Kępno – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to agencja gdzie pracują specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od wielu lat razem pracujemy nad sprawnymi działaniami reklamowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych obszarów – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy transportowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują wiele kanałów, takie jak kampanie Google Ads, SEO, reklamy na Facebooku i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • pakiety startowe dla firm
    • solidne wykonanie usługi
    • korzystne umowy bez długich zobowiązań czasu trwania
    • pomagamy rosnąć twojemu biznesowi

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów e-commerce?

    Wierzymy w dostarczanie naszym klientom profesjonalnych porad na temat tego, jak stać się bardziej widocznym i znaleźć sukces w sieci. Specjalizujemy się nie tylko w technicznych aspektach biznesu, ale także w kreatywnym marketingu. Istnieją trzy podstawowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy pozycjonowaniu sklepu internetowego: cena, czas dostawy i obsługa klienta. Pozycjonowanie można podzielić na reklamę (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, AdWords) oraz obsługę (strategia sprzedaży). Jednak do profesjonalnie zarządzanej strony e-commercowej potrzebna jest zarówno reklama jak i Serwis. Jeśli Twój produkt jest zaprojektowany i wyróżnia się jakością, to klient będzie chciał go mieć bez względu na koszty wysyłki czy czas zakupu.

    Czy mogę liczyć na dodatkowy konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycje w wyszukiwarkach. Liczą się przede wszystkim wyniki finansowe, czyli sprzedaż – jeśli rośnie, to można poszerzyć marketing i dlatego tak ważne jest, aby zadbać o dobrą optymalizację również dla swojego biznesu! Oferujemy usługi doradcze, które również pomagają rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą. Będziemy pracować z Tobą nad kwestiami UX, takimi jak optymalizacja kart produktów i poszczególnych kroków zakupowych – wszystko to ma wpływ na to, jak efektywnie Twoja strona lub aplikacja będzie działać, gdy ktoś wciśnie przycisk kupna przy kasie!

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo pomagamy Ci na samym początku w prawidłowej konfiguracji modułu ecommerce w Google Analytics, tak abyś miał dane, na podstawie których możesz podejmować decyzje o zwiększaniu budżetów reklamowych i zawieszaniu konkretnych kampanii.

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu nie jest łatwym zadaniem. Właściciel musi połączyć różne strategie, które pomogą mu rozwinąć biznes i przyciągnąć nowych klientów. Obejmuje to korzystanie z mediów społecznościowych, płatnych kanałów reklamowych, takich jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), banery reklamowe, kampanie e-mail marketingowe, programy partnerskie – to tylko kilka z nich! Ważne jest, aby te różne części Twojej strategii dobrze ze sobą współpracowały, w przeciwnym razie nie będą tak skuteczne, jak byś sobie tego życzył. Jeśli tylko jedna część została wdrożona, podczas gdy powinna być zrobiona na raz, może to prowadzić do problemów z pozyskiwaniem klientów i uzyskaniem wystarczającego ruchu przez kluczowe punkty konwersji na Twojej stronie; pamiętaj, że SEO też może zająć trochę czasu.

    Czy prowadzicie kampanie reklamowe dla firm z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Kępno – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 14 012
    Powierzchnia miasta 7,8 km²
    Gęstość zaludnienia 1 813,0 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 20 grudnia 1660 r.
    numer kierunkowy (+48) 62
    tablice rejestracyjne PKE

    Kępno jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 14 012, z czego 51,9% stanowią kobiety, a 48,1% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 5,3%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,4 lat i jest nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców województwa wielkopolskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Kępna zawarli w 2019 roku 62 małżeństw, co odpowiada 4,4 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,2 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.29,1% mieszkańców Kępna jest stanu wolnego, 58,8% żyje w małżeństwie, 2,8% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,2% to wdowy/wdowcy.Kępno ma dodatni przyrost naturalny wynoszący 5. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu 0,35 na 1000 mieszkańców Kępna. W 2019 roku urodziło się 147 dzieci, w tym 43,5% dziewczynek i 56,5% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 383 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 1,03 i jest nieznacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz znacznie większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 39,4% zgonów w Kępnie spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 30,1% zgonów w Kępnie były nowotwory, a 7,4% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Kępna przypada 10.07 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa wielkopolskiego oraz nieznacznie mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 140 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 236 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Kępna -96. W tym samym roku 2 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 10 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące -8.58,9% mieszkańców Kępna jest w wieku produkcyjnym, 17,0% w wieku przedprodukcyjnym, a 24,1% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Kępno – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny przeważnie przeważają firmy świadczące usługi. Im wyższe zarobki, tym szybciej można rozwinąć firmę z pomocą SEO i kampanii reklamowych:

    W Kępnie na 1000 mieszkańców pracuje 384osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 52,9% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 47,1% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Kępnie wynosiło w 2019 roku 2,0% (2,4% wśród kobiet i 1,5% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Kępnie wynosiło 3 183,34 PLN, co odpowiada 65.80% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Kępna 1 234 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 967 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 733.17,8% aktywnych zawodowo mieszkańców Kępna pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 61,1% w przemyśle i budownictwie, a 8,4% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 0,7% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej wykres zatrudnienia według branż:

    Na wykresie niżej procentowy podział wykształcenia:

    B2B – firmy w regionie

    W Kępnie w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 2 138 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 1 572 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 110 nowych podmiotów, a 79 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (190) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (110) w roku 2019. W tym samym okresie najwięcej (197) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2009 roku, najmniej (79) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Kępnie najwięcej (222) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (2 013) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,5% (10) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 26,1% (557) podmiotów, a 73,5% (1 571) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Kępnie najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (31.7%) oraz Przetwórstwo przemysłowe (14.3%).

    Poniżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Wykres niżej przedstawia przeważające działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Kępnie oddano do użytku 67 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 4,78 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Kępnie to 5 564 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypadają zatem 394 mieszkania. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz nieznacznie większa od średniej dla całej Polski.86,6% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 13,4% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Kępnie to 4,72 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Kępnie to 93,50 m2 i jest porównywalna do przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa wielkopolskiego oraz nieznacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,64% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,51% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 96,93% mieszkań posiada łazienkę, 84,56% korzysta z centralnego ogrzewania, a 80,41% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Kępnie znajdował się 1 hotel (kategorii w trakcie kategoryzacji), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 1 obiekt.Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 1 (liczba sal: 1, liczba miejsc: 50)
    z nagłośnieniem: 1

    z projektorem multimedialnym: 1

    z zestawem do wideokonferencji: 1

    z obsługą techniczną: 1

    z ekranem: 1

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 1

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 1

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 1

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Kępnie w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Kępna znajduje się 31 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Relikty architektury Kępno ze średniowieczadnia 1995-03-14, wykaz dokumentów: 703/A z 1995-03-14


    wielkopolskie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Chodzież, pozycjonowanie stron Gniezno, pozycjonowanie stron Gostyń, pozycjonowanie stron Jarocin, pozycjonowanie stron Kępno, pozycjonowanie stron Kościan, pozycjonowanie stron Krotoszyn, pozycjonowanie stron Luboń, pozycjonowanie stron Mosina, pozycjonowanie stron Oborniki, pozycjonowanie stron Piła, Pleszew, pozycjonowanie stron Pniewy, pozycjonowanie stron Słupca, pozycjonowanie stron Śrem, pozycjonowanie stron Środa Wielkopolska, pozycjonowanie stron Swarzędz, pozycjonowanie stron Szamotuły, pozycjonowanie stron Turek, pozycjonowanie stron Wągrowiec, pozycjonowanie stron Wolsztyn, pozycjonowanie stron Września, pozycjonowanie stron Złotów

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl