Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:
- pozycjonowanie lokalne
- kampanie reklamowe Facebook, Instagram
- kampanie reklamowe Google Ads (Adwords)
- pozycjonowanie sklepów e-commerce
- pakiety growth hacking łączące SEO i prowadzenie reklam
W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.
DLACZEGO MY?
Czym jest Semstart? To agencja w której pracują specjaliści z dużym doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od 5 lat wspólnie pracujemy nad sprawnymi działaniami pozycjonerskimi.
Pomagamy firmom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy usługowe czy lokalne biznesy.
SemStart to doświadczone osoby. Doskonale znają techniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują wiele kanałów, takie jak kampanie Google AdWords, SEO, reklamy FB i inne.
4 POWODY DLACZEGO
- mała, butikowa agencja
- solidne wykonanie usługi
- przystępne ceny
- zestawy startowe dla firm
Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę
Tak. Internet może być doskonałym narzędziem rozwoju biznesu i sprzedaży, ponieważ jest to międzynarodowy rynek z klientami, którzy są obecnie zaawansowani technologicznie i bardziej skłonni do kupowania towarów online lub w podróży. Dla wielu firm jest to inwestycja warta zachodu, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich przyszłość w tej dziedzinie. Internet wymaga czasu i wysiłku, aby ustalić solidną reputację na tym rynku – będziesz musiał pokazać się konsekwentnie, więc upewnij się, że utrzymujesz swoją stronę internetową aktualizowaną ze świeżą zawartością i dobrą obsługą klienta (w tym szybkim czasem odpowiedzi). To zapewni, że potencjalni klienci otrzymują to, czego oczekują.
Na czym polega prowadzenie reklam Google Ads?
Ciągłe śledzenie analizy wartości cost-per-click, współczynnika konwersji i objętości wyszukiwania dla słów kluczowych. Powinieneś dążyć do osiągnięcia maksymalnej wydajności dla Twojego budżetu przy możliwie najniższych kosztach reklamy. Przygotowanie kampanii Adwords zajmuje dużo czasu, zanim zostanie ona włączona i wysłana w przestrzeń internetową. Często lepiej jest robić to partiami, ponieważ każda sekunda się liczy, gdy masz do czynienia z kampaniami online: testuj kampanie Adwords przed ich uruchomieniem i starannie planuj każde uruchomienie, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii. Istnieją dwa główne sposoby zarządzania kampanią reklamową po jej aktywacji – albo zarządzanie w locie (łatwiejsza metoda), albo wdrażanie automatycznych strategii przetargowych z platformy Google Ads (bardziej skomplikowane, ale potencjalnie bardziej lukratywne).
Czy prowadzicie kampanie reklamowe w internecie z małym budżetem?
Jest możliwe, aby prowadzić działalność reklamową online z małym budżetem, ale może to wymagać więcej wysiłku ze strony reklamodawcy, aby tak się stało. Kwota środków finansowych dostępnych dla kampanii reklamowej będzie w dużej mierze dyktować, jaki rodzaj wyników reklamodawcy mogą oczekiwać od swoich wysiłków. Ważne jest, aby uznać, że nawet małe kwoty pieniędzy mogą być inwestowane strategicznie do produkcji skutecznych wyników w zakresie całkowitych numerów osiągniętych i konwersji osiągniętych.
Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?
Marketing sklepu to nie tylko pozycjonowanie. Należy opracować strategię, która będzie obejmowała wiele różnych kanałów pozyskiwania ruchu i klientów, takich jak media społecznościowe czy e-mail. Właściciel nie musi wdrażać ich wszystkich od początku, większość wdrażana jest etapami, gdy pojawiają się większe środki na kampanie reklamowe typu Google Adwords czy Facebook Ads. Z naszych obserwacji wynika, że łączenie metod płatnych z bezpłatnymi może zwiększyć liczbę wyświetleń u klientów nawet o 50%.
Czy mogę liczyć na dodatkowy konsulting w zakresie marketingu internetowego?
Marketing to nie tylko SEO. To, co naprawdę ma znaczenie, jeśli chodzi o sprzedaż i rozwój firmy, to to, co dzieje się w sklepie z klientami, którzy odwiedzają Twój sklep lub stronę internetową. Dlatego też pomagamy w rozwiązywaniu problemów takich jak problemy UX, które mogą mieć wpływ na ogólny sukces niektórych obszarów projektu strony – takich jak rozmieszczenie kart produktów, etapy zakupu itp., jednocześnie świadcząc usługi konsultingowe, abyś był w stanie lepiej radzić sobie z tym problemem od samego początku, słuchając uważnie i patrząc na nowe sposoby, które technologia dostarcza rozwiązań poprzez mobilne aplikacje handlowe, które pozwalają użytkownikom dowiedzieć się więcej informacji, zanim podejmą decyzję, czy chcą coś kupić, czy nie!
Ostróda – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie
Liczba mieszkańców | 32 888 |
Powierzchnia miasta | 14,2 km² |
Gęstość zaludnienia | 2 331,9 osób/km² |
data założenia/prawa miejskie | 1329 |
numer kierunkowy | (+48) 89 |
tablice rejestracyjne | NOS |
Ostróda jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 32 888, z czego 52,8% stanowią kobiety, a 47,2% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 2,4%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,5 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Ostródy zawarli w 2019 roku 161 małżeństw, co odpowiada 4,9 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to więcej od wartości dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz wartość porównywalna do wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,8 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie mniej od wartości dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla kraju.28,2% mieszkańców Ostródy jest stanu wolnego, 54,9% żyje w małżeństwie, 5,2% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,2% to wdowy/wdowcy.Ostróda ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -37. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -1,12 na 1000 mieszkańców Ostródy. W 2019 roku urodziło się 310 dzieci, w tym 49,0% dziewczynek i 51,0% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 404 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,84 i jest nieznacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 36,0% zgonów w Ostródzie spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 24,4% zgonów w Ostródzie były nowotwory, a 7,0% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Ostródy przypada 10.53 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz wartość porównywalna do wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 329 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 409 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Ostródy -80. W tym samym roku 13 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 6 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 7.58,6% mieszkańców Ostródy jest w wieku produkcyjnym, 17,6% w wieku przedprodukcyjnym, a 23,9% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.
Ostróda – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe
W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny zazwyczaj przeważają firmy świadczące usługi. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można rozwijać biznes z pomocą SEO i kampanii reklamowych:
W Ostródzie na 1000 mieszkańców pracuje 269osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz więcej od wartości dla Polski. 48,2% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 51,8% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Ostródzie wynosiło w 2019 roku 6,8% (8,6% wśród kobiet i 5,1% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Ostródzie wynosiło 3 926,12 PLN, co odpowiada 81.20% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Ostródy 1 914 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 569 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi -345.18,0% aktywnych zawodowo mieszkańców Ostródy pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 39,9% w przemyśle i budownictwie, a 14,0% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,3% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).
Tak przedstawia się podział zatrudnienia wg. branż:
Wykres niżej przedstawia ile mieszkańców ma wykształcenie średnie i wyższe:
B2B – firmy w regionie
W Ostródzie w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 3 485 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 2 352 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 270 nowych podmiotów, a 150 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (352) podmiotów zarejestrowano w roku 2009, a najmniej (250) w roku 2016. W tym samym okresie najwięcej (463) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2009 roku, najmniej (150) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Ostródzie najwięcej (251) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (3 350) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.1,3% (46) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 20,3% (706) podmiotów, a 78,4% (2 733) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Ostródzie najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (20.5%) oraz Budownictwo (14.0%).
Poniżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:
Poniżej przeważające działalności firm:
Rynek nieruchomości
W 2019 roku w Ostródzie oddano do użytku 35 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 1,06 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Ostródzie to 13 142 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 398 mieszkań. Jest to wartość większa od wartości dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz nieznacznie większa od średniej dla całej Polski.71,4% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 28,6% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Ostródzie to 3,20 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Ostródzie to 77,50 m2 i jest mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa warmińsko-mazurskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,84% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,61% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 96,62% mieszkań posiada łazienkę, 90,98% korzysta z centralnego ogrzewania, a 86,36% z gazu sieciowego.
Turystyka i komunikacja w regionie
Według danych GUS z 2019 roku w Ostródzie znajdowały się 4 hotele (2 ★★★★, 2 ★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 2 obiekty.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
inne obiekty hotelowe: 1
szkolne schroniska młodzieżowe: 2 (całoroczne: 0)
ośrodki wczasowe: 1 (całoroczne: 0)
pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 1 (całoroczne: 0)
Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
pochylnia wjazdowa: 3
drzwi automatycznie otwierane: 2
winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 5
parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1
Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
z salą konferencyjną: 5 (liczba sal: 11, liczba miejsc: 685)
z nagłośnieniem: 6
z projektorem multimedialnym: 4
z obsługą techniczną: 4
z ekranem: 6
z flipchartem (tablica suchościeralna): 6
z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 5
z siecią WiFi na terenie obiektu: 8
Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Ostródzie w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.
Atrakcje w regionie
Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Ostródy znajduje się 101 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.
Zamek z poł. XIV w. (ul. Adama Mickiewicza 22)dnia 1953-03-31, wykaz dokumentów: 102 z 1953-03-31; brak numeru z 1953-03-31; brak numeru z 1990-04-25
warmińsko-mazurskie – inne miejscowości
pozycjonowanie stron Bartoszyce, pozycjonowanie stron Działdowo, pozycjonowanie stron Ełk, pozycjonowanie stron Giżycko, pozycjonowanie stron Iława, pozycjonowanie stron Kętrzyn, pozycjonowanie stron Mrągowo, pozycjonowanie stron Ostróda, pozycjonowanie stron Szczytnoźródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl