Piła – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To firma w której pracują marketerzy z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od 5 lat razem pracujemy nad bezpiecznymi działaniami reklamowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy transportowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google Ads, SEO, reklamy Facebook i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie
    • nastawienie na efekt
    • przystępne umowy bez długich zobowiązań czasowych
    • zestawy startowe dla firm

    Czy piszecie treści na stronę w ramach usługi pozycjonowania?

    Tak, pomagamy naszym klientom w zakresie usług SEO, a także często dbamy o ich potrzeby w zakresie treści. Oferujemy pełną linię usług SEO. Jeśli chodzi o treść, obejmuje to takie rzeczy jak tworzenie i rozwijanie wysokiej jakości treści w celu optymalizacji witryny dla wyszukiwarek. Obejmuje to również robienie dobrej jakości zdjęć przy użyciu profesjonalnego sprzętu, które dodadzą atrakcyjności wizualnej i znaczenia Twojej stronie, automatycznie podnosząc jej pozycję w SERPach. Jeśli chodzi o pisanie atrakcyjnych artykułów lub wpisów na blogach o Twojej firmie lub referencjach biznesowych dla sieci, gwarantujemy wzorowe wyniki, ponieważ marketing jest tym, co nasz zespół robi najlepiej!

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycjonowanie. Należy opracować strategię, która będzie obejmowała wiele różnych kanałów pozyskiwania ruchu i klientów, takich jak media społecznościowe czy e-mail. Właściciel nie musi wdrażać ich wszystkich od początku, większość wdrażana jest etapami, gdy pojawiają się większe środki na kampanie reklamowe typu Google Adwords czy Facebook Ads. Z naszych obserwacji wynika, że łączenie metod płatnych z bezpłatnymi może zwiększyć liczbę wyświetleń u klientów nawet o 50%.

    Jeśli mam mniejszy budżet, możecie mi pomóc w pozycjonowaniu strony?

    Tak, zawsze staramy się dostosować naszą ofertę do indywidualnych potrzeb klienta. Mówiąc prościej, jeśli wykupisz u nas reklamę, zarówno poprzez PPC, jak i retargeting, Twoja firma będzie widoczna dla osób poszukujących towarów podobnych do Twojej.

    Czy mogę liczyć na dodatkowy konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycje w wyszukiwarkach. Liczą się przede wszystkim wyniki finansowe, czyli sprzedaż – jeśli rośnie, to można poszerzyć marketing i dlatego tak ważne jest, aby zadbać o dobrą optymalizację również dla swojego biznesu! Oferujemy usługi doradcze, które również pomagają rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą. Będziemy pracować z Tobą nad kwestiami UX, takimi jak optymalizacja kart produktów i poszczególnych kroków zakupowych – wszystko to ma wpływ na to, jak efektywnie Twoja strona lub aplikacja będzie działać, gdy ktoś wciśnie przycisk kupna przy kasie!

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Założenie sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Praca ta składa się z kilku etapów, które można podzielić na: rozmowę i ustalenie celów z klientem; przeprowadzenie audytu technicznego w celu znalezienia optymalizacji dla jego sklepu (rekomendowanie zmian, np. jakie produkty powinny pojawiać się jako pierwsze na stronach wyszukiwania); wprowadzenie tych usprawnień z zachowaniem najlepszych praktyk, dzięki czemu uzyskuje się efekty w postaci zwiększonego ruchu na stronie czy widoczności dla klientów.

    Piła – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 73 139
    Powierzchnia miasta 102,7 km²
    Gęstość zaludnienia 714,8 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1513
    numer kierunkowy (+48) 67
    tablice rejestracyjne PP

    Piła jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 73 139, z czego 52,2% stanowią kobiety, a 47,8% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 2,7%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,4 lat i jest nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców województwa wielkopolskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Piły zawarli w 2019 roku 397 małżeństw, co odpowiada 5,4 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to więcej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 2,1 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie więcej od wartości dla kraju.29,6% mieszkańców Piły jest stanu wolnego, 56,3% żyje w małżeństwie, 5,1% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,4% to wdowy/wdowcy.Piła ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -125. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -1,71 na 1000 mieszkańców Piły. W 2019 roku urodziło się 619 dzieci, w tym 48,5% dziewczynek i 51,5% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 408 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,92 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz porównywalny do współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 35,0% zgonów w Pile spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 32,6% zgonów w Pile były nowotwory, a 7,5% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Piły przypada 10.17 zgonów. Jest to nieznacznie więcej od wartości średniej dla województwa wielkopolskiego oraz nieznacznie mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 537 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 894 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Piły -357. W tym samym roku 34 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 9 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 25.59,0% mieszkańców Piły jest w wieku produkcyjnym, 17,8% w wieku przedprodukcyjnym, a 23,3% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Piła – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W marketingu lokalnym często sprzedawane są usługi i towary. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym szybciej można budować biznes z pomocą SEO i kampanii reklamowych:

    W Pile na 1000 mieszkańców pracuje 334osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 48,9% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 51,1% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Pile wynosiło w 2019 roku 4,0% (4,5% wśród kobiet i 3,6% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Pile wynosiło 4 383,06 PLN, co odpowiada 90.70% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Piły 1 573 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 2 804 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 1 231.16,2% aktywnych zawodowo mieszkańców Piły pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 32,7% w przemyśle i budownictwie, a 21,4% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 2,4% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej wykres zatrudnienia według sektorów:

    Poniżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Pile w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 8 558 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 6 522 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 585 nowych podmiotów, a 555 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (926) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (585) w roku 2019. W tym samym okresie najwięcej (829) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (555) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Pile najwięcej (481) jest stanowiących spółki handlowe z ograniczoną odpowiedzialnością. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (8 213) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,8% (69) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 16,2% (1 387) podmiotów, a 83,0% (7 102) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Pile najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (22.9%) oraz Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna (12.1%).

    Poniżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Na wykresie niżej rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Pile oddano do użytku 233 mieszkania. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 3,19 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Pile to 28 015 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 382 mieszkań. Jest to wartość większa od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz porównywalna do średniej dla całej Polski.71,7% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 16,7% na cele indywidualne, 11,6% jako mieszkania spółdzielcze.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Pile to 3,26 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Pile to 77,80 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,92% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,33% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 97,34% mieszkań posiada łazienkę, 92,71% korzysta z centralnego ogrzewania, a 85,04% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Pile znajdowało się 5 hoteli (2 ★★★, 3 ★★), 1 motel (kategorii ★★) oraz 1 pensjonat (kategorii ★★★). W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zmniejszyła się o 1 obiekt.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 1

    szkolne schroniska młodzieżowe: 1

    ośrodki szkoleniowo-wypoczynkowe: 1

    zespoły domków turystycznych: 1 (całoroczne: 0)
    pokoje gościnne: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 2

    drzwi automatycznie otwierane: 1

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 7 (liczba sal: 22, liczba miejsc: 1 265)
    z nagłośnieniem: 8

    z projektorem multimedialnym: 8

    z zestawem do wideokonferencji: 1

    z obsługą techniczną: 4

    z ekranem: 8

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 7

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 6

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 10

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Pile w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Piły znajduje się 37 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Inny budynek mieszkalny z poł. XVIII w. (ul. Browarna 18)dnia 1968-06-01, wykaz dokumentów: 121/A z 1968-06-01


    wielkopolskie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Chodzież, pozycjonowanie stron Gniezno, pozycjonowanie stron Gostyń, pozycjonowanie stron Jarocin, pozycjonowanie stron Kępno, pozycjonowanie stron Kościan, pozycjonowanie stron Krotoszyn, pozycjonowanie stron Luboń, pozycjonowanie stron Mosina, pozycjonowanie stron Oborniki, pozycjonowanie stron Piła, Pleszew, pozycjonowanie stron Pniewy, pozycjonowanie stron Słupca, pozycjonowanie stron Śrem, pozycjonowanie stron Środa Wielkopolska, pozycjonowanie stron Swarzędz, pozycjonowanie stron Szamotuły, pozycjonowanie stron Turek, pozycjonowanie stron Wągrowiec, pozycjonowanie stron Wolsztyn, pozycjonowanie stron Września, pozycjonowanie stron Złotów

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl