dzięki wykorzystywaniu zaawansowanych algorytmów reklamy na Facebooku docierają do szerokiej grupy odbiorców na całym świecie. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu reklamy trafiają dokładnie do tych osób, które są najbardziej zainteresowane.
Zapraszamy do kontaktuPorozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.
Reklama na Instagramie – dlaczego warto? UZUPELNIJ
Zastanawiasz się czy reklamy na Instagram są odpowiednie dla Ciebie?
Targetowanie:
Instagram ADS daje nam mnóstwo możliwości targetowania odbiorców. Oznacza to, że algorytmy systemów reklamowych śledząc nasze zachowania w internecie, wyświetlają reklamy użytkownikom, którzy z największym prawdopodobieństwem mogą być nimi zainteresowani.
Sprzedaż:
Wzrost sprzedaży to dla większości sklepów e-commerce priorytet. Instagram ADS daje możliwość tworzenia reklam produktowych. Prawdopodobnie nie raz widziałeś reklamy w formie karuzeli lub kolekcji, które w przejrzysty sposób pokazują część dostępnych na stronie produktów.
Aby uruchomić tego typu reklamy, tworzymy zintegrowany ze stroną katalog produktów. Dodatkowo możemy wyodrębniać poszczególne grupy produktów, na przykład bestsellery.
Widoczność marki:
Budowanie świadomości marki i widoczności w internecie to prawdopodobnie główny składnik Twojego sukcesu. Jak wiesz, konkurencja na rynku jest ogromna i trzeba się nieźle natrudzić, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów i zdobyć ich zaufanie.
Marketing szeptany i polecanie Twojej firmy przez zadowolonych klientów to niezmiernie ważne elementy, ale śmiemy twierdzić, że w dzisiejszych czasach bez marketingu internetowego zawsze będziesz daleko za konkurencją.
Konwersja:
Mało który konsument decyduje się na zakup przy pierwszej styczności z daną ofertą. Zazwyczaj droga do zakupu musi zawierać kilka punktów styczności z marką. Aby zaprojektować tzw. lejek sprzedażowy, niezbędna jest odpowiednia struktura kampanii reklamowych. Instagram ADS daje możliwość stworzenia niestandardowych grup odbiorców, a dzięki nim między innymi kampanii remarketingowych.
Nasz cennik
Budżet reklamowy | wynagrodzenie |
---|---|
do 10 000 zł | 15% budżetu – nie mniej niż 800 zł netto/mc |
10 000 – 20 000 zł | 1500 + 10% powyżej 10 000 zł |
20 000 zł | Oferta indywidualna |
Przykłady:
1. Twój budżet reklamowy reklamowy wynosi 4000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie stała i wyniesie 800 zł
2. Twój budżet reklamowy wynosi 8000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie uzależniona od wysokości budżetu i wyniesie 1200 zł (15% z 8000 zł = 1200 zł)
3. Twój budżet reklamowy wynosi 15 000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie uzależniona od wysokości budżetu i wyniesie 2000 zł (maksymalny koszt drugiego progu 1500 zł + 10% z 5000 = 2000 zł)
4. Twój budżet reklamowy wynosi więcej niż 20 000 zł – porozmawiajmy, przedstawimy indywidualną propozycję rozliczenia.
prowadzenie kampanii reklamowych
Zobacz wyniki naszych kampanii reklamowych
Fonte.com.pl
823% zwiększenie ruchu na stronie
538% wzrost sprzedaży
home-finish24.pl
138% więcej nowych użytkowników
36% więcej kluczowych zdarzeń
Sklep z odzieżą plus size
2563% ROAS
0,12 zł za sprowadzenie na landing
botany.pl
420% zwiększenie zsięgów na Facebooku
268% wzrost nowych obserwujących na Facebooku
igf.edu.pl
5745% zwiększenie odwiedzin na Facebooku
394% wzrost nowych obserwujących na Facebooku
torimpex.pl
300% zwiększenie ruchu na stronie
10000% ROAS
Dlaczego warto korzystać z Facebook ADS?
- Dokładne docieranie do odbiorców – Facebook ADS umożliwia skuteczne targetowanie grup odbiorców na podstawie demografii, lokalizacji oraz zainteresowań i zachowań.
- Skuteczne znajdowanie potencjalnych klientów – Reklamy na Facebooku działają jak ulotki reklamowe – umożliwiają docieranie do potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani produktami lub usługami Twojej firmy. Facebook to prawie 3 mld użytkowników miesięcznie na całym świecie, co daje ogromny potencjał dotarcia do nowych klientów.
- Wysoka efektywność – Facebook ADS opiera swoje działania na zaawansowanych narzędziach analitycznych jak Meta Business Manager, Facebook Piksel czy Google Analytics, dzięki którym można na bieżąco monitorować wyniki kampanii i optymalizować je tak, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty.
- Elastyczność budżetowa – Facebook ADS umożliwia dostosowanie wysokości budżetu do Twoich możliwości finansowych. Nawet posiadając niewielkie środki na reklamę możesz prowadzić skuteczne kampanie.
- Kontrola kosztów reklamy – Dzięki dokładnemu ustawieniu kosztów kampanii na koszt dzienny lub całkowity masz pełną kontrolę nad wydawanymi pieniędzmi. Jeśli dopiero zaczynasz możesz zacząć od niewielkich kwot i stopniowo zwiększać budżet w miarę osiągania pozytywnych wyników.
- Urozmaicone kreacje reklamowe – Relacje, rolki, karuzele produktów, posty sponsorowane to tylko niektóre z rodzajów reklam Facebook ADS. Każda marka może skorzystać z odpowiednich dla siebie formatów. A dzięki automatyzacji reklam Meta możesz także prowadzić konwersację z potencjalnymi klientami na Messengerze o każdej porze dnia. Nawet kiedy nie jesteś online.
- Kampanie dostosowane do strategii marketingowej – W zależności od potrzeb firmy można ustawić reklamy skierowane na konkretny cel, m.in: sprzedaż, rozpoznawalność marki, ruch na stronę, aktywność na profilu, lub pozyskiwanie kontaktów.
Korzyści z prowadzenia kampanii Facebook ADS dla lokalnych firm usługowych
- Większa widoczność biznesu w lokalnej społeczności – Dzięki precyzyjnemu targetowaniu reklamy trafiają do odbiorców w pobliżu Twojej działalności. Jest to szczególnie przydatne dla firm zależnych od lokalizacji.
- Budowanie lojalności wśród klientów – Regularne kampanie przypominające o Twojej ofercie pomagają utrzymać stały kontakt z klientami, a dzięki kampaniom marketingowym można w łatwy sposób poinformować swoich klientów o nowej ofercie.
- Zwiększenie liczby rezerwacji i zamówień – Promocje i oferty specjalne mogą przyciągnąć więcej klientów do Twojego salonu, restauracji czy innego punktu usługowego.
Korzyści z prowadzenia kampanii Facebook ADS dla małych sklepów online
- Rozszerzenie bazy klientów – Facebook ADS pozwala zbudować bazę klientów. Sprzedaż jest głównym celem działań reklamowych dla sklepów internetowych, a kampania sprzedażowa na Facebooku to idealne miejsce dla nowych, rozwijających się biznesów.
- Budowanie marki – Kampanie zasięgowe pomagają zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki i zbudować silną pozycję na rynku. Dzięki Facebook Ads reklamy Twojego sklepu trafiają także do odbiorców, u których trzeba wzbudzić zainteresowanie i potrzebę skorzystania z Twojej oferty.
- Zwiększenie sprzedaży – Dzięki retargetingowi, Twoje reklamy będą wyświetlane osobom, które już odwiedziły Twoją stronę, ale nie dokonały zakupu.
Usługa Google Ads to świetne rozwiązanie dla każdego biznesu. Bądź widoczny dla swoich klientów.
Dlaczego my
Warto z nami współpracować bo:
- Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego, gdzie na każdego specjalistę przypada kilkoro klientów. Dzięki temu traktujemy Twój biznes indywidualnie, a Ty masz bezpośredni kontakt ze specjalistą odpowiedzialnym za Twoje reklamy.
- Podpisujesz umowę na czas nieokreślony, jeśli nie możesz dłużej z nami zostać, nie musisz. Jesteś z nami dla efektów, a nie dlatego, że jesteś związany kilkuletnią umową.
- Pracujemy na renomowanych narzędziach analitycznych i marketingowych takich jak np.: Meta Business Manager, Facebook Piksel czy Google Analytics. Do których Ty także masz dostęp, aby na bieżąco śledzić wyniki naszej pracy.
- Nasza praca to nasza pasja? Brzmi banalnie, ale w naszym przypadku to prawda. Mamy kilkuletnie doświadczenie w branży marketingu internetowego, śledzimy wszelkie nowości i z chęcią dążymy do naszego rozwoju uczęszczając w szkoleniach branżowych.
Jak wygląda współpraca z Carted?
1. Plan działania
2. Realizacja
3. Optymalizacja
4. Raportowanie
Jak prowadzimy kampanie Facebook ADS?
1. Plan działania
Nasza podstawa to plan działania. Słuchamy, rozmawiamy i razem z Tobą ustalamy priorytety na których chcemy się skupić. Analizujemy potrzeby, badamy konkurencję, szukamy persony i grupy docelowej Twojego produktu lub usługi. Zależy nam na powodzeniu Twoich kampanii, więc razem ustalamy skuteczny plan pracy.
2. Realizacja
Mając wszystkie informacje i uporządkowane sprawy organizacyjne niezwłocznie przystępujemy do ustawienia pierwszej kampanii Facebook ADS. Wiemy jak ważny jest dla Ciebie czas, więc nie marnujemy go, tylko od razu robimy to czego potrzebujesz – reklamy! Pierwsze wyniki kampanii można zobaczyć już w ciągu kilku dni od jej uruchomienia.
3. Analiza
W kampaniach reklamowych Facebook Ads nie ma miejsca na przypuszczenia. Sprawdzamy, analizujemy i na bieżąco podejmujemy działania zgodne z tym, co aktualnie widzimy. Obserwujemy dane kampanii takie jak zasięg reklamy, ilość wyświetleń i zaangażowanie odbiorców, ROAS, CTR czy CPC i na tej podstawie podejmujemy dalsze decyzje.
4. Raportowanie
Niczego nie ukrywamy, wszystkie wyniki naszych działań zobaczysz w raporcie. Dzięki temu wiesz, co dzieje się na Twoim koncie reklamowym i jakie efekty przynosi kampania reklamowa.