Bolesławiec – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to agencja gdzie pracują specjaliści z wieloletnim bagażem doświadczeń w branży marketingu internetowego. Od 5 lat razem pracujemy nad bezpiecznymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy internetowe, apteki czy lokalne biznesy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Doskonale znają techniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google AdWords, pozycjonowanie, reklamy FB i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu reklam
    • prowadzimy reklamę dla firm z różnych branż
    • niewielka, butikowa firma marketingowa
    • elastyczne umowy bez długich zobowiązań czasowych

    Czy można prowadzić kampanie reklamowe w internecie z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing jest kluczowym elementem sukcesu Twojego sklepu, ale ważne jest również to, jak go prowadzisz i jakimi kanałami. Bardzo ważne jest, aby właściciel miał ogólny plan strategii marketingowej, dzięki czemu będzie mógł mądrze inwestować w to, które taktyki sprawdzą się najlepiej w zależności od ograniczeń budżetowych. Z naszego doświadczenia w LSA Marketing Solutions wynika, że łączenie płatnych mediów z influencerami lub twórcami treści często daje lepsze rezultaty niż poleganie wyłącznie na jednej metodzie – zwłaszcza jeśli zasoby takie jak czas i pieniądze są ograniczone, jak większość małych firm powie Ci!

    Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę

    Tak, istnieją niezliczone historie sukcesu firm, które rozpoczęły działalność online. Internet i dostępność różnych urządzeń cyfrowych umożliwiają milionom ludzi na całym świecie prowadzenie handlu elektronicznego. Jednak rozwój biznesu przez Internet nie jest łatwym zadaniem. Skuteczni sprzedawcy online muszą opracować dobrze zaplanowaną strategię i stworzyć atrakcyjne strony internetowe, które oferują szybki dostęp do produktów lub usług, a także zapewniają zoptymalizowane rankingi w wyszukiwarkach. Właściciele firm powinni również pamiętać o strategiach marketingowych, ponieważ będą one miały wpływ na to, w jaki sposób użytkownicy znajdą ich strony internetowe i dokonają na nich zakupu produktów lub usług.

    Jak wygląda pozycjonowanie sklepu w praktyce?

    Aby mieć pewność, że Twój sklep internetowy będzie widoczny dla jak największej liczby osób, ważne jest, abyś wiedział, jak przebiega proces pozycjonowania sklepu internetowego. Pierwszym krokiem jest spotkanie z obiema zainteresowanymi stronami, podczas którego ustalane są cele i plany działania (informacje o kategoriach, produktach, dotychczasowych działaniach). Następnie przeprowadzany jest audyt techniczny, a konkretnie zalecenia optymalizacyjne dotyczące tego, co należy zmienić na stronie, aby w ten sposób zwiększyć ruch na stronie.

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Wiesz, kiedy warto wydać więcej na reklamy, a kiedy nie warto? Jesteśmy tu dla Ciebie. Nasza firma pracuje jako przedłużenie Twojego zespołu marketingowego, więc możemy dostarczyć miesięczne raporty, które będą śledzić, co wymaga poprawy i ile budżetu należy przeznaczyć, aby zmaksymalizować wyniki.

    Bolesławiec – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 38 872
    Powierzchnia miasta 23,6 km²
    Gęstość zaludnienia 1 651,9 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1251
    numer kierunkowy (+48) 75
    tablice rejestracyjne DBL

    Bolesławiec jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 38 872, z czego 52,9% stanowią kobiety, a 47,1% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 6,0%. Średni wiek mieszkańców wynosi 44,0 lat i jest nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców województwa dolnośląskiego oraz nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Bolesławca zawarli w 2019 roku 168 małżeństw, co odpowiada 4,3 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 2,2 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla kraju.27,7% mieszkańców Bolesławca jest stanu wolnego, 56,7% żyje w małżeństwie, 5,8% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,4% to wdowy/wdowcy.Bolesławiec ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -170. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -4,38 na 1000 mieszkańców Bolesławca. W 2019 roku urodziło się 321 dzieci, w tym 47,0% dziewczynek i 53,0% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 338 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,81 i jest porównywalny do średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 38,3% zgonów w Bolesławcu spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 26,5% zgonów w Bolesławcu były nowotwory, a 8,1% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Bolesławca przypada 12.64 zgonów. Jest to znacznie więcej od wartości średniej dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 569 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 536 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Bolesławca 33. W tym samym roku 34 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 4 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 30.57,1% mieszkańców Bolesławca jest w wieku produkcyjnym, 15,9% w wieku przedprodukcyjnym, a 26,9% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Bolesławiec – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze zazwyczaj przeważają firmy świadczące usługi. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można rozwijać biznes z pomocą pozycjonowania lokalnego i reklam:

    W Bolesławcu na 1000 mieszkańców pracuje 323osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 60,0% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 40,0% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Bolesławcu wynosiło w 2019 roku 3,7% (4,3% wśród kobiet i 3,2% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Bolesławcu wynosiło 4 214,66 PLN, co odpowiada 87.20% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Bolesławca 1 415 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 2 855 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 1 440.17,4% aktywnych zawodowo mieszkańców Bolesławca pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 41,7% w przemyśle i budownictwie, a 18,7% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,6% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się wykres zatrudnienia według branż:

    Na wykresie niżej procentowy podział wykształcenia:

    B2B – firmy w regionie

    W Bolesławcu w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 4 913 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 3 059 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 390 nowych podmiotów, a 219 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (508) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (360) w roku 2017. W tym samym okresie najwięcej (587) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (219) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Bolesławcu najwięcej (365) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (4 717) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,8% (37) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 20,9% (1 027) podmiotów, a 78,3% (3 849) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Bolesławcu najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (22.4%) oraz Budownictwo (20.6%).

    Poniżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Wykres niżej przedstawia rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Bolesławcu oddano do użytku 251 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 6,46 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Bolesławcu to 16 287 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 418 mieszkań. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa dolnośląskiego oraz większa od średniej dla całej Polski.78,9% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 11,6% na lokale społeczne czynszowe, 9,6% jako cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Bolesławcu to 3,26 i jest nieznacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Bolesławcu to 82,80 m2 i jest większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa dolnośląskiego oraz mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,85% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,67% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 97,24% mieszkań posiada łazienkę, 84,89% korzysta z centralnego ogrzewania, a 91,65% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Bolesławcu znajdowały się 4 hotele (3 ★★★, 1 ★★), 1 motel (kategorii ★★) oraz 1 pensjonat (kategorii ★). W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych pozostała bez zmian.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    hostele: 1

    pokoje gościnne: 2

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 2

    drzwi automatycznie otwierane: 1

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 2 (liczba sal: 4, liczba miejsc: 380)
    z nagłośnieniem: 2

    z projektorem multimedialnym: 3

    z zestawem do wideokonferencji: 2

    z obsługą techniczną: 1

    z ekranem: 3

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 3

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 3

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 6

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Bolesławcu w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Bolesławca znajduje się 44 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Osada Bolesławiec, st.1 z epoki brązu dnia 1968-12-28, wykaz dokumentów: 411/Arch z 1968-12-28


    dolnośląskie – inne miejscowości

    Bielawa, Bolesławiec, Dzierżoniów, Kamienna Góra, Karpacz, Kłodzko, Lubań, Lubin, Oława, Polkowice, Strzelin, Świdnica, Szklarska Poręba, Trzebnica, Twardogóra, Ząbkowice Śląskie, Zgorzelec

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl