Lubin – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To firma w której pracują marketerzy z wieloletnim bagażem doświadczeń w promocji firm w internecie. Od 5 lat razem pracujemy nad sprawnymi działaniami pozycjonerskimi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy transportowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Świetnie znają techniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują wiele kanałów, jak kampanie Google AdWords, SEO, reklamy Facebook i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • elastyczne umowy bez długich zobowiązań czasowych
    • rzetelne wykonanie usługi
    • fokus na efekt
    • korzystne ceny

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów internetowych?

    Wierzymy w dostarczanie naszym klientom profesjonalnych porad na temat tego, jak stać się bardziej widocznym i znaleźć sukces w sieci. Specjalizujemy się nie tylko w technicznych aspektach biznesu, ale także w kreatywnym marketingu. Istnieją trzy podstawowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy pozycjonowaniu sklepu internetowego: cena, czas dostawy i obsługa klienta. Pozycjonowanie można podzielić na reklamę (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, AdWords) oraz obsługę (strategia sprzedaży). Jednak do profesjonalnie zarządzanej strony e-commercowej potrzebna jest zarówno reklama jak i Serwis. Jeśli Twój produkt jest zaprojektowany i wyróżnia się jakością, to klient będzie chciał go mieć bez względu na koszty wysyłki czy czas zakupu.

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo, już na samym początku pomagamy Ci w prawidłowej konfiguracji Google Analytics, aby skutecznie śledzić Twój moduł ecommerce. Dzięki temu masz dane, które pozwolą Ci na wczesne podejmowanie decyzji o tym, czy warto inwestować w kolejne reklamy, czy po prostu wstrzymać kampanię w zależności od tego, jak dobrze wypada na tle innych kanałów/produktów!

    Jak działa prowadzenie kampanii Google Ads?

    Dobrze przemyślana kampania reklamowa zaowocuje większą liczbą potencjalnych klientów dla firmy, z wyższym współczynnikiem konwersji. Reklama w Internecie często odbywa się za pomocą reklam w wyszukiwarkach (znanych jako Adwords) lub w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Kampanie reklamowe muszą być przygotowane z wyprzedzeniem, z uważnym uwzględnieniem czynników, takich jak słowa kluczowe, które opisują oferowane elementy i ich znaczenie dla tego, co ludzie szukają; oferty, które określają pozycję w wynikach wyszukiwania, a także ogólne koszty związane z prowadzeniem kampanii reklamowej. Kampanie testowe powinny być skonfigurowane najpierw w celu, dzięki czemu można zobaczyć, jak reaguje rynek przed inwestowaniem mocno do niego – opłaca się wiedzieć, co działa najlepiej przed pójściem na całość!

    Czy jest konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycje w wyszukiwarkach. Liczą się przede wszystkim wyniki finansowe, czyli sprzedaż – jeśli rośnie, to można poszerzyć marketing i dlatego tak ważne jest, aby zadbać o dobrą optymalizację również dla swojego biznesu! Oferujemy usługi doradcze, które również pomagają rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą. Będziemy pracować z Tobą nad kwestiami UX, takimi jak optymalizacja kart produktów i poszczególnych kroków zakupowych – wszystko to ma wpływ na to, jak efektywnie Twoja strona lub aplikacja będzie działać, gdy ktoś wciśnie przycisk kupna przy kasie!

    Czy prowadzicie kampanie reklamowe w internecie z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Lubin – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 72 300
    Powierzchnia miasta 40,8 km²
    Gęstość zaludnienia 1 780,3 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1295
    numer kierunkowy (+48) 76
    tablice rejestracyjne DLU

    Lubin jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 72 300, z czego 52,5% stanowią kobiety, a 47,5% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 7,7%. Średni wiek mieszkańców wynosi 43,4 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa dolnośląskiego oraz nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Lubina zawarli w 2019 roku 359 małżeństw, co odpowiada 5,0 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 2,5 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla kraju.26,5% mieszkańców Lubina jest stanu wolnego, 58,6% żyje w małżeństwie, 6,8% mieszkańców jest po rozwodzie, a 7,8% to wdowy/wdowcy.Lubin ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -38. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -0,52 na 1000 mieszkańców Lubina. W 2019 roku urodziło się 667 dzieci, w tym 49,6% dziewczynek i 50,4% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 326 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,93 i jest znacznie większy od średniej dla województwa oraz porównywalny do współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 39,1% zgonów w Lubinie spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 33,1% zgonów w Lubinie były nowotwory, a 5,7% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Lubina przypada 9.73 zgonów. Jest to znacznie mniej od wartości średniej dla województwa dolnośląskiego oraz mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 865 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 1 184 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Lubina -319. W tym samym roku 30 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 5 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 25.56,6% mieszkańców Lubina jest w wieku produkcyjnym, 16,7% w wieku przedprodukcyjnym, a 26,7% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Lubin – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze zazwyczaj przeważają firmy świadczące usługi. Im wyższe zarobki, tym łatwiej można rozwijać biznes z pomocą pozycjonowania lokalnego i kampanii reklamowych:

    W Lubinie na 1000 mieszkańców pracuje 294osób . Jest to więcej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 48,6% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 51,4% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Lubinie wynosiło w 2019 roku 3,7% (5,3% wśród kobiet i 2,2% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Lubinie wynosiło 7 915,01 PLN, co odpowiada 163.70% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Lubina 5 974 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 6 377 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 403.9,3% aktywnych zawodowo mieszkańców Lubina pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 34,9% w przemyśle i budownictwie, a 22,7% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 2,0% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak wygląda wykres zatrudnienia wg. branż:

    Poniżej ile mieszkańców ma wykształcenie średnie i wyższe:

    B2B – firmy w regionie

    W Lubinie w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 7 103 podmioty gospodarki narodowej, z czego 5 317 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 559 nowych podmiotów, a 750 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (617) podmiotów zarejestrowano w roku 2018, a najmniej (487) w roku 2013. W tym samym okresie najwięcej (750) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2019 roku, najmniej (403) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2010 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Lubinie najwięcej (595) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (6 851) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.1,0% (71) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 17,3% (1 230) podmiotów, a 81,7% (5 802) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Lubinie najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (24.6%) oraz Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna (12.3%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Na wykresie niżej procentowy podział rodzajów działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Lubinie oddano do użytku 291 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 4,02 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Lubinie to 29 820 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 411 mieszkań. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa dolnośląskiego oraz większa od średniej dla całej Polski.71,5% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 17,2% na mieszkania spółdzielcze, 11,3% jako cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Lubinie to 3,55 i jest nieznacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa dolnośląskiego oraz mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Lubinie to 66,50 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,64% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,07% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 99,01% mieszkań posiada łazienkę, 98,83% korzysta z centralnego ogrzewania, a 98,54% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Lubinie znajdowały się 4 hotele (1 ★★★★, 3 ★★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 1 obiekt.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 2

    pokoje gościnne: 1

    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 1 (całoroczne: 0)

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 4

    drzwi automatycznie otwierane: 1

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 4

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 4 (liczba sal: 11, liczba miejsc: 475)
    z nagłośnieniem: 4

    z projektorem multimedialnym: 3

    z zestawem do wideokonferencji: 3

    z obsługą techniczną: 3

    z ekranem: 4

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 4

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 3

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 6

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Lubinie w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Lubina znajduje się 25 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Miasto z 2. ćw. XIII w.dnia 1956-11-25, wykaz dokumentów: 379 z 1956-11-25; 43/L z 1996-09-30; A/2676/379 z 2010-07-27


    dolnośląskie – inne miejscowości

    Bielawa, Bolesławiec, Dzierżoniów, Kamienna Góra, Karpacz, Kłodzko, Lubań, Lubin, Oława, Polkowice, Strzelin, Świdnica, Szklarska Poręba, Trzebnica, Twardogóra, Ząbkowice Śląskie, Zgorzelec

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl