Łomianki – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To agencja gdzie pracują specjaliści z dużym doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od 5 lat razem pracujemy nad sprawnymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych obszarów – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy transportowe czy lokalne firmy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują różne kanały, takie jak kampanie Google Ads, SEO, reklamy FB i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • pomagamy budować twój biznes
    • niewielka, butikowa agencja
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą obsługującym projekt
    • korzystne ceny

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Budowa sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Wywiad musi być przeprowadzony najpierw, więc twój partner może uzyskać pewne informacje o tym, co chcesz i jak działają najlepiej z rozmowy z klientami z pierwszej ręki. Po zakończeniu tego wstępnego etapu, nadszedł czas na audyt techniczny! Upewnimy się, że wszystkie linki są odpowiednio sformatowane na wszystkich stronach, na których produkty powinny pojawiać się w wynikach wyszukiwania, a także upewnimy się, że nie ma żadnych uszkodzonych linków lub innych błędów utrudniających optymalne działanie Twojego sklepu. Po spełnieniu przez Ciebie naszych zaleceń optymalizacyjnych (co często prowadzi do zwiększenia ruchu na stronie), jesteśmy gotowi do etapu trzeciego: usługi tworzenia/aktualizacji treści, która obejmuje takie tematy jak wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych itp

    Czy jest konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycje w wyszukiwarkach. Liczą się przede wszystkim wyniki finansowe, czyli sprzedaż – jeśli rośnie, to można poszerzyć marketing i dlatego tak ważne jest, aby zadbać o dobrą optymalizację również dla swojego biznesu! Oferujemy usługi doradcze, które również pomagają rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą. Będziemy pracować z Tobą nad kwestiami UX, takimi jak optymalizacja kart produktów i poszczególnych kroków zakupowych – wszystko to ma wpływ na to, jak efektywnie Twoja strona lub aplikacja będzie działać, gdy ktoś wciśnie przycisk kupna przy kasie!

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycjonowanie. Należy opracować strategię, która będzie obejmowała wiele różnych kanałów pozyskiwania ruchu i klientów, takich jak media społecznościowe czy e-mail. Właściciel nie musi wdrażać ich wszystkich od początku, większość wdrażana jest etapami, gdy pojawiają się większe środki na kampanie reklamowe typu Google Adwords czy Facebook Ads. Z naszych obserwacji wynika, że łączenie metod płatnych z bezpłatnymi może zwiększyć liczbę wyświetleń u klientów nawet o 50%.

    Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę

    Tak, istnieją niezliczone historie sukcesu firm, które rozpoczęły działalność online. Internet i dostępność różnych urządzeń cyfrowych umożliwiają milionom ludzi na całym świecie prowadzenie handlu elektronicznego. Jednak rozwój biznesu przez Internet nie jest łatwym zadaniem. Skuteczni sprzedawcy online muszą opracować dobrze zaplanowaną strategię i stworzyć atrakcyjne strony internetowe, które oferują szybki dostęp do produktów lub usług, a także zapewniają zoptymalizowane rankingi w wyszukiwarkach. Właściciele firm powinni również pamiętać o strategiach marketingowych, ponieważ będą one miały wpływ na to, w jaki sposób użytkownicy znajdą ich strony internetowe i dokonają na nich zakupu produktów lub usług.

    Na czym polega prowadzenie kampanii Google Ads?

    Dobrze przemyślana kampania reklamowa zaowocuje większą liczbą potencjalnych klientów dla firmy, z wyższym współczynnikiem konwersji. Reklama w Internecie często odbywa się za pomocą reklam w wyszukiwarkach (znanych jako Adwords) lub w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Kampanie reklamowe muszą być przygotowane z wyprzedzeniem, z uważnym uwzględnieniem czynników, takich jak słowa kluczowe, które opisują oferowane elementy i ich znaczenie dla tego, co ludzie szukają; oferty, które określają pozycję w wynikach wyszukiwania, a także ogólne koszty związane z prowadzeniem kampanii reklamowej. Kampanie testowe powinny być skonfigurowane najpierw w celu, dzięki czemu można zobaczyć, jak reaguje rynek przed inwestowaniem mocno do niego – opłaca się wiedzieć, co działa najlepiej przed pójściem na całość!

    Łomianki – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 17 042
    Powierzchnia miasta 8,4 km²
    Gęstość zaludnienia 2 021,1 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1 stycznia 1989
    numer kierunkowy (+48) 22
    tablice rejestracyjne WZ

    Łomianki jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 17 042, z czego 52,3% stanowią kobiety, a 47,7% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 18,0%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,2 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa mazowieckiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Łomianek zawarli w 2019 roku 87 małżeństw, co odpowiada 5,1 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa mazowieckiego oraz więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,8 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa mazowieckiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla kraju.27,1% mieszkańców Łomianek jest stanu wolnego, 58,8% żyje w małżeństwie, 5,1% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,8% to wdowy/wdowcy.Łomianki ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -29. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -1,70 na 1000 mieszkańców Łomianek. W 2019 roku urodziło się 148 dzieci, w tym 48,6% dziewczynek i 51,4% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 404 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,96 i jest mniejszy od średniej dla województwa oraz nieznacznie większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 33,4% zgonów w Łomiankach spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 27,6% zgonów w Łomiankach były nowotwory, a 9,5% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Łomianek przypada 10.4 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa mazowieckiego oraz wartość porównywalna do wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 350 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 274 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Łomianek 76. W tym samym roku 4 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 1 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 3.58,2% mieszkańców Łomianek jest w wieku produkcyjnym, 18,6% w wieku przedprodukcyjnym, a 23,2% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Łomianki – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze często przeważają firmy świadczące usługi. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym szybciej można budować biznes z pomocą pozycjonowania lokalnego i kampanii reklamowych:

    W Łomiankach na 1000 mieszkańców pracuje 301osób . Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa mazowieckiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 49,4% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 50,6% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Łomiankach wynosiło w 2019 roku 1,8% (1,5% wśród kobiet i 2,0% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa mazowieckiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Łomiankach wynosiło 5 375,27 PLN, co odpowiada 111.20% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Łomianek 1 288 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 700 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 412.7,3% aktywnych zawodowo mieszkańców Łomianek pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 27,3% w przemyśle i budownictwie, a 43,2% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,9% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się podział zatrudnienia według sektorów:

    Na wykresie niżej ile mieszkańców ma wykształcenie średnie i wyższe:

    B2B – firmy w regionie

    W Łomiankach w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 4 243 podmioty gospodarki narodowej, z czego 2 707 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 290 nowych podmiotów, a 157 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (350) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (254) w roku 2014. W tym samym okresie najwięcej (627) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2009 roku, najmniej (150) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2010 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Łomiankach najwięcej (614) jest stanowiących spółki handlowe z ograniczoną odpowiedzialnością. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (4 106) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,5% (20) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 19,5% (828) podmiotów, a 80,0% (3 395) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Łomiankach najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna (20.9%) oraz Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (18.8%).

    Na wykresie niżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Wykres niżej przedstawia procentowy podział rodzajów działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Łomiankach oddano do użytku 78 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 4,58 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa mazowieckiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Łomiankach to 6 388 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 376 mieszkań. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa mazowieckiego oraz porównywalna do średniej dla całej Polski.60,3% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 39,7% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Łomiankach to 5,76 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa mazowieckiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Łomiankach to 156,30 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa mazowieckiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 98,51% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,28% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 97,32% mieszkań posiada łazienkę, 93,58% korzysta z centralnego ogrzewania, a 91,58% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Łomiankach znajdowało się 0 hoteli, 2 motele (kategorii ★★) oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych pozostała bez zmian.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 1

    pokoje gościnne: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 2

    drzwi automatycznie otwierane: 1

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 1 (liczba sal: 1, liczba miejsc: 50)
    z nagłośnieniem: 1

    z projektorem multimedialnym: 1

    z ekranem: 1

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 1

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 2

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 3

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Łomiankach w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Łomianek znajduje się 5 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Ogród z pocz. XX w.dnia 1983-05-02, wykaz dokumentów: 1227 z 1983-05-02


    mazowieckie – inne miejscowości

    Ciechanów, Garwolin, Gostynin, Grodzisk Mazowiecki, Grójec, Kozienice, Legionowo, Łomianki, Marki, Milanówek, Mińsk Mazowiecki, Mława, Nowy Dwór Mazowiecki, Ostrów Mazowiecka, Ostrów Wielkopolski, Otwock, Piaseczno, Piastów, Płońsk, Pruszków, Radzymin, Sochaczew, Sulejówek, Szydłowiec, Wołomin, Wyszków, Ząbki, Żuromin, Zwoleń, Żyrardów

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl