reklama google ads

Szukasz specjalisty od Google Ads?

Agencja Semstart prowadzi kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania w Internecie. Posiadamy doświadczenie we wszystkich obszarach Google Ads, w tym w kampanii produktowej Merchant Center oraz kampanii reklamowej na YouTube. Nasza wiedza pozwoli nam zoptymalizować Twoje kampanie i uzyskać pożądane efekty.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach. Czekamy na Twój telefon!

wzrost-ruchu

Najczęstsze problemy podczas prowadzenia kampanii reklamowych

Masz świetny produkt i wiesz, jak go sprzedać. Ale jeśli Twoja kampania nie jest skuteczna, to wszystko to pójdzie na marne.

Głównym problemem większości startupów jest to, że nie wiedzą, jakie słowa kluczowe są bardziej opłacalne lub które z nich powinny być używane na początku kampanii. Uniemożliwia to skuteczną optymalizację kampanii od samego początku.

Semstart pomoże Ci wybrać najlepsze słowa kluczowe i przeprowadzić 1-2 miesięczne kampanie testowe, abyśmy mogli skutecznie optymalizować je od pierwszego dnia.

Dzięki naszemu doświadczeniu w optymalizacji kont Google Ads, wiemy dokładnie, co sprawdza się w przypadku każdego modelu biznesowego i kategorii produktowej (pracujemy ze sklepami ecommerce, produktami SaaS, usługami B2B).

Wyznaczamy również cele dla każdego etapu kampanii – dzięki temu możemy jeszcze lepiej śledzić jej skuteczność! Prowadząc kampanię reklamową w Google Ads, dbamy o to, aby każda wydana złotówka przynosiła efekty!

Współpraca w praktyce

Etapy prowadzenia kampanii reklamowych

Prowadzenie kampanii Adwords można podzielić na dwa etapy:

01
Pierwsze miesiące
Kampanie testowe
02
Kolejne miesiące
Zarządzanie, optymalizacja

Stały kontakt ze specjalistą

Telefoniczny, mailowy, a na życzenie konferencje.

Wiemy, że aby pozycjonowanie się udało, potrzebna jest współpraca i dobry kontakt. Dlatego pozycjonowaniem Twojej strony będzie się zajmował doświadczony specjalista, z którym będziesz miał bezpośredni kontakt.

Pełne, przejrzyste raporty co miesiąc

Co robimy, jakie są efekty?

Wszystko to raportujemy.

Przygotowujemy raport Google Data Studio. W raporcie możesz sprawdzić pozycje, dodane linki, realizację celów, zmianę widoczności i ruchu oraz wiele innych danych.

Umowa bez narzuconych ram czasowych

Podpisujesz z nami umowę na czas nieokreślony, z możliwością zakończenia na koniec bieżącego miesiąca.

Nie narzucamy żadnego minimalnego czasu trwania umowy – żadnych 6 czy 12 miesięcy minimum.

To Ty decydujesz czy robimy robotę na poziomie i decyzja o kontynuowaniu współpracy jest zawsze po Twojej stronie.

Pierwszy etap to przede wszystkim przygotowanie do współpracy z nowym klientem.

Specjalista tworzy kampanie reklamowe w oparciu o poszczególne frazy lub ich grupy, z budżetem dziennym ustalonym wspólnie z klientem.

W tym czasie uruchamiane są reklamy testowe – testowane są również różne podejścia: grupowanie według fraz, współczynniki konwersji, koszty za kliknięcie. Po 1-2 miesiącach prowadzenia takich testów można wyciągnąć wnioski z tego, co zostało odkryte na temat skuteczności każdej strategii w generowaniu zysku w stosunku do ogólnych celów określonych na początku procesu. Wtedy decydujemy ile pieniędzy powinno trafić do konkretnych kampanii.

Kolejnym etapem współpracy jest bieżące zarządzanie kampanią reklamową. Usuwamy słowa kluczowe, które nie generują konwersji, generują konwersje, ale przy bardzo wysokim koszcie kliknięć lub po prostu są przypadkowymi frazami, nie związanymi z samą stroną. Krótko mówiąc, bieżące zarządzanie kampanią pozwala na pilnowanie kosztów poprzez optymalizację stawek oraz skuteczności poprzez przeglądanie wyników z poszczególnych grup z frazami związanymi z celami biznesowymi Twojej strony.

Dodatkowo mamy przygotowane pomysły na modyfikacje, tak abyś mógł zmaksymalizować sukces w każdym sezonie (np. wakacyjnym).

ruch-z-internetu

Doświadczeni specjaliści

Mamy w zespole specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem przy pozycjonowaniu stron.

Pracowaliśmy i pomogliśmy klientom z wielu różnych branż jak:

  • Usługi lokalne – lekarze różnych specjalizacji, medycyna estetyczna, pomoc prawna,
  • Usługi ogólnokrajowe – strony firm świadczących usługi w całym kraju,
  • Portale, serwisy informacyjne,
  • Sklepy stacjonarne i internetowe.
ruch

Remarketing - ukryta siła kampanii reklamowych

Firmy, które zgłaszają się do nas po pomoc, często chcą reklamować się przede wszystkim w formie tekstowej. Nie wiedzą o innych możliwościach, a kiedy się dowiadują, ich pierwsze pytanie brzmi: „Co to znaczy?”

To proste: Remarketing oznacza możliwość wyświetlenia reklam osobom, które wcześniej odwiedziły naszą stronę. Zazwyczaj po interakcji z reklamą użytkownik przechodzi na nasz landing page i wychodzi z niego nie dokonując zakupu. Są różne powody, dla których ludzie mogą tak się zachować – czasem nie są zainteresowani ofertą, czasem to tylko research. Tym użytkownikom, którzy już wcześniej mieli kontakt z naszą stroną, możemy przypomnieć o niej z pomocą reklam.

  • Usługi lokalne – lekarze różnych specjalizacji, medycyna estetyczna, pomoc prawna,
  • Usługi ogólnokrajowe – strony firm świadczących usługi w całym kraju,
  • Portale, serwisy informacyjne,
  • Sklepy stacjonarne i internetowe.
  • qui dolorem ipsum quia dolor sit ame

Różnice

Google Ads a pozycjonowanie

Klienci często zastanawiają się co wybrać – kampanię Adwords czy pozycjonowanie? Na to pytanie zawsze staramy się odpowiedzieć indywidualnie, w ramach analizy zapytania ofertowego.

Połączenie działań takich jak prowadzenie kampanii Adwords z odpowiednim pozycjonowaniem i optymalizacją ma wiele zalet, takich jak:

-Reklamy przynoszą ruch i konwersje od razu, podczas gdy efekty z pozycjonowania potrzebują więcej czasu. Dobrą praktyką jest więc wczesne uzupełnienie ruchu poprzez inwestycję w reklamy

– Reklamy pomagają znaleźć frazy, które dobrze sprawdzają się w pozycjonowaniu, więc sensowne jest używanie ich razem, jeśli idziesz w dół jakiejkolwiek ścieżki z udziałem jednego lub drugiego

01
Optymalizacja SEO
02
Wzmacnianie domeny - linkowanie
03
Analiza konkurencji

Tak. Kontakt z klientem, z osobami zaangażowanymi w tworzenie strony jest bardzo ważny. Możesz bezpośrednio pisać, dzwonić, umawiać się na konferencje. Nie ma u nas „działu obsługi klienta”, który blokuje dostęp do osoby, która zajmuje się pozycjonowaniem twojej strony.

Można się spotkać z nami we Wrocławiu lub Toruniu. W niektórych przypadkach możemy też umówić spotkanie w innym mieście.

Nie narzucamy ram czasowych na współpracę z Semstart. Umowę podpisujemy na czas nieokreślony, z możliwością rozwiązania na koniec bieżącego miesiąca. Chcemy żeby to Klient sam chciał kontynuować współpracę, a nie żeby narzucały to jakieś odgórne limity.