
Czym jest Growth Hacking
To dlatego marketing internetowy idealnie nadaje się do skutecznego growth hackingu i rozwoju Twojej firmy.

Growth hacking w praktyce
Tak wygląda growth hacking z Semstart.
Nasza oferta growth hackingu to jedna wspólna usługa na którą składa się:
Dzięki temu że połączyliśmy te usługi razem i operujemy na wspólnym budżecie jesteśmy w stanie zaoferować je w dużo bardziej przystępnych cenach niż gdybyśmy wycenili je osobno.
Jako że w ramach usługi są działania reklamowe to ruch na stronie pojawi się krótko po rozpoczęciu współpracy (zaraz po przygotowaniu i uruchomieniu kampanii reklamowych).
Specjalista PPC
Specjalista SEO
Copywriter
Wszyscy specjaliści współpracują ze sobą i wymieniają się informacjami. Dzięki tym skoordynowanym działaniom wykorzystujemy maksymalnie zasoby na działania oraz wiedzę. To z kolei przekłada się na skuteczność działań.

Doświadczeni specjaliści
Mamy w zespole specjalistów, którzy pracowali przy marketingu i pomogli klientom z wielu różnych branż jak:
Kontakt ze specjalistą
Raporty
Umowa
Stały kontakt ze specjalistą
Semstart zatrudnia specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Najbardziej doświadczeni są w branży od ponad 10 lat, nasi najmłodsi mają co najmniej dwuletnie doświadczenie. Dzięki temu masz pewność, że Twoją kampanią będą zarządzać ludzie, którzy rozumieją na czym polega marketing internetowy i jest to ich pasja.
Pełne, przejrzyste raporty co miesiąc
Co miesiąc przygotowujemy przejrzyste raporty, abyś wiedział, jakie efekty przynosi kampania. Raporty bazują na kilku narzędziach i źródłach: przede wszystkim na informacjach z Managera Reklam (przez wdrożony na początku piksel Facebooka).
Dodatkowo dane zebrane są w Google Data Studio, które prezentuje dane o ruchu na stronie. Wszystko to daje pełny obraz tego, jak przebiega zarządzanie naszą kampanią.
Umowa bez długich ram czasowych
Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące. Po tym okresie masz możliwość zakończenia współpracy na koniec bieżącego miesiąca.
Mini
Medium
Large
Tak, w ramach płaconego ryczałtu jest wykonanie audytu SEO pozycjonowanej strony. Audyt dzielimy na kilka etapów – techniczny, nagłówki i metatagi, treści, linkowanie wewnętrzne, CTR.
Tak. Kontakt z klientem, z osobami zaangażowanymi w tworzenie strony jest bardzo ważny. Możesz bezpośrednio pisać, dzwonić, umawiać się na konferencje. Nie ma u nas „działu obsługi klienta”, który blokuje dostęp do osoby, która zajmuje się pozycjonowaniem twojej strony.
Można się spotkać z nami we Wrocławiu lub Toruniu. W niektórych przypadkach możemy też umówić spotkanie w innym mieście.
Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące. Po tym okresie masz możliwość zakończenia współpracy na koniec bieżącego miesiąca.