Oświęcim – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to firma gdzie pracują marketerzy z dużym bagażem doświadczeń w branży marketingu internetowego. Od wielu lat wspólnie pracujemy nad sprawnymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych nisz – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy usługowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google AdWords, SEO, reklamy Facebook i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • korzystne ceny
    • pomagamy budować twój biznes
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie
    • solidne wykonanie usługi

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów e-commerce?

    Prawie zawsze podejmujemy się pozycjonowania sklepów internetowych. Zatrudniamy pełnoetatowych ekspertów we wszystkich aspektach reklamy, w tym w zakresie projektowania, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), płatnych i remarketingowych reklam, komunikacji, takiej jak newslettery czy kampanie e-mailowe, i wielu innych. Metody, które stosujemy w celu poprawy pozycjonowania są naprawdę zróżnicowane, ale generalnie dzielą się na dwie kategorie: jedna to marketing bezpośredni z reklamami takimi jak PPC lub Google AdWords (manipulacja słowami kluczowymi w celu dotarcia do odbiorców). Druga obejmuje przyciąganie ruchu i budowanie autorytetu w czasie za pomocą organicznych strategii SEO, którymi zarządzamy starannie zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Wszystko to oznacza, że najprawdopodobniej szukasz nas 🙂

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo, już na samym początku pomagamy Ci w prawidłowej konfiguracji Google Analytics, aby skutecznie śledzić Twój moduł ecommerce. Dzięki temu masz dane, które pozwolą Ci na wczesne podejmowanie decyzji o tym, czy warto inwestować w kolejne reklamy, czy po prostu wstrzymać kampanię w zależności od tego, jak dobrze wypada na tle innych kanałów/produktów!

    Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę

    Tak. Internet może być doskonałym narzędziem rozwoju biznesu i sprzedaży, ponieważ jest to międzynarodowy rynek z klientami, którzy są obecnie zaawansowani technologicznie i bardziej skłonni do kupowania towarów online lub w podróży. Dla wielu firm jest to inwestycja warta zachodu, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich przyszłość w tej dziedzinie. Internet wymaga czasu i wysiłku, aby ustalić solidną reputację na tym rynku – będziesz musiał pokazać się konsekwentnie, więc upewnij się, że utrzymujesz swoją stronę internetową aktualizowaną ze świeżą zawartością i dobrą obsługą klienta (w tym szybkim czasem odpowiedzi). To zapewni, że potencjalni klienci otrzymują to, czego oczekują.

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Właściciel sklepu powinien mieć zorganizowaną strategię pozyskiwania klientów. Może to obejmować pozyskiwanie ruchu z wielu kanałów, a jest ich wiele do wykorzystania. Na początku działalności pomagamy w stworzeniu takiego planu, nie wszystko musi być realizowane od razu! Najczęściej najlepszym sposobem jest łączenie kampanii płatnych z darmowymi. Z naszych obserwacji wynika, że to poprowadzi Twój biznes w dobrym kierunku: prosto do sukcesu!

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Założenie sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Praca ta składa się z kilku etapów, które można podzielić na: rozmowę i ustalenie celów z klientem; przeprowadzenie audytu technicznego w celu znalezienia optymalizacji dla jego sklepu (rekomendowanie zmian, np. jakie produkty powinny pojawiać się jako pierwsze na stronach wyszukiwania); wprowadzenie tych usprawnień z zachowaniem najlepszych praktyk, dzięki czemu uzyskuje się efekty w postaci zwiększonego ruchu na stronie czy widoczności dla klientów.

    Oświęcim – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 38 005
    Powierzchnia miasta 30,0 km²
    Gęstość zaludnienia 1 276,7 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1272, 1291
    numer kierunkowy (+48) 33
    tablice rejestracyjne KOS

    Oświęcim jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 38 005, z czego 52,5% stanowią kobiety, a 47,5% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 9,0%. Średni wiek mieszkańców wynosi 44,0 lat i jest większy od średniego wieku mieszkańców województwa małopolskiego oraz nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Oświęcimia zawarli w 2019 roku 181 małżeństw, co odpowiada 4,7 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa małopolskiego oraz wartość porównywalna do wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,5 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to więcej od wartości dla województwa małopolskiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.26,9% mieszkańców Oświęcimia jest stanu wolnego, 59,7% żyje w małżeństwie, 4,0% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,2% to wdowy/wdowcy.Oświęcim ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -167. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -4,38 na 1000 mieszkańców Oświęcimia. W 2019 roku urodziło się 351 dzieci, w tym 44,7% dziewczynek i 55,3% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 321 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,89 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz porównywalny do współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 43,6% zgonów w Oświęcimiu spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 29,0% zgonów w Oświęcimiu były nowotwory, a 7,7% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Oświęcimia przypada 13.59 zgonów. Jest to znacznie więcej od wartości średniej dla województwa małopolskiego oraz znacznie więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 292 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 468 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Oświęcimia -176. W tym samym roku 10 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 1 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 9.57,1% mieszkańców Oświęcimia jest w wieku produkcyjnym, 16,4% w wieku przedprodukcyjnym, a 26,5% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Oświęcim – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny przeważnie przeważają firmy usługowe. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można budować firmę z wykorzystaniem SEO i reklam:

    W Oświęcimiu na 1000 mieszkańców pracuje 328osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa małopolskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 52,1% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 47,9% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Oświęcimiu wynosiło w 2019 roku 6,2% (7,9% wśród kobiet i 4,7% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa małopolskiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Oświęcimiu wynosiło 4 311,80 PLN, co odpowiada 89.20% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Oświęcimia 3 695 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 4 002 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 307.16,6% aktywnych zawodowo mieszkańców Oświęcimia pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 37,7% w przemyśle i budownictwie, a 16,2% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,5% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej podział zatrudnienia według branż:

    Poniżej procentowy podział wykształcenia:

    B2B – firmy w regionie

    W Oświęcimiu w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 4 346 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 2 761 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 296 nowych podmiotów, a 174 podmioty zostały wyrejestrowane. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (530) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (253) w roku 2016. W tym samym okresie najwięcej (498) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (174) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Oświęcimiu najwięcej (509) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (4 179) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,4% (19) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 16,7% (725) podmiotów, a 82,9% (3 602) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Oświęcimiu najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (26.0%) oraz Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna (12.2%).

    Na wykresie niżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Na wykresie niżej przeważające działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Oświęcimiu oddano do użytku 79 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 2,08 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa małopolskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Oświęcimiu to 16 395 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 428 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa małopolskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski.35,4% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 32,9% na lokale społeczne czynszowe, 31,6% jako cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Oświęcimiu to 3,75 i jest porównywalna do przeciętnej liczby izb dla województwa małopolskiego oraz porównywalna do przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Oświęcimiu to 80,90 m2 i jest mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa małopolskiego oraz mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,65% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,56% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 97,77% mieszkań posiada łazienkę, 93,42% korzysta z centralnego ogrzewania, a 88,37% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Oświęcimiu znajdowało się 6 hoteli (1 ★★★★, 4 ★★★, 1 ★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 4 obiekty.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 3

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 5

    drzwi automatycznie otwierane: 3

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 5

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 4

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 6 (liczba sal: 14, liczba miejsc: 1 170)
    z nagłośnieniem: 5

    z projektorem multimedialnym: 6

    z zestawem do wideokonferencji: 2

    z obsługą techniczną: 6

    z ekranem: 6

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 7

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 5

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 7

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Oświęcimiu w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Oświęcimia znajduje się 37 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Kościół z pocz. XVI w. (ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 5a)dnia 1933-03-26, wykaz dokumentów: AK.11/Bi/6/Kr/33 z 1933-03-26


    małopolskie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Andrychów, pozycjonowanie stron Bochnia, pozycjonowanie stron Brzesko, pozycjonowanie stron Chrzanów, pozycjonowanie stron Dobczyce, pozycjonowanie stron Gorlice, pozycjonowanie stron Kęty, pozycjonowanie stron Limanowa, pozycjonowanie stron Miechów, pozycjonowanie stron Myślenice, pozycjonowanie stron Nowy Targ, pozycjonowanie stron Olkusz, pozycjonowanie stron Oświęcim, pozycjonowanie stron Skawina, pozycjonowanie stron SuchaBeskidzka, pozycjonowanie stron Trzebinia,pozycjonowanie stron Wadowice, pozycjonowanie stron Wieliczka, pozycjonowanie stron Zakopane

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl