Koło – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To agencja w której pracują specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od 5 lat razem pracujemy nad bezpiecznymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy usługowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google Ads, SEO, reklamy FB i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • pakiety startowe dla firm
    • pomagamy rosnąć twojemu biznesowi
    • elastyczne umowy bez długich zobowiązań czasu trwania
    • mała, butikowa firma marketingowa

    Jeśli mam mniejszy budżet, możecie nadal pomóc w pozycjonowaniu strony?

    Tak, zawsze staramy się dostosować naszą ofertę do indywidualnych potrzeb klienta. Mówiąc prościej, jeśli wykupisz u nas reklamę, zarówno poprzez PPC, jak i retargeting, Twoja firma będzie widoczna dla osób poszukujących towarów podobnych do Twojej.

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów e-commerce?

    Prawie zawsze podejmujemy się pozycjonowania sklepów internetowych. Zatrudniamy pełnoetatowych ekspertów we wszystkich aspektach reklamy, w tym w zakresie projektowania, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), płatnych i remarketingowych reklam, komunikacji, takiej jak newslettery czy kampanie e-mailowe, i wielu innych. Metody, które stosujemy w celu poprawy pozycjonowania są naprawdę zróżnicowane, ale generalnie dzielą się na dwie kategorie: jedna to marketing bezpośredni z reklamami takimi jak PPC lub Google AdWords (manipulacja słowami kluczowymi w celu dotarcia do odbiorców). Druga obejmuje przyciąganie ruchu i budowanie autorytetu w czasie za pomocą organicznych strategii SEO, którymi zarządzamy starannie zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Wszystko to oznacza, że najprawdopodobniej szukasz nas 🙂

    Czy tworzycie content na stronę w ramach usługi pozycjonowania?

    Tak, pomagamy naszym klientom w zakresie usług SEO, a także często dbamy o ich potrzeby w zakresie treści. Oferujemy pełną linię usług SEO. Jeśli chodzi o treść, obejmuje to takie rzeczy jak tworzenie i rozwijanie wysokiej jakości treści w celu optymalizacji witryny dla wyszukiwarek. Obejmuje to również robienie dobrej jakości zdjęć przy użyciu profesjonalnego sprzętu, które dodadzą atrakcyjności wizualnej i znaczenia Twojej stronie, automatycznie podnosząc jej pozycję w SERPach. Jeśli chodzi o pisanie atrakcyjnych artykułów lub wpisów na blogach o Twojej firmie lub referencjach biznesowych dla sieci, gwarantujemy wzorowe wyniki, ponieważ marketing jest tym, co nasz zespół robi najlepiej!

    Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę

    Tak, możliwe jest rozpoczęcie nowego biznesu z wykorzystaniem Internetu. Jedną z głównych zalet handlu elektronicznego dla przedsiębiorcy jest to, że niskie koszty ogólne związane z zakupami online oznaczają, że jest mniej powodów, dla których klienci mogą zabrać swoje pieniądze gdzie indziej i kupić u konkurencji. Tak więc nie tylko można zaangażować się w bardziej bezpośredni marketing, wysyłając spersonalizowane wiadomości bezpośrednio przez e-mail w sposób efektywny kosztowo, ale także mają dostęp do narzędzi, takich jak serwisy społecznościowe, takie jak Facebook i Instagram.

    Czy jest konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing to nie tylko SEO. To, co naprawdę ma znaczenie, jeśli chodzi o sprzedaż i rozwój firmy, to to, co dzieje się w sklepie z klientami, którzy odwiedzają Twój sklep lub stronę internetową. Dlatego też pomagamy w rozwiązywaniu problemów takich jak problemy UX, które mogą mieć wpływ na ogólny sukces niektórych obszarów projektu strony – takich jak rozmieszczenie kart produktów, etapy zakupu itp., jednocześnie świadcząc usługi konsultingowe, abyś był w stanie lepiej radzić sobie z tym problemem od samego początku, słuchając uważnie i patrząc na nowe sposoby, które technologia dostarcza rozwiązań poprzez mobilne aplikacje handlowe, które pozwalają użytkownikom dowiedzieć się więcej informacji, zanim podejmą decyzję, czy chcą coś kupić, czy nie!

    Kołobrzeg – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 46 259
    Powierzchnia miasta 25,7 km²
    Gęstość zaludnienia 1 806,3 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1255
    numer kierunkowy (+48) 94
    tablice rejestracyjne ZKL

    Kołobrzeg jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 46 259, z czego 53,1% stanowią kobiety, a 46,9% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 3,2%. Średni wiek mieszkańców wynosi 44,4 lat i jest nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców województwa zachodniopomorskiego oraz większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Kołobrzegu zawarli w 2019 roku 294 małżeństw, co odpowiada 6,3 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,8 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla kraju.28,4% mieszkańców Kołobrzegu jest stanu wolnego, 52,7% żyje w małżeństwie, 7,6% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,9% to wdowy/wdowcy.Kołobrzeg ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -113. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -2,44 na 1000 mieszkańców Kołobrzegu. W 2019 roku urodziło się 402 dzieci, w tym 45,8% dziewczynek i 54,2% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 375 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,78 i jest porównywalny do średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 35,5% zgonów w Kołobrzegu spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 28,6% zgonów w Kołobrzegu były nowotwory, a 4,8% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Kołobrzegu przypada 11.12 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa zachodniopomorskiego oraz nieznacznie więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 675 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 662 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Kołobrzegu 13. W tym samym roku 25 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 6 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 19.58,0% mieszkańców Kołobrzegu jest w wieku produkcyjnym, 15,3% w wieku przedprodukcyjnym, a 26,8% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Kołobrzeg – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W marketingu lokalnym przeważnie sprzedawane są usługi i towary. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można rozwijać biznes z pomocą pozycjonowania lokalnego i reklam:

    W Kołobrzegu na 1000 mieszkańców pracuje 265osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla Polski. 59,0% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 41,0% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Kołobrzegu wynosiło w 2019 roku 1,2% (1,3% wśród kobiet i 1,2% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Kołobrzegu wynosiło 3 988,20 PLN, co odpowiada 82.50% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Kołobrzegu 718 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 752 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 1 034.10,5% aktywnych zawodowo mieszkańców Kołobrzegu pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 21,6% w przemyśle i budownictwie, a 31,6% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,7% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się podział zatrudnienia według sektorów:

    Na wykresie niżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Kołobrzegu w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 8 403 podmioty gospodarki narodowej, z czego 6 042 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 605 nowych podmiotów, a 400 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (681) podmiotów zarejestrowano w roku 2011, a najmniej (552) w roku 2016. W tym samym okresie najwięcej (1 131) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (400) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Kołobrzegu najwięcej (628) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (8 143) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.1,2% (103) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 14,0% (1 175) podmiotów, a 84,8% (7 125) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Kołobrzegu najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (21.8%) oraz Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi (17.2%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Na wykresie niżej przeważające działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Kołobrzegu oddano do użytku 847 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 18,31 nowych lokali. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Kołobrzegu to 24 530 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 529 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski.98,6% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 1,4% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Kołobrzegu to 2,46 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Kołobrzegu to 50,70 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,99% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,43% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 98,97% mieszkań posiada łazienkę, 97,43% korzysta z centralnego ogrzewania, a 71,37% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Kołobrzegu znajdowało się 15 hoteli (3 ★★★★★, 6 ★★★★, 6 ★★★), 1 motel (kategorii ★★) oraz 3 pensjonaty (1 ★★★, 1 ★★, 1 ★). W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 9 obiektów.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 6 (całoroczne: 5)
    szkolne schroniska młodzieżowe: 1 (całoroczne: 0)
    ośrodki wczasowe: 19 (całoroczne: 13)
    ośrodki szkoleniowo-wypoczynkowe: 3

    zespoły domków turystycznych: 2 (całoroczne: 0)
    kempingi: 1 (całoroczne: 0)
    zakłady uzdrowiskowe: 22

    pokoje gościnne: 74 (całoroczne: 9)
    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 6 (całoroczne: 3)

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 33

    drzwi automatycznie otwierane: 37

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 37

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 31

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 32 (liczba sal: 59, liczba miejsc: 4 686)
    z nagłośnieniem: 35

    z projektorem multimedialnym: 34

    z zestawem do wideokonferencji: 6

    z obsługą techniczną: 21

    z ekranem: 36

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 29

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 21

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 92

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Kołobrzegu w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Kołobrzegu znajduje się 56 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Infrastruktura studnia Kołobrzeg z czasów nowożytnych dnia 1967-08-02, wykaz dokumentów: 618 z 1967-08-02


    zachodniopomorskie – inne miejscowości

    Białogard, Brzeg, Choszczno, Goleniów, Gryfino, Koło, Kołobrzeg, Stargard, Szczecinek, Wałcz

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl