Starachowice – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To agencja gdzie pracują specjaliści z dużym bagażem doświadczeń w promocji firm w internecie. Od wielu lat wspólnie pracujemy nad sprawnymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy firmom z różnych obszarów – pozycjonujemy sklepy e-commerce, apteki czy lokalne firmy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Świetnie znają techniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują wiele kanałów, jak kampanie Google Ads, pozycjonowanie, reklamy na Facebooku i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • korzystne umowy bez długich zobowiązań czasowych
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie
    • pomagamy rosnąć twojemu biznesowi
    • prowadzimy pozycjonowanie dla firm z różnych branż

    Czy podejmujecie się pozycjonowania sklepów e-commerce?

    Tak, nasza agencja specjalizuje się w pozycjonowaniu i reklamie sklepów internetowych. Współpracujemy z założycielami, aby ustalić najlepsze słowa kluczowe dla celów SEO. Nasi eksperci skonsultują się z Tobą, aby upewnić się, że Twoja strona wyróżni się na tle konkurencji i zwiększy ruch na stronie. Pozycjonowanie sklepu internetowego to coś więcej niż tylko stworzenie dobrego sklepu – to stworzenie tożsamości, dzięki której ludzie będą rozpoznawać Twoją markę, gdy będą szukać w Google ubrań, elektroniki lub artykułów dla zwierząt. Z Twojej strony internetowej powinno jasno wynikać, kim jesteś i co masz do zaoferowania, ponieważ jeśli użytkownicy nie są w stanie szybko wychwycić przynajmniej jednej istotnej różnicy między Tobą a konkurencją, nie ma sensu w ogóle kierować do nich swojej oferty.

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu nie jest łatwym zadaniem. Właściciel musi połączyć różne strategie, które pomogą mu rozwinąć biznes i przyciągnąć nowych klientów. Obejmuje to korzystanie z mediów społecznościowych, płatnych kanałów reklamowych, takich jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), banery reklamowe, kampanie e-mail marketingowe, programy partnerskie – to tylko kilka z nich! Ważne jest, aby te różne części Twojej strategii dobrze ze sobą współpracowały, w przeciwnym razie nie będą tak skuteczne, jak byś sobie tego życzył. Jeśli tylko jedna część została wdrożona, podczas gdy powinna być zrobiona na raz, może to prowadzić do problemów z pozyskiwaniem klientów i uzyskaniem wystarczającego ruchu przez kluczowe punkty konwersji na Twojej stronie; pamiętaj, że SEO też może zająć trochę czasu.

    Czy można prowadzić działania reklamowe w internecie z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Na czym polega prowadzenie kampanii Google Ads?

    Dobrze przemyślana kampania reklamowa zaowocuje większą liczbą potencjalnych klientów dla firmy, z wyższym współczynnikiem konwersji. Reklama w Internecie często odbywa się za pomocą reklam w wyszukiwarkach (znanych jako Adwords) lub w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Kampanie reklamowe muszą być przygotowane z wyprzedzeniem, z uważnym uwzględnieniem czynników, takich jak słowa kluczowe, które opisują oferowane elementy i ich znaczenie dla tego, co ludzie szukają; oferty, które określają pozycję w wynikach wyszukiwania, a także ogólne koszty związane z prowadzeniem kampanii reklamowej. Kampanie testowe powinny być skonfigurowane najpierw w celu, dzięki czemu można zobaczyć, jak reaguje rynek przed inwestowaniem mocno do niego – opłaca się wiedzieć, co działa najlepiej przed pójściem na całość!

    Jak wygląda pozycjonowanie sklepu w praktyce?

    Założenie sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Praca ta składa się z kilku etapów, które można podzielić na: rozmowę i ustalenie celów z klientem; przeprowadzenie audytu technicznego w celu znalezienia optymalizacji dla jego sklepu (rekomendowanie zmian, np. jakie produkty powinny pojawiać się jako pierwsze na stronach wyszukiwania); wprowadzenie tych usprawnień z zachowaniem najlepszych praktyk, dzięki czemu uzyskuje się efekty w postaci zwiększonego ruchu na stronie czy widoczności dla klientów.

    Starachowice – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 48 395
    Powierzchnia miasta 31,8 km²
    Gęstość zaludnienia 1 538,8 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1624
    numer kierunkowy (+48) 41
    tablice rejestracyjne TST

    Starachowice jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 48 395, z czego 52,5% stanowią kobiety, a 47,5% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 11,1%. Średni wiek mieszkańców wynosi 45,6 lat i jest nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców województwa świętokrzyskiego oraz większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Starachowic zawarli w 2019 roku 163 małżeństw, co odpowiada 3,4 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa świętokrzyskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,5 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa świętokrzyskiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.25,2% mieszkańców Starachowic jest stanu wolnego, 57,7% żyje w małżeństwie, 5,2% mieszkańców jest po rozwodzie, a 11,0% to wdowy/wdowcy.Starachowice ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -310. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -6,37 na 1000 mieszkańców Starachowic. W 2019 roku urodziło się 304 dzieci, w tym 52,3% dziewczynek i 47,7% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 332 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,61 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 51,4% zgonów w Starachowicach spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 21,3% zgonów w Starachowicach były nowotwory, a 3,4% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Starachowic przypada 12.62 zgonów. Jest to więcej od wartości średniej dla województwa świętokrzyskiego oraz znacznie więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 214 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 537 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Starachowic -323. W tym samym roku 14 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 0 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 14.57,1% mieszkańców Starachowic jest w wieku produkcyjnym, 14,1% w wieku przedprodukcyjnym, a 28,7% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Starachowice – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny często sprzedawane są usługi i towary. Im wyższe zarobki, tym szybciej można budować firmę z wykorzystaniem SEO i reklam:

    W Starachowicach na 1000 mieszkańców pracuje 382osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa świętokrzyskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 45,3% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 54,7% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Starachowicach wynosiło w 2019 roku 8,2% (9,5% wśród kobiet i 7,1% wśród mężczyzn). Jest to wartość porównywalna do stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa świętokrzyskiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Starachowicach wynosiło 4 170,22 PLN, co odpowiada 86.30% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Starachowic 1 173 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 3 724 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 2 551.26,2% aktywnych zawodowo mieszkańców Starachowic pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 42,9% w przemyśle i budownictwie, a 10,3% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 0,9% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej wykres zatrudnienia wg. sektorów:

    Poniżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Starachowicach w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 4 694 podmioty gospodarki narodowej, z czego 3 450 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 337 nowych podmiotów, a 236 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (582) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (337) w roku 2019. W tym samym okresie najwięcej (690) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (236) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Starachowicach najwięcej (372) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (4 492) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,4% (20) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 19,9% (935) podmiotów, a 79,7% (3 739) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Starachowicach najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (29.4%) oraz Budownictwo (11.9%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Na wykresie niżej procentowy podział rodzajów działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Starachowicach oddano do użytku 51 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 1,05 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa świętokrzyskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Starachowicach to 20 431 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 417 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa świętokrzyskiego oraz większa od średniej dla całej Polski.86,3% mieszkań zostało przeznaczonych na cele indywidualne, 13,7% na sprzedaż lub wynajem.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Starachowicach to 5,39 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa świętokrzyskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Starachowicach to 141,10 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa świętokrzyskiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 97,28% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 95,11% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 92,91% mieszkań posiada łazienkę, 89,67% korzysta z centralnego ogrzewania, a 77,59% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Starachowicach znajdowały się 2 hotele (1 ★★★★, 1 ★★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych pozostała bez zmian.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:kwatery agroturystyczne: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 2

    drzwi automatycznie otwierane: 1

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 2 (liczba sal: 18, liczba miejsc: 1 850)
    z nagłośnieniem: 2

    z projektorem multimedialnym: 2

    z zestawem do wideokonferencji: 2

    z obsługą techniczną: 2

    z ekranem: 2

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 2

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 2

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 3

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Starachowicach w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Starachowic znajduje się 24 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Inny budynek przemysłowy, produkcyjny lub magazynowy (data nieznana) (ul. Wielkopiecowa 1)dnia 1966-02-12, wykaz dokumentów: 153 z 1966-02-12; brak numeru z 2011-06-29; A.823/1-17 z 2011-08-10


    świętokrzyskie – inne miejscowości

    Końskie, Oleśnica, Ostrowiec Świętokrzyski, Sandomierz, Starachowice, Włoszczowa

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl