
Szukasz specjalisty od Google Ads?
Agencja Semstart prowadzi kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania w Internecie. Posiadamy doświadczenie we wszystkich obszarach Google Ads, w tym w kampanii produktowej Merchant Center oraz kampanii reklamowej na YouTube. Nasza wiedza pozwoli nam zoptymalizować Twoje kampanie i uzyskać pożądane efekty.
Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach. Czekamy na Twój telefon!

Najczęstsze problemy podczas prowadzenia kampanii reklamowych
Masz świetny produkt i wiesz, jak go sprzedać. Ale jeśli Twoja kampania nie jest skuteczna, to wszystko to pójdzie na marne.
Głównym problemem większości startupów jest to, że nie wiedzą, jakie słowa kluczowe są bardziej opłacalne lub które z nich powinny być używane na początku kampanii. Uniemożliwia to skuteczną optymalizację kampanii od samego początku.
Semstart pomoże Ci wybrać najlepsze słowa kluczowe i przeprowadzić 1-2 miesięczne kampanie testowe, abyśmy mogli skutecznie optymalizować je od pierwszego dnia.
Dzięki naszemu doświadczeniu w optymalizacji kont Google Ads, wiemy dokładnie, co sprawdza się w przypadku każdego modelu biznesowego i kategorii produktowej (pracujemy ze sklepami ecommerce, produktami SaaS, usługami B2B).
Wyznaczamy również cele dla każdego etapu kampanii – dzięki temu możemy jeszcze lepiej śledzić jej skuteczność! Prowadząc kampanię reklamową w Google Ads, dbamy o to, aby każda wydana złotówka przynosiła efekty!
Pierwsze miesiące
Kolejne miesiące
Stały kontakt ze specjalistą
Telefoniczny, mailowy, a na życzenie konferencje.
Wiemy, że aby pozycjonowanie się udało, potrzebna jest współpraca i dobry kontakt. Dlatego pozycjonowaniem Twojej strony będzie się zajmował doświadczony specjalista, z którym będziesz miał bezpośredni kontakt.
Pełne, przejrzyste raporty co miesiąc
Co robimy, jakie są efekty?
Wszystko to raportujemy.
Przygotowujemy raport Google Data Studio. W raporcie możesz sprawdzić pozycje, dodane linki, realizację celów, zmianę widoczności i ruchu oraz wiele innych danych.
Umowa bez długich ram czasowych
Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące. Po tym okresie masz możliwość zakończenia współpracy na koniec bieżącego miesiąca.
Pierwszy etap to przede wszystkim przygotowanie do współpracy z nowym klientem.
Specjalista tworzy kampanie reklamowe w oparciu o poszczególne frazy lub ich grupy, z budżetem dziennym ustalonym wspólnie z klientem.
W tym czasie uruchamiane są reklamy testowe – testowane są również różne podejścia: grupowanie według fraz, współczynniki konwersji, koszty za kliknięcie. Po 1-2 miesiącach prowadzenia takich testów można wyciągnąć wnioski z tego, co zostało odkryte na temat skuteczności każdej strategii w generowaniu zysku w stosunku do ogólnych celów określonych na początku procesu. Wtedy decydujemy ile pieniędzy powinno trafić do konkretnych kampanii.
Kolejnym etapem współpracy jest bieżące zarządzanie kampanią reklamową. Usuwamy słowa kluczowe, które nie generują konwersji, generują konwersje, ale przy bardzo wysokim koszcie kliknięć lub po prostu są przypadkowymi frazami, nie związanymi z samą stroną. Krótko mówiąc, bieżące zarządzanie kampanią pozwala na pilnowanie kosztów poprzez optymalizację stawek oraz skuteczności poprzez przeglądanie wyników z poszczególnych grup z frazami związanymi z celami biznesowymi Twojej strony.
Dodatkowo mamy przygotowane pomysły na modyfikacje, tak abyś mógł zmaksymalizować sukces w każdym sezonie (np. wakacyjnym).

Doświadczeni specjaliści
Mamy w zespole specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem przy pozycjonowaniu stron.
Pracowaliśmy i pomogliśmy klientom z wielu różnych branż jak:

Remarketing - ukryta siła kampanii reklamowych
Firmy, które zgłaszają się do nas po pomoc, często chcą reklamować się przede wszystkim w formie tekstowej. Nie wiedzą o innych możliwościach, a kiedy się dowiadują, ich pierwsze pytanie brzmi: „Co to znaczy?”
To proste: Remarketing oznacza możliwość wyświetlenia reklam osobom, które wcześniej odwiedziły naszą stronę. Zazwyczaj po interakcji z reklamą użytkownik przechodzi na nasz landing page i wychodzi z niego nie dokonując zakupu. Są różne powody, dla których ludzie mogą tak się zachować – czasem nie są zainteresowani ofertą, czasem to tylko research. Tym użytkownikom, którzy już wcześniej mieli kontakt z naszą stroną, możemy przypomnieć o niej z pomocą reklam.
Optymalizacja SEO
Wzmacnianie domeny - linkowanie
Analiza konkurencji
Tak. Kontakt z klientem, z osobami zaangażowanymi w tworzenie strony jest bardzo ważny. Możesz bezpośrednio pisać, dzwonić, umawiać się na konferencje. Nie ma u nas „działu obsługi klienta”, który blokuje dostęp do osoby, która zajmuje się pozycjonowaniem twojej strony.
Można się spotkać z nami we Wrocławiu lub Toruniu. W niektórych przypadkach możemy też umówić spotkanie w innym mieście.
Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące. Po tym okresie masz możliwość zakończenia współpracy na koniec bieżącego miesiąca.