Rumia – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To agencja gdzie pracują ludzie z dużym doświadczeniem w promocji firm w internecie. Od wielu lat wspólnie pracujemy nad skutecznymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy firmom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy transportowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to doświadczone osoby. Doskonale znają techniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują wiele kanałów, takie jak kampanie Google Ads, SEO, reklamy Facebook i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • prowadzimy pozycjonowanie dla firm z wielu branż
    • pomagamy budować twój biznes
    • niewielka, butikowa firma marketingowa
    • przystępne ceny

    Czy tworzycie content na stronę w ramach usługi pozycjonowania?

    Tak, pomagamy naszym klientom z usług SEO i często dbamy o ich potrzeby w zakresie treści, jak również. Oferujemy pełną linię usług SEO, która obejmuje tworzenie i rozwój wysokiej jakości treści w celu optymalizacji witryny dla wyszukiwarek. Obejmuje to również robienie dobrej jakości zdjęć przy użyciu profesjonalnego sprzętu, które dodadzą atrakcyjności wizualnej i znaczenia Twojej stronie, automatycznie podnosząc jej pozycję w SERP-ach (stronach wyników wyszukiwania).

    Jak wygląda pozycjonowanie sklepu w praktyce?

    Aby mieć pewność, że Twój sklep internetowy będzie widoczny dla jak największej liczby osób, ważne jest, abyś wiedział, jak przebiega proces pozycjonowania sklepu internetowego. Pierwszym krokiem jest spotkanie z obiema zainteresowanymi stronami, podczas którego ustalane są cele i plany działania (informacje o kategoriach, produktach, dotychczasowych działaniach). Następnie przeprowadzany jest audyt techniczny, a konkretnie zalecenia optymalizacyjne dotyczące tego, co należy zmienić na stronie, aby w ten sposób zwiększyć ruch na stronie.

    Skąd wiedzieć jakie wyniki osiąga kampania reklamowa?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo, już na samym początku pomagamy Ci w prawidłowej konfiguracji Google Analytics, aby skutecznie śledzić Twój moduł ecommerce. Dzięki temu masz dane, które pozwolą Ci na wczesne podejmowanie decyzji o tym, czy warto inwestować w kolejne reklamy, czy po prostu wstrzymać kampanię w zależności od tego, jak dobrze wypada na tle innych kanałów/produktów!

    Czy mogę liczyć na dodatkowy konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Właściciel sklepu internetowego może spędzić wiele godzin na doskonaleniu swojego rankingu w wyszukiwarkach, ale jeśli nie ma klientów, którzy mogliby przekształcić się w sprzedaż, to wszystko na nic. Dlatego właśnie firma musi skupić się nie tylko na rankingach SEO, ale także na wynikach finansowych, które z nich wynikają: Kiedy Twoja firma może zwiększyć swoje dochody, możesz zainwestować w lepsze taktyki marketingowe, takie jak doradztwo lub kampanie reklamowe.

    Czy można prowadzić działania reklamowe dla firm z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Rumia – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 49 230
    Powierzchnia miasta 30,1 km²
    Gęstość zaludnienia 1 628,9 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1954
    numer kierunkowy (+48) 58
    tablice rejestracyjne GWE

    Rumia jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 49 230, z czego 51,5% stanowią kobiety, a 48,5% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 11,9%. Średni wiek mieszkańców wynosi 40,3 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa pomorskiego oraz nieznacznie mniejszy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Rumi zawarli w 2019 roku 277 małżeństw, co odpowiada 5,6 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to więcej od wartości dla województwa pomorskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,3 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to mniej od wartości dla województwa pomorskiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.29,1% mieszkańców Rumi jest stanu wolnego, 58,8% żyje w małżeństwie, 4,1% mieszkańców jest po rozwodzie, a 7,4% to wdowy/wdowcy.Rumia ma dodatni przyrost naturalny wynoszący 20. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu 0,41 na 1000 mieszkańców Rumi. W 2019 roku urodziło się 487 dzieci, w tym 48,5% dziewczynek i 51,5% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 492 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 1,52 i jest znacznie większy od średniej dla województwa oraz znacznie większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 39,9% zgonów w Rumi spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 29,0% zgonów w Rumi były nowotwory, a 8,1% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Rumi przypada 9.5 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa pomorskiego oraz znacznie mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 958 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 707 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Rumi 251. W tym samym roku 30 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 12 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 18.59,6% mieszkańców Rumi jest w wieku produkcyjnym, 19,6% w wieku przedprodukcyjnym, a 20,9% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Rumia – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny zazwyczaj sprzedawane są usługi i towary. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym szybciej można budować firmę z pomocą SEO i reklam:

    W Rumi na 1000 mieszkańców pracuje 151osób . Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa pomorskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. 58,3% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 41,7% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Rumi wynosiło w 2019 roku 4,4% (6,1% wśród kobiet i 2,9% wśród mężczyzn). Jest to nieznacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa pomorskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Rumi wynosiło 4 046,77 PLN, co odpowiada 83.70% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Rumi 5 650 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 986 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi -3 664.12,7% aktywnych zawodowo mieszkańców Rumi pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 32,5% w przemyśle i budownictwie, a 22,2% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 2,3% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się podział zatrudnienia według sektorów:

    Na wykresie niżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Rumi w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 6 493 podmioty gospodarki narodowej, z czego 5 223 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 551 nowych podmiotów, a 367 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (664) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (551) w roku 2019. W tym samym okresie najwięcej (505) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (322) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2009 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Rumi najwięcej (402) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (6 343) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,3% (18) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 28,6% (1 854) podmiotów, a 71,2% (4 621) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Rumi najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (19.0%) oraz Przetwórstwo przemysłowe (15.9%).

    Poniżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Poniżej przeważające działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Rumi oddano do użytku 502 mieszkania. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 10,20 nowych lokali. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa pomorskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Rumi to 18 234 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 372 mieszkań. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa pomorskiego oraz porównywalna do średniej dla całej Polski.84,3% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 8,4% na mieszkania spółdzielcze, 7,4% jako cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Rumi to 2,99 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa pomorskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Rumi to 66,00 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa pomorskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,86% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,72% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 98,26% mieszkań posiada łazienkę, 93,94% korzysta z centralnego ogrzewania, a 80,23% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Rumi znajdowało się 5 hoteli (1 ★★★★, 2 ★★★, 2 ★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 2 obiekty.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:pokoje gościnne: 2

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 5

    drzwi automatycznie otwierane: 2

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 4

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 3

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 5 (liczba sal: 17, liczba miejsc: 1 600)
    z nagłośnieniem: 4

    z projektorem multimedialnym: 4

    z zestawem do wideokonferencji: 2

    z obsługą techniczną: 3

    z ekranem: 4

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 5

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 3

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 6

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Rumi w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Rumi znajdują się 3 zabytkowe obiekty wpisane do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Kościół z XIII w. (ul. Kościelna 19)dnia 1989-10-16, wykaz dokumentów: A-1062 z 1989-10-16; brak numeru z 2010-09-28


    pomorskie – inne miejscowości

    Brusy, Chojnice, Człuchów, Kartuzy, Kościerzyna, Kwidzyn, Lębork, Malbork, Pruszcz Gdański, Reda, Rumia, Starogard Gdański, Tczew, Wejherowo

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl