Gryfino – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To firma w której pracują marketerzy z dużym doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od 5 lat razem pracujemy nad sprawnymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, apteki czy lokalne biznesy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują wiele kanałów, takie jak kampanie Google AdWords, pozycjonowanie, reklamy Facebook i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie
    • niewielka, butikowa firma marketingowa
    • pomagamy budować twój biznes
    • wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów e-commerce?

    Wierzymy w dostarczanie naszym klientom profesjonalnych porad na temat tego, jak stać się bardziej widocznym i znaleźć sukces w sieci. Specjalizujemy się nie tylko w technicznych aspektach biznesu, ale także w kreatywnym marketingu. Istnieją trzy podstawowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy pozycjonowaniu sklepu internetowego: cena, czas dostawy i obsługa klienta. Pozycjonowanie można podzielić na reklamę (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, AdWords) oraz obsługę (strategia sprzedaży). Jednak do profesjonalnie zarządzanej strony e-commercowej potrzebna jest zarówno reklama jak i Serwis. Jeśli Twój produkt jest zaprojektowany i wyróżnia się jakością, to klient będzie chciał go mieć bez względu na koszty wysyłki czy czas zakupu.

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing jest kluczowym elementem sukcesu Twojego sklepu, ale ważne jest również to, jak go prowadzisz i jakimi kanałami. Bardzo ważne jest, aby właściciel miał ogólny plan strategii marketingowej, dzięki czemu będzie mógł mądrze inwestować w to, które taktyki sprawdzą się najlepiej w zależności od ograniczeń budżetowych. Z naszego doświadczenia w LSA Marketing Solutions wynika, że łączenie płatnych mediów z influencerami lub twórcami treści często daje lepsze rezultaty niż poleganie wyłącznie na jednej metodzie – zwłaszcza jeśli zasoby takie jak czas i pieniądze są ograniczone, jak większość małych firm powie Ci!

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Budowa sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Wywiad musi być przeprowadzony najpierw, więc twój partner może uzyskać pewne informacje o tym, co chcesz i jak działają najlepiej z rozmowy z klientami z pierwszej ręki. Po zakończeniu tego wstępnego etapu, nadszedł czas na audyt techniczny! Upewnimy się, że wszystkie linki są odpowiednio sformatowane na wszystkich stronach, na których produkty powinny pojawiać się w wynikach wyszukiwania, a także upewnimy się, że nie ma żadnych uszkodzonych linków lub innych błędów utrudniających optymalne działanie Twojego sklepu. Po spełnieniu przez Ciebie naszych zaleceń optymalizacyjnych (co często prowadzi do zwiększenia ruchu na stronie), jesteśmy gotowi do etapu trzeciego: usługi tworzenia/aktualizacji treści, która obejmuje takie tematy jak wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych itp

    Na czym polega prowadzenie reklam Google Ads?

    Przygotowanie kampanii wiąże się z podjęciem decyzji, jakie są cele kampanii reklamowej. Cele mogą obejmować, kiedy uruchomić reklamę, jakie reklamy uruchomić, ile to będzie kosztować i jak długo będzie trwać. Ten proces podejmowania decyzji jest bardzo umiejętne, ponieważ istnieje wiele czynników, które muszą być brane pod uwagę i ważone w stosunku do siebie, aby proces decyzyjny ma sens. Można określić, na przykład, że celem reklamy jest zwiększenie świadomości w ciągu 6 tygodni z budżetu 5K , lub zwiększenie konwersji na swojej stronie internetowej z 50 zł za dzień.

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo pomagamy Ci na samym początku w prawidłowej konfiguracji modułu ecommerce w Google Analytics, tak abyś miał dane, na podstawie których możesz podejmować decyzje o zwiększaniu budżetów reklamowych i zawieszaniu konkretnych kampanii.

    Gryfino – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 21 167
    Powierzchnia miasta 9,6 km²
    Gęstość zaludnienia 2 220,7 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1254
    numer kierunkowy (+48) 91
    tablice rejestracyjne ZGR

    Gryfino jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 21 167, z czego 51,8% stanowią kobiety, a 48,2% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 2,6%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,2 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa zachodniopomorskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Gryfina zawarli w 2019 roku 102 małżeństw, co odpowiada 4,8 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz wartość porównywalna do wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,6 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz nieznacznie mniej od wartości dla kraju.29,9% mieszkańców Gryfina jest stanu wolnego, 54,0% żyje w małżeństwie, 5,1% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,8% to wdowy/wdowcy.Gryfino ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -35. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -1,65 na 1000 mieszkańców Gryfina. W 2019 roku urodziło się 159 dzieci, w tym 52,8% dziewczynek i 47,2% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 302 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,71 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 46,5% zgonów w Gryfinie spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 26,9% zgonów w Gryfinie były nowotwory, a 7,5% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Gryfina przypada 9.14 zgonów. Jest to znacznie mniej od wartości średniej dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 183 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 265 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Gryfina -82. W tym samym roku 9 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 6 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 3.58,0% mieszkańców Gryfina jest w wieku produkcyjnym, 17,4% w wieku przedprodukcyjnym, a 24,6% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Gryfino – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze często przeważają firmy usługowe. Im wyższe zarobki, tym łatwiej można budować firmę z wykorzystaniem pozycjonowania lokalnego i kampanii reklamowych:

    W Gryfinie na 1000 mieszkańców pracuje 215osób . Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. 61,6% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 38,4% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Gryfinie wynosiło w 2019 roku 3,5% (4,9% wśród kobiet i 2,4% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa zachodniopomorskiego oraz mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Gryfinie wynosiło 4 170,81 PLN, co odpowiada 86.30% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Gryfina 2 778 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 657 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi -2 121.21,0% aktywnych zawodowo mieszkańców Gryfina pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 24,3% w przemyśle i budownictwie, a 20,2% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 2,3% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak wygląda podział zatrudnienia wg. sektorów:

    Poniżej procentowy podział wykształcenia:

    B2B – firmy w regionie

    W Gryfinie w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 2 586 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 2 049 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 198 nowych podmiotów, a 137 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (265) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (189) w roku 2017. W tym samym okresie najwięcej (416) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (137) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Gryfinie najwięcej (185) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (2 505) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.1,5% (40) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 27,0% (699) podmiotów, a 71,4% (1 847) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Gryfinie najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (20.4%) oraz Budownictwo (18.6%).

    Poniżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Poniżej rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Gryfinie oddano do użytku 47 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 2,22 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Gryfinie to 7 930 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypadają zatem 373 mieszkania. Jest to wartość nieznacznie mniejsza od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz porównywalna do średniej dla całej Polski.87,2% mieszkań zostało przeznaczonych na cele indywidualne, 12,8% na sprzedaż lub wynajem.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Gryfinie to 4,72 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Gryfinie to 121,80 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,92% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,65% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 98,55% mieszkań posiada łazienkę, 96,34% korzysta z centralnego ogrzewania, a 88,27% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów (na podstawie danych GUS z 2019 roku):
    inne obiekty hotelowe: 1

    hostele: 1

    zespoły domków turystycznych: 1

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Gryfinie w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Gryfina znajduje się 19 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Kościół z 3. ćw. XIII w.dnia 1956-05-15, wykaz dokumentów: 97 z 1956-05-15; A-960 z 2011-11-09


    zachodniopomorskie – inne miejscowości

    Białogard, Brzeg, Choszczno, Goleniów, Gryfino, Koło, Kołobrzeg, Stargard, Szczecinek, Wałcz

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl