Giżycko – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to firma gdzie pracują marketerzy z dużym bagażem doświadczeń w branży marketingu internetowego. Od wielu lat wspólnie pracujemy nad bezpiecznymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, apteki czy lokalne biznesy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google Ads, pozycjonowanie, reklamy FB i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • fokus na efekt
    • elastyczne umowy bez długich zobowiązań czasu trwania
    • prowadzimy marketing dla firm z różnych nisz
    • rzetelne wykonanie usługi

    Jeśli mam mniejszy budżet, możecie nadal pomóc w pozycjonowaniu strony?

    Tak, zawsze staramy się dostosować naszą ofertę do indywidualnych potrzeb klienta. Mówiąc prościej, jeśli wykupisz u nas reklamę, zarówno poprzez PPC, jak i retargeting, Twoja firma będzie widoczna dla osób poszukujących towarów podobnych do Twojej.

    Skąd wiedzieć jakie wyniki osiąga kampania reklamowa?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo pomagamy Ci na samym początku w prawidłowej konfiguracji modułu ecommerce w Google Analytics, tak abyś miał dane, na podstawie których możesz podejmować decyzje o zwiększaniu budżetów reklamowych i zawieszaniu konkretnych kampanii.

    Czy tworzycie content na stronę w ramach usługi pozycjonowania?

    Aby uplasować się w SERPach, potrzebujesz zarówno dobrego planu SEO, jak i wysokiej jakości treści. Możemy w tym pomóc! Jesteśmy profesjonalistami w tworzeniu wysokiej jakości treści dla Twojej witryny, aby poprawić jej widoczność w wyszukiwarkach takich jak Google czy Yahoo! Obejmuje to również robienie wspaniałych zdjęć przy użyciu profesjonalnego sprzętu, które wyróżnią Twoją stronę z tłumu innych stron walczących o ruch.

    Czy podejmujecie się pozycjonowania sklepów internetowych?

    Prawie zawsze podejmujemy się pozycjonowania sklepów internetowych. Zatrudniamy pełnoetatowych ekspertów we wszystkich aspektach reklamy, w tym w zakresie projektowania, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), płatnych i remarketingowych reklam, komunikacji, takiej jak newslettery czy kampanie e-mailowe, i wielu innych. Metody, które stosujemy w celu poprawy pozycjonowania są naprawdę zróżnicowane, ale generalnie dzielą się na dwie kategorie: jedna to marketing bezpośredni z reklamami takimi jak PPC lub Google AdWords (manipulacja słowami kluczowymi w celu dotarcia do odbiorców). Druga obejmuje przyciąganie ruchu i budowanie autorytetu w czasie za pomocą organicznych strategii SEO, którymi zarządzamy starannie zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Wszystko to oznacza, że najprawdopodobniej szukasz nas 🙂

    Czy konkurencja w internecie nie jest za duża na rozwój firmy?

    Tak, istnieją niezliczone historie sukcesu firm, które rozpoczęły działalność online. Internet i dostępność różnych urządzeń cyfrowych umożliwiają milionom ludzi na całym świecie prowadzenie handlu elektronicznego. Jednak rozwój biznesu przez Internet nie jest łatwym zadaniem. Skuteczni sprzedawcy online muszą opracować dobrze zaplanowaną strategię i stworzyć atrakcyjne strony internetowe, które oferują szybki dostęp do produktów lub usług, a także zapewniają zoptymalizowane rankingi w wyszukiwarkach. Właściciele firm powinni również pamiętać o strategiach marketingowych, ponieważ będą one miały wpływ na to, w jaki sposób użytkownicy znajdą ich strony internetowe i dokonają na nich zakupu produktów lub usług.

    Giżycko – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 29 307
    Powierzchnia miasta 13,7 km²
    Gęstość zaludnienia 2 142,6 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1612
    numer kierunkowy (+48) 87
    tablice rejestracyjne NGI

    Giżycko jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 29 307, z czego 52,6% stanowią kobiety, a 47,4% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 1,8%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,5 lat i jest nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Giżycka zawarli w 2019 roku 135 małżeństw, co odpowiada 4,6 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz nieznacznie mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 2,0 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz znacznie więcej od wartości dla kraju.28,2% mieszkańców Giżycka jest stanu wolnego, 53,9% żyje w małżeństwie, 5,8% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,8% to wdowy/wdowcy.Giżycko ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -49. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -1,67 na 1000 mieszkańców Giżycka. W 2019 roku urodziło się 290 dzieci, w tym 54,1% dziewczynek i 45,9% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 354 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,77 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 41,2% zgonów w Giżycku spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 26,5% zgonów w Giżycku były nowotwory, a 5,9% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Giżycka przypada 11.56 zgonów. Jest to znacznie więcej od wartości średniej dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 362 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 436 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Giżycka -74. W tym samym roku 22 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 2 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 20.59,1% mieszkańców Giżycka jest w wieku produkcyjnym, 17,3% w wieku przedprodukcyjnym, a 23,7% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Giżycko – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W marketingu lokalnym przeważnie przeważają firmy usługowe. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można rozwijać biznes z pomocą SEO i reklam:

    W Giżycku na 1000 mieszkańców pracuje 195osób . Jest to nieznacznie mniej od wartości dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. 57,1% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 42,9% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Giżycku wynosiło w 2019 roku 8,1% (9,8% wśród kobiet i 6,5% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Giżycku wynosiło 3 901,14 PLN, co odpowiada 80.70% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Giżycka 906 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 000 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 94.28,1% aktywnych zawodowo mieszkańców Giżycka pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 23,6% w przemyśle i budownictwie, a 15,6% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 2,1% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej wykres zatrudnienia według branż:

    Na wykresie niżej ile mieszkańców ma wykształcenie średnie i wyższe:

    B2B – firmy w regionie

    W Giżycku w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 3 526 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 2 382 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 234 nowe podmioty, a 153 podmioty zostały wyrejestrowane. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (300) podmiotów zarejestrowano w roku 2011, a najmniej (234) w roku 2019. W tym samym okresie najwięcej (562) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2009 roku, najmniej (153) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Giżycku najwięcej (266) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (3 407) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,8% (27) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 17,5% (616) podmiotów, a 81,8% (2 883) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Giżycku najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (22.0%) oraz Budownictwo (14.5%).

    Na wykresie niżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Wykres niżej przedstawia rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Giżycku oddano do użytku 90 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 3,07 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Giżycku to 11 986 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 408 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz większa od średniej dla całej Polski.55,6% mieszkań zostało przeznaczonych na mieszkania spółdzielcze, 42,2% na sprzedaż lub wynajem, 2,2% jako cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Giżycku to 2,53 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Giżycku to 55,70 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,87% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,59% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 98,72% mieszkań posiada łazienkę, 93,18% korzysta z centralnego ogrzewania, a 85,88% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Giżycku znajdowało się 9 hoteli (1 ★★★★, 6 ★★★, 2 ★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 4 obiekty.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 1

    szkolne schroniska młodzieżowe: 1 (całoroczne: 0)
    zespoły domków turystycznych: 1 (całoroczne: 0)
    pokoje gościnne: 3

    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 2

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 2

    drzwi automatycznie otwierane: 2

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 5

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 5

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 7 (liczba sal: 19, liczba miejsc: 1 225)
    z nagłośnieniem: 8

    z projektorem multimedialnym: 5

    z obsługą techniczną: 6

    z ekranem: 7

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 7

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 3

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 13

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Giżycku w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Giżycka znajduje się 131 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Inny budynek mieszkalny z poł. XIX w.dnia 1949-12-31, wykaz dokumentów: M.-13b-4/50 z 1949-12-31


    warmińsko-mazurskie – inne miejscowości

    Bartoszyce, Działdowo, Ełk, Giżycko, Iława, Kętrzyn, Mrągowo, Ostróda, Szczytno

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl