Stalowa Wola – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To agencja w której pracują marketerzy z wieloletnim bagażem doświadczeń w branży marketingu internetowego. Od wielu lat razem pracujemy nad bezpiecznymi działaniami pozycjonerskimi.

    Pomagamy firmom z różnych obszarów – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy transportowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Doskonale znają tajniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google AdWords, pozycjonowanie, reklamy FB i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • fokus na efekt
    • korzystne ceny
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie
    • pakiety startowe dla firm

    Czy jest konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Właściciel sklepu internetowego może spędzić wiele godzin na doskonaleniu swojego rankingu w wyszukiwarkach, ale jeśli nie ma klientów, którzy mogliby przekształcić się w sprzedaż, to wszystko na nic. Dlatego właśnie firma musi skupić się nie tylko na rankingach SEO, ale także na wynikach finansowych, które z nich wynikają: Kiedy Twoja firma może zwiększyć swoje dochody, możesz zainwestować w lepsze taktyki marketingowe, takie jak doradztwo lub kampanie reklamowe.

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu nie jest łatwym zadaniem. Właściciel musi połączyć różne strategie, które pomogą mu rozwinąć biznes i przyciągnąć nowych klientów. Obejmuje to korzystanie z mediów społecznościowych, płatnych kanałów reklamowych, takich jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), banery reklamowe, kampanie e-mail marketingowe, programy partnerskie – to tylko kilka z nich! Ważne jest, aby te różne części Twojej strategii dobrze ze sobą współpracowały, w przeciwnym razie nie będą tak skuteczne, jak byś sobie tego życzył. Jeśli tylko jedna część została wdrożona, podczas gdy powinna być zrobiona na raz, może to prowadzić do problemów z pozyskiwaniem klientów i uzyskaniem wystarczającego ruchu przez kluczowe punkty konwersji na Twojej stronie; pamiętaj, że SEO też może zająć trochę czasu.

    Skąd wiedzieć jakie wyniki osiąga kampania reklamowa?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo pomagamy Ci na samym początku w prawidłowej konfiguracji modułu ecommerce w Google Analytics, tak abyś miał dane, na podstawie których możesz podejmować decyzje o zwiększaniu budżetów reklamowych i zawieszaniu konkretnych kampanii.

    Czy można prowadzić działania reklamowe dla firm z małym budżetem?

    Jest możliwe, aby prowadzić działalność reklamową online z małym budżetem, ale może to wymagać więcej wysiłku ze strony reklamodawcy, aby tak się stało. Kwota środków finansowych dostępnych dla kampanii reklamowej będzie w dużej mierze dyktować, jaki rodzaj wyników reklamodawcy mogą oczekiwać od swoich wysiłków. Ważne jest, aby uznać, że nawet małe kwoty pieniędzy mogą być inwestowane strategicznie do produkcji skutecznych wyników w zakresie całkowitych numerów osiągniętych i konwersji osiągniętych.

    Czy podejmujecie się pozycjonowania sklepów internetowych?

    Prawie zawsze podejmujemy się pozycjonowania sklepów internetowych. Zatrudniamy pełnoetatowych ekspertów we wszystkich aspektach reklamy, w tym w zakresie projektowania, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), płatnych i remarketingowych reklam, komunikacji, takiej jak newslettery czy kampanie e-mailowe, i wielu innych. Metody, które stosujemy w celu poprawy pozycjonowania są naprawdę zróżnicowane, ale generalnie dzielą się na dwie kategorie: jedna to marketing bezpośredni z reklamami takimi jak PPC lub Google AdWords (manipulacja słowami kluczowymi w celu dotarcia do odbiorców). Druga obejmuje przyciąganie ruchu i budowanie autorytetu w czasie za pomocą organicznych strategii SEO, którymi zarządzamy starannie zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Wszystko to oznacza, że najprawdopodobniej szukasz nas 🙂

    Stalowa Wola – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 60 466
    Powierzchnia miasta 82,5 km²
    Gęstość zaludnienia 741,4 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1 kwietnia 1945
    numer kierunkowy (+48) 15
    tablice rejestracyjne RST

    Stalowa Wola jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 60 466, z czego 52,3% stanowią kobiety, a 47,7% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 10,3%. Średni wiek mieszkańców wynosi 43,6 lat i jest nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców województwa podkarpackiego oraz nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Stalowej Woli zawarli w 2019 roku 253 małżeństw, co odpowiada 4,2 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa podkarpackiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,5 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa podkarpackiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.29,4% mieszkańców Stalowej Woli jest stanu wolnego, 56,1% żyje w małżeństwie, 3,9% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,1% to wdowy/wdowcy.Stalowa Wola ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -139. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -2,29 na 1000 mieszkańców Stalowej Woli. W 2019 roku urodziło się 438 dzieci, w tym 47,9% dziewczynek i 52,1% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 316 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,82 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 45,5% zgonów w Stalowej Woli spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 25,3% zgonów w Stalowej Woli były nowotwory, a 4,3% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Stalowej Woli przypada 9.49 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa podkarpackiego oraz znacznie mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 438 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 968 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Stalowej Woli -530. W tym samym roku 52 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 156 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące -104.58,6% mieszkańców Stalowej Woli jest w wieku produkcyjnym, 15,3% w wieku przedprodukcyjnym, a 26,0% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Stalowa Wola – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W marketingu lokalnym przeważnie przeważają firmy świadczące usługi. Im wyższe zarobki, tym szybciej można rozwijać firmę z pomocą SEO i kampanii reklamowych:

    W Stalowej Woli na 1000 mieszkańców pracuje 406osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa podkarpackiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 37,7% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 62,3% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Stalowej Woli wynosiło w 2019 roku 4,9% (5,7% wśród kobiet i 4,2% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa podkarpackiego oraz mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Stalowej Woli wynosiło 4 272,16 PLN, co odpowiada 88.40% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Stalowej Woli 1 580 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 7 953 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 6 373.20,6% aktywnych zawodowo mieszkańców Stalowej Woli pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 42,0% w przemyśle i budownictwie, a 13,3% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 2,0% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak wygląda wykres zatrudnienia wg. branż:

    Wykres niżej przedstawia podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Stalowej Woli w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 6 072 podmioty gospodarki narodowej, z czego 4 349 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 340 nowych podmiotów, a 238 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (581) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (340) w roku 2019. W tym samym okresie najwięcej (690) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2009 roku, najmniej (238) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Stalowej Woli najwięcej (648) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (5 803) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,3% (17) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 17,4% (1 054) podmiotów, a 82,4% (5 001) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Stalowej Woli najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (30.7%) oraz Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna (12.6%).

    Poniżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Na wykresie niżej rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Stalowej Woli oddano do użytku 26 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 0,43 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa podkarpackiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Stalowej Woli to 23 010 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 376 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa podkarpackiego oraz porównywalna do średniej dla całej Polski.100,0% mieszkań zostało przeznaczonych na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Stalowej Woli to 5,69 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa podkarpackiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Stalowej Woli to 151,80 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa podkarpackiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,41% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,27% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 98,57% mieszkań posiada łazienkę, 97,77% korzysta z centralnego ogrzewania, a 94,77% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Stalowej Woli znajdowały się 2 hotele (kategorii ★★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych pozostała bez zmian.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 2

    schroniska młodzieżowe: 1 (całoroczne: 0)
    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 3

    drzwi automatycznie otwierane: 2

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 3

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 3

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 4 (liczba sal: 8, liczba miejsc: 902)
    z nagłośnieniem: 4

    z projektorem multimedialnym: 4

    z zestawem do wideokonferencji: 2

    z obsługą techniczną: 2

    z ekranem: 4

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 3

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 3

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 4

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Stalowej Woli w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Stalowej Woli znajduje się 34 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Kościół z 2. poł. XVII w.dnia 1949-07-09, wykaz dokumentów: R.32 z 1949-07-09; 172/A z 1977-06-16; A-562 z 2011-04-21


    podkarpackie – inne miejscowości

    Baranów Sandomierski, Brzozów, Dębica, Głogów, Jarosław, Jasło, Kolbuszowa, Łańcut, Leżajsk, Lubaczów, Mielec, Nisko, Przeworsk, Ropczyce, Sanok, Stalowa Wola

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl