Głogów Małopolski – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to firma gdzie pracują marketerzy z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od wielu lat wspólnie pracujemy nad bezpiecznymi działaniami pozycjonerskimi.

    Pomagamy firmom z różnych obszarów – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy usługowe czy lokalne firmy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują wiele kanałów, jak kampanie Google Ads, SEO, reklamy FB i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • pomagamy budować twój biznes
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie
    • korzystne umowy bez długich zobowiązań czasu trwania
    • solidne wykonanie usługi

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycjonowanie. Należy opracować strategię, która będzie obejmowała wiele różnych kanałów pozyskiwania ruchu i klientów, takich jak media społecznościowe czy e-mail. Właściciel nie musi wdrażać ich wszystkich od początku, większość wdrażana jest etapami, gdy pojawiają się większe środki na kampanie reklamowe typu Google Adwords czy Facebook Ads. Z naszych obserwacji wynika, że łączenie metod płatnych z bezpłatnymi może zwiększyć liczbę wyświetleń u klientów nawet o 50%.

    Czy mogę liczyć na dodatkowy konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing to nie tylko SEO. To, co naprawdę ma znaczenie, jeśli chodzi o sprzedaż i rozwój firmy, to to, co dzieje się w sklepie z klientami, którzy odwiedzają Twój sklep lub stronę internetową. Dlatego też pomagamy w rozwiązywaniu problemów takich jak problemy UX, które mogą mieć wpływ na ogólny sukces niektórych obszarów projektu strony – takich jak rozmieszczenie kart produktów, etapy zakupu itp., jednocześnie świadcząc usługi konsultingowe, abyś był w stanie lepiej radzić sobie z tym problemem od samego początku, słuchając uważnie i patrząc na nowe sposoby, które technologia dostarcza rozwiązań poprzez mobilne aplikacje handlowe, które pozwalają użytkownikom dowiedzieć się więcej informacji, zanim podejmą decyzję, czy chcą coś kupić, czy nie!

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Aby skutecznie pozycjonować sklep internetowy, obie strony muszą ze sobą współpracować. Pozycjonowanie można podzielić na kilka etapów i zaczyna się od spotkania, na którym zbierane są informacje o celach i strategii obu stron (m.in. najważniejsze kategorie, produkty). Po tym etapie następuje audyt techniczny pod kątem zaleceń optymalizacyjnych, które często przynoszą zauważalny wzrost ruchu lub widoczności w wyszukiwarkach po prawidłowym wdrożeniu zgodnie z praktykami SEO.

    Czy konkurencja w internecie nie jest za duża na rozwój firmy?

    Tak, istnieją niezliczone historie sukcesu firm, które rozpoczęły działalność online. Internet i dostępność różnych urządzeń cyfrowych umożliwiają milionom ludzi na całym świecie prowadzenie handlu elektronicznego. Jednak rozwój biznesu przez Internet nie jest łatwym zadaniem. Skuteczni sprzedawcy online muszą opracować dobrze zaplanowaną strategię i stworzyć atrakcyjne strony internetowe, które oferują szybki dostęp do produktów lub usług, a także zapewniają zoptymalizowane rankingi w wyszukiwarkach. Właściciele firm powinni również pamiętać o strategiach marketingowych, ponieważ będą one miały wpływ na to, w jaki sposób użytkownicy znajdą ich strony internetowe i dokonają na nich zakupu produktów lub usług.

    Na czym polega prowadzenie kampanii Adwords?

    Przygotowanie kampanii wiąże się z podjęciem decyzji, jakie są cele kampanii reklamowej. Cele mogą obejmować, kiedy uruchomić reklamę, jakie reklamy uruchomić, ile to będzie kosztować i jak długo będzie trwać. Ten proces podejmowania decyzji jest bardzo umiejętne, ponieważ istnieje wiele czynników, które muszą być brane pod uwagę i ważone w stosunku do siebie, aby proces decyzyjny ma sens. Można określić, na przykład, że celem reklamy jest zwiększenie świadomości w ciągu 6 tygodni z budżetu 5K , lub zwiększenie konwersji na swojej stronie internetowej z 50 zł za dzień.

    Głogów Małopolski – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 6 717
    Powierzchnia miasta 13,7 km²
    Gęstość zaludnienia 479,1 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie
    numer kierunkowy (+48) 17
    tablice rejestracyjne RZE

    Głogów Małopolski jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 6 717, z czego 50,5% stanowią kobiety, a 49,5% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 41,7%. Średni wiek mieszkańców wynosi 37,9 lat i jest mniejszy od średniego wieku mieszkańców województwa podkarpackiego oraz mniejszy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Głogowa Małopolskiego zawarli w 2019 roku 33 małżeństw, co odpowiada 5,0 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa podkarpackiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,0 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa podkarpackiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.31,2% mieszkańców Głogowa Małopolskiego jest stanu wolnego, 58,0% żyje w małżeństwie, 1,6% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,6% to wdowy/wdowcy.Głogów Małopolski ma dodatni przyrost naturalny wynoszący 57. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu 8,57 na 1000 mieszkańców Głogowa Małopolskiego. W 2019 roku urodziło się 102 dzieci, w tym 49,0% dziewczynek i 51,0% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 323 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 1,24 i jest znacznie większy od średniej dla województwa oraz znacznie większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 40,1% zgonów w Głogowie Małopolskim spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 26,7% zgonów w Głogowie Małopolskim były nowotwory, a 7,7% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Głogowa Małopolskiego przypada 6.76 zgonów. Jest to znacznie mniej od wartości średniej dla województwa podkarpackiego oraz znacznie mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 207 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 93 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Głogowa Małopolskiego 114. W tym samym roku 1 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 0 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 1.62,3% mieszkańców Głogowa Małopolskiego jest w wieku produkcyjnym, 21,9% w wieku przedprodukcyjnym, a 15,8% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Głogów Małopolski – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze często przeważają firmy usługowe. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym szybciej można rozwijać biznes z wykorzystaniem pozycjonowania lokalnego i kampanii reklamowych:

    W Głogowie Małopolskim na 1000 mieszkańców pracuje 253osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa podkarpackiego oraz wartość porównywalna do wartości dla Polski. 50,7% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 49,3% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Głogowie Małopolskim wynosiło w 2019 roku 7,1% (6,9% wśród kobiet i 7,2% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa podkarpackiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Głogowie Małopolskim wynosiło 3 979,24 PLN, co odpowiada 82.30% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Głogowa Małopolskiego 679 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 441 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi -238.46,5% aktywnych zawodowo mieszkańców Głogowa Małopolskiego pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 23,7% w przemyśle i budownictwie, a 14,5% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 0,5% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak wygląda wykres zatrudnienia wg. branż:

    Na wykresie niżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Głogowie Małopolskim w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 735 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 584 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 71 nowych podmiotów, a 25 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (72) podmiotów zarejestrowano w roku 2016, a najmniej (51) w roku 2014. W tym samym okresie najwięcej (56) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (25) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Głogowie Małopolskim najwięcej (45) jest stanowiących spółki handlowe z ograniczoną odpowiedzialnością. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (707) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.1,9% (14) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 19,5% (143) podmiotów, a 78,6% (578) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Głogowie Małopolskim najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (25.2%) oraz Budownictwo (16.1%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Na wykresie niżej procentowy podział rodzajów działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Głogowie Małopolskim oddano do użytku 102 mieszkania. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 15,19 nowych lokali. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa podkarpackiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Głogowie Małopolskim to 2 039 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 310 mieszkań. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa podkarpackiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski.67,6% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 32,4% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Głogowie Małopolskim to 4,57 i jest nieznacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa podkarpackiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Głogowie Małopolskim to 83,70 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa podkarpackiego oraz nieznacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 98,92% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,23% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 96,03% mieszkań posiada łazienkę, 83,91% korzysta z centralnego ogrzewania, a 77,10% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Głogowie Małopolskim znajdował się 1 hotel (kategorii ★★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zmniejszyła się o 1 obiekt.Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 1

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z nagłośnieniem: 1

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 1

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 2

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Głogowie Małopolskim w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Głogowa Małopolskiego znajduje się 19 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Inny budynek mieszkalny (data nieznana)dnia 1971-07-31, wykaz dokumentów: A-392 z 1971-07-31


    podkarpackie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Baranów Sandomierski, pozycjonowanie stron Brzozów, pozycjonowanie stron Dębica, pozycjonowanie stron Głogów, pozycjonowanie stron Jarosław, pozycjonowanie stron Jasło, pozycjonowanie stron Kolbuszowa, pozycjonowanie stron Łańcut, pozycjonowanie stron Leżajsk, pozycjonowanie stron Lubaczów, pozycjonowanie stron Mielec, pozycjonowanie stron Nisko, pozycjonowanie stron Przeworsk, pozycjonowanie stron Ropczyce, Sanok, pozycjonowanie stron Stalowa Wola

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl