rozwoj-firmy

Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie?

Zwiększamy widoczność sklepów internetowych

Semstart jest firmą, która specjalizuje się w pozycjonowaniu sklepów internetowych. Mamy wiedzę i doświadczenie niezbędne, aby pomóc Ci uzyskać więcej ruchu, konwersji i sprzedaży. Nasz zespół będzie współpracował z Tobą na każdym kroku, aby upewnić się, że Twoje cele zostaną osiągnięte.

Pierwszym krokiem jest umówienie się na audyt i ustalenie celów naszej współpracy. Następnie przeprowadzimy audyt techniczny Twojego sklepu, po którym przedstawimy zalecenia optymalizacyjne, które mogą dać duży wzrost ruchu, konwersji i sprzedaży!

Skontaktuj się z nami teraz, aby uzyskać bezpłatną konsultację, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Czym jest Growth Hacking

Growth hacking – jedna z metodologii prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu.

Jedna z najprostszych definicji mówi, że growth hacking to „działania skupione wokół pełnego lejka sprzedażowego/marketingowego, oparte o dane i szybkie testowanie kolejnych hipotez, w celu zbudowania przewidywalnego wzrostu, najczęściej w przedsiębiorstwach, które nie mają dużego budżetu na marketing, ale zachowują szansę na duży i szybki wzrost”.

Celem growth hackingu nie są jak największe zasięgi (stąd rezygnacja z tradycyjnych metod marketingowych jak np. reklama w telewizji), a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej przy jak najniższym możliwym koszcie takiego dotarcia.

To dlatego marketing internetowy idealnie nadaje się do skutecznego growth hackingu i rozwoju Twojej firmy.

ruch-z-internetu

Growth hacking w praktyce

Tak wygląda growth hacking z Semstart.

Nasza oferta growth hackingu to jedna wspólna usługa na którą składa się:

  • Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads
  • Prowadzenie kampanii reklamowej Facebook Ads
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Pozycjonowanie strony internetowej
  • Content marketing

Dzięki temu że połączyliśmy te usługi razem i operujemy na wspólnym budżecie jesteśmy w stanie zaoferować je w dużo bardziej przystępnych cenach niż gdybyśmy wycenili je osobno.

Jako że w ramach usługi są działania reklamowe to ruch na stronie pojawi się krótko po rozpoczęciu współpracy (zaraz po przygotowaniu i uruchomieniu kampanii reklamowych).

Współpraca w praktyce

3 specjalistów pracuje na Twój sukces

Na sukces Twojej strony internetowej pracuje trzech specjalistów:

01
Specjalista PPC
Kampanie Google Ads, Facebook Ads
02
Specjalista SEO
optymalizacja, pozycjonowanie
03
Copywriter
Treści

Wszyscy specjaliści współpracują ze sobą i wymieniają się informacjami. Dzięki tym skoordynowanym działaniom wykorzystujemy maksymalnie zasoby na działania oraz wiedzę. To z kolei przekłada się na skuteczność działań.

promocja-strony-internetowej

Doświadczeni specjaliści

Mamy w zespole specjalistów, którzy pracowali przy marketingu i pomogli klientom z wielu różnych branż jak:

  • Usługi lokalne – lekarze różnych specjalizacji, medycyna estetyczna, pomoc prawna,
  • Usługi ogólnokrajowe – strony firm świadczących usługi w całym kraju,
  • Portale, serwisy informacyjne,
  • Sklepy stacjonarne i internetowe.

Przeznaczenie

Growth hacking - dla kogo

Oferujemy growth hacking dla firm, które chcą prowadzić działania marketingowe na kilku kanałach (reklama, pozycjonowanie), ale dysponują na obecnym etapie rozwoju ograniczonym budżetem marketingowym.

Jest powiedzenie, że na reklamę i marketing w sieci można wydać każde pieniądze.

To prawda.

Jako agencja z tytułem Partnera Google prowadzimy kampanie różnej wielkości, w tym duże o budżetach miesięcznych idących w dziesiątki tysięcy złotych.

Prowadzimy też duże projekty SEO dla sklepów e-commerce rzędu 4,000 – 8,000 zł miesięcznie.

Aby przeznaczać takie kwoty na marketing firma musi mieć już określoną sprzedaż i przychody.

Z drugiej strony znamy problemy małych i średnich firm, które muszą reinwestować zyski w rozwój. Wiemy jak przy wszystkich kosztach działania firmy trudno jest znaleźć jeszcze dodatkowe pieniądze na marketing i promocję firmy.

Dlatego stworzyliśmy kilka pakietów growth hackingu, które przy minimalnych budżetach pozwolą na działania reklamowe oraz rozpoczęcie działań SEO.

Celem tych pakietów jest pomoc w zbudowaniu ruchu i sprzedaży tak by Twoja firma mogła w przyszłości zainwestować więcej środków w marketing.

Dlaczego warto

Zalety współpracy z Semstart

Najważniejsze zalety współpracy z nami:

01
Kontakt ze specjalistą
02
Raporty
03
Umowa

Stały kontakt ze specjalistą

Semstart zatrudnia specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Najbardziej doświadczeni są w branży od ponad 10 lat, nasi najmłodsi mają co najmniej dwuletnie doświadczenie. Dzięki temu masz pewność, że Twoją kampanią będą zarządzać ludzie, którzy rozumieją na czym polega marketing internetowy i jest to ich pasja.

Pełne, przejrzyste raporty co miesiąc

Co miesiąc przygotowujemy przejrzyste raporty, abyś wiedział, jakie efekty przynosi kampania. Raporty bazują na kilku narzędziach i źródłach: przede wszystkim na informacjach z Managera Reklam (przez wdrożony na początku piksel Facebooka).

Dodatkowo dane zebrane są w Google Data Studio, które prezentuje dane o ruchu na stronie. Wszystko to daje pełny obraz tego, jak przebiega zarządzanie naszą kampanią.

Umowa bez narzuconych ram czasowych

Podpisujesz z nami umowę na czas nieokreślony, z możliwością zakończenia na koniec bieżącego miesiąca.

Nie narzucamy żadnego minimalnego czasu trwania umowy – żadnych 6 czy 12 miesięcy minimum.

To Ty decydujesz czy robimy robotę na poziomie i decyzja o kontynuowaniu współpracy jest zawsze po Twojej stronie.

Ile kosztuje Growth Hacking

Przystępne pakiety

Przygotowaliśmy kilka przystępnych wariantów cenowych. Dzięki temu możesz wybrać taki pakiet, którego cena jest odpowiednia do bieżącego etapu rozwoju Twojej firmy.

Szczegóły pakietów w załączniku.

Mini

Pozycjonowanie strony firmy, która ma dość prostą ofertę kilku usług, w małym lub średnim mieście, o umiarkowanej konkurencji. Przykład: warsztat samochodowy, adwokat z mniejszego miasta.
1200
mc

Large

Pozycjonowanie strony firmy, która posiada szeroką ofertę, działa w dużym mieście a konkurencja jest liczna. Przykład – firmy działające w miastach wojewódzkich, firmy z branży beauty, radcy prawni, adwokaci.
2000
mc

Strategie

Strategia i plan na każdy kwartał zamiast tych samych schematów co miesiąc

Układamy długoterminową strategię. Na jej podstawie układamy plan działań dla poszczególnych kwartałów. I działamy!

To duża różnica w porównaniu z konkurencją. Tam co miesiąc realizowane są te same działania – dodawana ta sama liczba linków z tych samych lokalizacji, wdrożone tylko podstawowe treści i podstawowa optymalizacja. Te działania nie są dostosowane do sytuacji Twojego serwisu internetowego. Nie są poprzedzone dokładną analizą i oceną bieżącej sytuacji.

U nas to specjaliści decydują – w porozumieniu z Tobą! – jakie są najważniejsze cele i strategia dla Twojej firmy. Na ich podstawie układany jest plan działań na poszczególny kwartał.

Na początku współpracy nacisk może być kładziony na optymalizację i jej wdrożenie kosztem linkowania. Później, gdy optymalizacja jest wdrożona, działania mogą być skupione na treściach lub linkowaniu lub też wyważone proporcjonalnie.

Wszystko zależnie od bieżących potrzeb i sytuacji Twojej strony internetowej. Nasi specjaliści przedstawią Ci najlepszy plan działań, który będzie miał największą szansę na powodzenie i przełożenie na rozwój Twojej firmy.

Tak, w ramach płaconego ryczałtu jest wykonanie audytu SEO pozycjonowanej strony. Audyt dzielimy na kilka etapów – techniczny, nagłówki i metatagi, treści, linkowanie wewnętrzne, CTR.

Tak. Kontakt z klientem, z osobami zaangażowanymi w tworzenie strony jest bardzo ważny. Możesz bezpośrednio pisać, dzwonić, umawiać się na konferencje. Nie ma u nas „działu obsługi klienta”, który blokuje dostęp do osoby, która zajmuje się pozycjonowaniem twojej strony.

Można się spotkać z nami we Wrocławiu lub Toruniu. W niektórych przypadkach możemy też umówić spotkanie w innym mieście.

Nie narzucamy ram czasowych na współpracę. Umowę podpisujemy na czas nieokreślony, z możliwością rozwiązania na koniec bieżącego miesiąca. Chcemy żeby to Klient sam chciał kontynuować współpracę, a nie żeby narzucały to jakieś odgórne limity.