Kostrzyn nad Odrą – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To firma w której pracują specjaliści z dużym doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od wielu lat razem pracujemy nad sprawnymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy firmom z różnych nisz – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy usługowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Świetnie znają techniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują różne kanały, takie jak kampanie Google AdWords, pozycjonowanie, reklamy na Facebooku i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • mała, butikowa firma marketingowa
    • nastawienie na wyniki
    • przystępne umowy bez długich zobowiązań czasu trwania
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie

    Czy prowadzicie kampanie reklamowe dla firm z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Aby skutecznie pozycjonować sklep internetowy, obie strony muszą ze sobą współpracować. Pozycjonowanie można podzielić na kilka etapów i zaczyna się od spotkania, na którym zbierane są informacje o celach i strategii obu stron (m.in. najważniejsze kategorie, produkty). Po tym etapie następuje audyt techniczny pod kątem zaleceń optymalizacyjnych, które często przynoszą zauważalny wzrost ruchu lub widoczności w wyszukiwarkach po prawidłowym wdrożeniu zgodnie z praktykami SEO.

    Czy mogę liczyć na dodatkowy konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycje w wyszukiwarkach. Liczą się przede wszystkim wyniki finansowe, czyli sprzedaż – jeśli rośnie, to można poszerzyć marketing i dlatego tak ważne jest, aby zadbać o dobrą optymalizację również dla swojego biznesu! Oferujemy usługi doradcze, które również pomagają rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą. Będziemy pracować z Tobą nad kwestiami UX, takimi jak optymalizacja kart produktów i poszczególnych kroków zakupowych – wszystko to ma wpływ na to, jak efektywnie Twoja strona lub aplikacja będzie działać, gdy ktoś wciśnie przycisk kupna przy kasie!

    Jak działa prowadzenie reklam Adwords?

    Przygotowanie kampanii wiąże się z podjęciem decyzji, jakie są cele kampanii reklamowej. Cele mogą obejmować, kiedy uruchomić reklamę, jakie reklamy uruchomić, ile to będzie kosztować i jak długo będzie trwać. Ten proces podejmowania decyzji jest bardzo umiejętne, ponieważ istnieje wiele czynników, które muszą być brane pod uwagę i ważone w stosunku do siebie, aby proces decyzyjny ma sens. Można określić, na przykład, że celem reklamy jest zwiększenie świadomości w ciągu 6 tygodni z budżetu 5K , lub zwiększenie konwersji na swojej stronie internetowej z 50 zł za dzień.

    Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę

    Tak, istnieją niezliczone historie sukcesu firm, które rozpoczęły działalność online. Internet i dostępność różnych urządzeń cyfrowych umożliwiają milionom ludzi na całym świecie prowadzenie handlu elektronicznego. Jednak rozwój biznesu przez Internet nie jest łatwym zadaniem. Skuteczni sprzedawcy online muszą opracować dobrze zaplanowaną strategię i stworzyć atrakcyjne strony internetowe, które oferują szybki dostęp do produktów lub usług, a także zapewniają zoptymalizowane rankingi w wyszukiwarkach. Właściciele firm powinni również pamiętać o strategiach marketingowych, ponieważ będą one miały wpływ na to, w jaki sposób użytkownicy znajdą ich strony internetowe i dokonają na nich zakupu produktów lub usług.

    Kostrzyn nad Odrą – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 17 730
    Powierzchnia miasta 46,1 km²
    Gęstość zaludnienia 385,3 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie ok. 1300 roku
    numer kierunkowy (+48) 95
    tablice rejestracyjne FGW

    Kostrzyn nad Odrą jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 17 730, z czego 50,8% stanowią kobiety, a 49,2% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 3,5%. Średni wiek mieszkańców wynosi 40,4 lat i jest nieznacznie mniejszy od średniego wieku mieszkańców województwa lubuskiego oraz nieznacznie mniejszy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Kostrzyna nad Odrą zawarli w 2019 roku 81 małżeństw, co odpowiada 4,6 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa lubuskiego oraz nieznacznie mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,6 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie mniej od wartości dla województwa lubuskiego oraz nieznacznie mniej od wartości dla kraju.30,6% mieszkańców Kostrzyna nad Odrą jest stanu wolnego, 55,1% żyje w małżeństwie, 5,9% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,2% to wdowy/wdowcy.Kostrzyn nad Odrą ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -47. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -2,64 na 1000 mieszkańców Kostrzyna nad Odrą. W 2019 roku urodziło się 153 dzieci, w tym 48,4% dziewczynek i 51,6% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 268 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,85 i jest nieznacznie większy od średniej dla województwa oraz mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 33,7% zgonów w Kostrzynie nad Odrą spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 22,8% zgonów w Kostrzynie nad Odrą były nowotwory, a 5,6% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Kostrzyna nad Odrą przypada 11.25 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa lubuskiego oraz nieznacznie więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 205 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 193 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Kostrzyna nad Odrą 12. W tym samym roku 9 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 33 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące -24.60,9% mieszkańców Kostrzyna nad Odrą jest w wieku produkcyjnym, 19,0% w wieku przedprodukcyjnym, a 20,1% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Kostrzyn nad Odrą – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze często przeważają firmy świadczące usługi. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można rozwinąć biznes z pomocą SEO i reklam:

    W Kostrzynie nad Odrą na 1000 mieszkańców pracuje 420osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa lubuskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 43,8% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 56,2% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Kostrzynie nad Odrą wynosiło w 2019 roku 1,9% (2,9% wśród kobiet i 1,1% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa lubuskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Kostrzynie nad Odrą wynosiło 4 495,22 PLN, co odpowiada 93.00% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Kostrzyna nad Odrą 156 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 570 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 414.24,6% aktywnych zawodowo mieszkańców Kostrzyna nad Odrą pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 44,1% w przemyśle i budownictwie, a 14,7% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,3% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się wykres zatrudnienia według sektorów:

    Na wykresie niżej ile mieszkańców ma wykształcenie średnie i wyższe:

    B2B – firmy w regionie

    W Kostrzynie nad Odrą w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 2 287 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 1 699 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 165 nowych podmiotów, a 111 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (231) podmiotów zarejestrowano w roku 2009, a najmniej (154) w roku 2016. W tym samym okresie najwięcej (196) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2009 roku, najmniej (111) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Kostrzynie nad Odrą najwięcej (157) jest stanowiących spółki handlowe z ograniczoną odpowiedzialnością. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (2 183) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,9% (21) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 21,9% (501) podmiotów, a 77,2% (1 765) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Kostrzynie nad Odrą najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (31.6%) oraz Budownictwo (14.1%).

    Poniżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Wykres niżej przedstawia procentowy podział rodzajów działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Kostrzynie nad Odrą oddano do użytku 175 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 9,87 nowych lokali. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa lubuskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Kostrzynie nad Odrą to 6 759 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 380 mieszkań. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa lubuskiego oraz porównywalna do średniej dla całej Polski.79,4% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 20,6% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Kostrzynie nad Odrą to 3,14 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa lubuskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Kostrzynie nad Odrą to 71,50 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa lubuskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,87% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,87% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 99,26% mieszkań posiada łazienkę, 91,33% korzysta z centralnego ogrzewania, a 92,41% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Kostrzynie nad Odrą znajdował się 1 hotel (kategorii ★★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych pozostała bez zmian.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 1

    pokoje gościnne: 2

    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 1 (liczba sal: 1, liczba miejsc: 150)
    z nagłośnieniem: 1

    z projektorem multimedialnym: 1

    z obsługą techniczną: 1

    z ekranem: 1

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 1

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 3

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Kostrzynie nad Odrą w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Kostrzyna nad Odrą znajduje się 18 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Zespół – twierdza z 1537 r.dnia 1963-12-18, wykaz dokumentów: KOK-I-625/63 z 1963-12-18; KOK-I-81/76 z 1976-11-02; brak numeru z 2015-05-28


    lubuskie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Kostrzyn nad Odrą, pozycjonowanie stron Międzyrzecz, pozycjonowanie stron Nowa Sól, pozycjonowanie stron Żagań, pozycjonowanie stron Żary

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl