e-commerce

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów pomoże ściągnąć więcej potencjalnych kupujących z wyszukiwarki. Pomimo sporych zmian w Google, licznym reklamom i przesunięciu wyników organicznych w dół to nadal może on odpowiadać za dużą część sprzedaży.

Zapraszamy do kontaktu

Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.

Pozycjonowanie e-commerce – dlaczego warto?

Skalowanie:

Pozycjonowanie sklepu pomaga ściągać ruch bezpośrednio z wyszukiwarki (ruch organiczny). To jeszcze jeden kanał ruchu (poza reklamami czy newsletterem), który może zwiększyć ogólną sprzedaż.

Koszty:

Przy pozycjonowaniu koszty miesięczne są stałe, niezależnie od wzrostu pozyskanego ruchu.

Widoczność marki:

W przypadku prowadzenia reklam i działań SEO na jednej stronie wyników Twój sklep może pojawiać się kilka razy (sekcja, reklam, sekcja wyników organicznych, inne jak zdjęcia)

Targetowanie:

Pozycjonowanie pozwala ściągać zarówno szeroki ruch długiego ogona jak i ruch związany z konkretnym działem Twojego sklepu internetowego.

Nasz cennik

Najczęściej proponujemy usługę pozycjonowania sklepu w zakresie 2000-3500 tys. Złotych, zależnie od niszy w której działa dany sklep i dostępnego budżetu na działania. 

koszt SEoNisza
do 2000 złWąski asortyment, mniej konkurencyjna nisza
2 000 – 3 000 złSklepy średniej wielkości, w bardziej konkurencyjnych niszach
> 3 000 złSzeroki asortyment, mocno konkurencyjna nisza


wyniki SEO

Zobacz nasze wyniki pozycjonowania e-commerce

Rimex.com.pl

259 do 2400 wzrost fraz w top 10
2200 do 8100 wzrost fraz w top 50

Instal Audio

z 15 do 2700 wzrost fraz w top 10
300 do 9000 wzrost fraz w top 50

Dr Winczakiewicz

105 do 331 wzrost fraz w top 10
532 do 2700 wzrost fraz w top 50

Dessi Cosmetics

17 do 387 wzrost fraz w top 10
170 do 1700 wzrost fraz w top 50

Torimpex.pl

145 do 4000 wzrost fraz w top 10
2700 do 30000 wzrost fraz w top 50

Toruńskie Inspiracje

19 do 193 wzrost fraz w top 10
132 do 905 wzrost fraz w top 50

Jak pozycjonujemy sklepy

Na sukces pozycjonowanie składa się wiele czynników, a w przypadku e-commerce najważniejsze to struktura, treści, zaufanie domeny.

  • struktura – czyli jak rozbite jest drzewo kategorii i podkategorii
  • treści – wszystkie opisy opublikowane na stronie sklepu (od opisów produktu po opisy kategorii czy wpisy blogowe)
  • zaufanie domeny – czy domena ma linki z innych domen o podobnej tematyce? to ważna informacja dla algorytmów Google
  • optymalizacja meta tagów
  • optymalizacja techniczna (szybkość ładowania i inne)

Dlatego pozycjonowanie to proces ciągły, rozłożony w czasie. Każdego miesiąca skupiamy się na konkretnym obszarze wymagającym zmian i tak krok po kroku poprawiamy wyniki SEO danego sklepu.

Podczas pozycjonowania sklepu mogą pojawić się wyzwania jak:

  • zmiany programistycznie w CMS sklepowym – wprowadzenie poprawek w kodzie strony tak by była dopracowana pod kątem SEO
  • problemy z pisaniem treści – znalezienie copywritera z odpowiednim doświadczeniem w pisaniu tekstów z danej niszy
  • rozbudowa struktury – znalezienie kompromisu pomiędzy potrzebami SEO a kwestiami UX i czytelnością menu

W tych i wielu innych kwestiach pomagamy podczas ciągłej współpracy.

Kompleksowo prowadzony projekt SEO wymaga nie tylko dobrej analizy i identyfikacji obszarów do zmiany ale również wdrożenia zalecanych zmian.

W ramach współpracy staramy się wdrażać większość zmian. Za wyjątkiem zmian programistycznych w kodzie sklepu – tutaj współpracujemy z deweloperami Klienta lub jeśli takich nie ma to pomagamy znaleźć zewnętrznych podwykonawców.

UX a pozycjonowanie
e-commerce

Celem pozycjonowania jest zwiększenie ruchu, który przełoży się pozytywnie na sprzedaż. Dlatego podczas działań przykładamy wagę do kwestii User Experience. W ramach pozycjonowania sklepu przedstawimy nasze uwagi co do podstawowych elementów UX – ścieżki zakupowej, prezentacji produktu, szybkości działania sklepu.

Kto będzie pozycjonował Twój sklep internetowy

Za pozycjonowanie Twojego sklepu będą odpowiedzialni specjaliści SEO z minimum trzyletnim doświadczeniem. Nad całością prowadzonych działań czuwają kierownicy działu SEO, którzy pozycjonowaniem zajmują się już od 2010 roku.

Nasze doświadczenie wykorzystujemy tak by pomóc naszym klientom osiągnąć jak najlepsze wyniki z pomocą różnych kanałów ruchu. Wiemy jak ważny jest kontakt na linii Klient – specjalista dlatego regularnie omawiamy działania i wyniki poprzez maila czy videokonferencje.  

Pozycjonowanie to świetne uzupełnienie strategii budowy ruchu i sprzedaży z różnych kanałów.

Dlaczego my

Warto z nami współpracować bo:

  • Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego, gdzie na każdego specjalistę przypada kilkoro klientów. Dzięki temu traktujemy Twój biznes indywidualnie, a Ty masz bezpośredni kontakt ze specjalistą odpowiedzialnym za Twoje reklamy. 
  • Podpisujesz umowę na czas nieokreślony, jeśli nie możesz dłużej z nami zostać, nie musisz. Jesteś z nami dla efektów, a nie dlatego, że jesteś związany kilkuletnią umową.
  • Pracujemy na renomowanych narzędziach analitycznych i marketingowych takich jak np.: Ahrefs, Senuto, Semstorm, KWFinder.Meta Business Manager, Facebook Piksel czy Google Analytics. .
  • Nasza praca to nasza pasja? Brzmi banalnie, ale w naszym przypadku to prawda. Mamy kilkuletnie doświadczenie w branży marketingu internetowego, śledzimy wszelkie nowości i z chęcią dążymy do naszego rozwoju uczęszczając w szkoleniach branżowych.

Jak wygląda współpraca z Carted?

1. Plan działania

2. Realizacja

3. Optymalizacja

4. Raportowanie

Jak pozycjonujemy sklepy internetowe

1. Plan działania

Nasza podstawa to plan działania. Słuchamy, rozmawiamy i razem z Tobą ustalamy priorytety na których chcemy się skupić. Które sekcje sklepu będą pozycjonowane, jakie słowa kluczowe, jakie działania są potrzebne – to wszystko ustalamy na początku.

2. Optymalizacja i zmiany SEO

Mając wszystkie informacje i uporządkowane sprawy organizacyjne niezwłocznie przystępujemy do audytu i przygotowania zaleceń do zmian w sklepie internetowym. Pomagamy przy wdrażaniu zmian.

3. Linkowanie

Linkowanie odgrywa istotną rolę przy budowie zaufania domeny i możliwości pozycjonowania określonych podstron. Wyszukujemy najlepsze lokalizacje i zamieszczamy tam linki.

4. Raportowanie

Niczego nie ukrywamy, wszystkie wyniki naszych działań zobaczysz w raporcie. Dzięki temu wiesz, co było robione w danym miesiącu i jakie są efekty.

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami w sprawie kampanii reklamowych
Google Ads

Kontakt