Kościerzyna – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to firma w której pracują specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od 5 lat razem pracujemy nad sprawnymi działaniami pozycjonerskimi.

    Pomagamy firmom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy usługowe czy lokalne firmy.

    SemStart to doświadczone osoby. Doskonale znają tajniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują wiele kanałów, takie jak kampanie Google AdWords, pozycjonowanie, reklamy na Facebooku i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • wieloletnie doświadczenie w marketingu
    • prowadzimy marketing dla firm z wielu branż
    • mała, butikowa agencja
    • nastawienie na efekt

    Czy mogę liczyć na dodatkowy konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycje w wyszukiwarkach. Liczą się przede wszystkim wyniki finansowe, czyli sprzedaż – jeśli rośnie, to można poszerzyć marketing i dlatego tak ważne jest, aby zadbać o dobrą optymalizację również dla swojego biznesu! Oferujemy usługi doradcze, które również pomagają rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą. Będziemy pracować z Tobą nad kwestiami UX, takimi jak optymalizacja kart produktów i poszczególnych kroków zakupowych – wszystko to ma wpływ na to, jak efektywnie Twoja strona lub aplikacja będzie działać, gdy ktoś wciśnie przycisk kupna przy kasie!

    Czy konkurencja w internecie nie jest za duża na rozwój firmy?

    Tak, możliwe jest rozpoczęcie nowego biznesu z wykorzystaniem Internetu. Jedną z głównych zalet handlu elektronicznego dla przedsiębiorcy jest to, że niskie koszty ogólne związane z zakupami online oznaczają, że jest mniej powodów, dla których klienci mogą zabrać swoje pieniądze gdzie indziej i kupić u konkurencji. Tak więc nie tylko można zaangażować się w bardziej bezpośredni marketing, wysyłając spersonalizowane wiadomości bezpośrednio przez e-mail w sposób efektywny kosztowo, ale także mają dostęp do narzędzi, takich jak serwisy społecznościowe, takie jak Facebook i Instagram.

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu nie jest łatwym zadaniem. Właściciel musi połączyć różne strategie, które pomogą mu rozwinąć biznes i przyciągnąć nowych klientów. Obejmuje to korzystanie z mediów społecznościowych, płatnych kanałów reklamowych, takich jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), banery reklamowe, kampanie e-mail marketingowe, programy partnerskie – to tylko kilka z nich! Ważne jest, aby te różne części Twojej strategii dobrze ze sobą współpracowały, w przeciwnym razie nie będą tak skuteczne, jak byś sobie tego życzył. Jeśli tylko jedna część została wdrożona, podczas gdy powinna być zrobiona na raz, może to prowadzić do problemów z pozyskiwaniem klientów i uzyskaniem wystarczającego ruchu przez kluczowe punkty konwersji na Twojej stronie; pamiętaj, że SEO też może zająć trochę czasu.

    Czy można prowadzić kampanie reklamowe w internecie z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów internetowych?

    Prawie zawsze podejmujemy się pozycjonowania sklepów internetowych. Zatrudniamy pełnoetatowych ekspertów we wszystkich aspektach reklamy, w tym w zakresie projektowania, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), płatnych i remarketingowych reklam, komunikacji, takiej jak newslettery czy kampanie e-mailowe, i wielu innych. Metody, które stosujemy w celu poprawy pozycjonowania są naprawdę zróżnicowane, ale generalnie dzielą się na dwie kategorie: jedna to marketing bezpośredni z reklamami takimi jak PPC lub Google AdWords (manipulacja słowami kluczowymi w celu dotarcia do odbiorców). Druga obejmuje przyciąganie ruchu i budowanie autorytetu w czasie za pomocą organicznych strategii SEO, którymi zarządzamy starannie zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Wszystko to oznacza, że najprawdopodobniej szukasz nas 🙂

    Kościerzyna – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 23 742
    Powierzchnia miasta 15,9 km²
    Gęstość zaludnienia 1 498,0 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1398
    numer kierunkowy (+48) 58
    tablice rejestracyjne GKS

    Kościerzyna jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 23 742, z czego 51,5% stanowią kobiety, a 48,5% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 2,3%. Średni wiek mieszkańców wynosi 39,9 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa pomorskiego oraz nieznacznie mniejszy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Kościerzyny zawarli w 2019 roku 129 małżeństw, co odpowiada 5,4 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa pomorskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,0 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa pomorskiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.29,6% mieszkańców Kościerzyny jest stanu wolnego, 59,6% żyje w małżeństwie, 2,7% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,0% to wdowy/wdowcy.Kościerzyna ma dodatni przyrost naturalny wynoszący 39. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu 1,64 na 1000 mieszkańców Kościerzyny. W 2019 roku urodziło się 273 dzieci, w tym 46,2% dziewczynek i 53,8% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 378 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 1,41 i jest znacznie większy od średniej dla województwa oraz znacznie większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 39,3% zgonów w Kościerzynie spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 30,1% zgonów w Kościerzynie były nowotwory, a 8,9% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Kościerzyny przypada 9.84 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa pomorskiego oraz mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 190 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 269 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Kościerzyny -79. W tym samym roku 7 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 0 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 7.58,6% mieszkańców Kościerzyny jest w wieku produkcyjnym, 20,8% w wieku przedprodukcyjnym, a 20,7% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Kościerzyna – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze przeważnie przeważają firmy usługowe. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można rozwinąć biznes z wykorzystaniem SEO i kampanii reklamowych:

    W Kościerzynie na 1000 mieszkańców pracuje 260osób . Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa pomorskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla Polski. 58,7% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 41,3% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Kościerzynie wynosiło w 2019 roku 6,6% (8,0% wśród kobiet i 5,4% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa pomorskiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Kościerzynie wynosiło 3 720,35 PLN, co odpowiada 77.00% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Kościerzyny 1 337 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 423 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 86.29,7% aktywnych zawodowo mieszkańców Kościerzyny pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 29,1% w przemyśle i budownictwie, a 15,6% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,1% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej podział zatrudnienia wg. sektorów:

    Wykres niżej przedstawia ile mieszkańców ma wykształcenie średnie i wyższe:

    B2B – firmy w regionie

    W Kościerzynie w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 2 684 podmioty gospodarki narodowej, z czego 2 075 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 231 nowych podmiotów, a 156 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (291) podmiotów zarejestrowano w roku 2015, a najmniej (225) w roku 2017. W tym samym okresie najwięcej (254) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (156) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Kościerzynie najwięcej (131) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (2 566) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,5% (14) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 27,1% (727) podmiotów, a 72,4% (1 943) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Kościerzynie najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Budownictwo (23.3%) oraz Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (20.5%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Poniżej procentowy podział rodzajów działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Kościerzynie oddano do użytku 162 mieszkania. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 6,82 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa pomorskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Kościerzynie to 8 346 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 351 mieszkań. Jest to wartość mniejsza od wartości dla województwa pomorskiego oraz mniejsza od średniej dla całej Polski.79,6% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 20,4% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Kościerzynie to 3,22 i jest mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa pomorskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Kościerzynie to 84,90 m2 i jest nieznacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa pomorskiego oraz nieznacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,71% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,34% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 96,72% mieszkań posiada łazienkę, 91,82% korzysta z centralnego ogrzewania, a 1,65% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Kościerzynie znajdowały się 3 hotele (2 ★★★, 1 ★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 1 obiekt.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 1

    ośrodki wczasowe: 1 (całoroczne: 0)
    pokoje gościnne: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 2

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 3 (liczba sal: 7, liczba miejsc: 540)
    z nagłośnieniem: 3

    z projektorem multimedialnym: 3

    z zestawem do wideokonferencji: 2

    z obsługą techniczną: 2

    z ekranem: 3

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 2

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 1

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 5

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Kościerzynie w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Kościerzyny znajduje się 23 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Inny budynek mieszkalny z poł. XIX w. (ul. Miodowa 16)dnia 1972-05-30, wykaz dokumentów: 482 z 1972-05-30


    pomorskie – inne miejscowości

    Brusy, Chojnice, Człuchów, Kartuzy, Kościerzyna, Kwidzyn, Lębork, Malbork, Pruszcz Gdański, Reda, Rumia, Starogard Gdański, Tczew, Wejherowo

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl