Szydłowiec – pozycjonowanie stron, reklama

Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To firma w której pracują ludzie z dużym bagażem doświadczeń w promocji firm w internecie. Od wielu lat wspólnie pracujemy nad bezpiecznymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy firmom z różnych nisz – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy transportowe czy lokalne firmy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Doskonale znają techniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują wiele kanałów, jak kampanie Google Ads, pozycjonowanie, reklamy Facebook i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • bezpośredni kontakt ze specjalistą obsługującym projekt
    • solidne wykonanie usługi
    • korzystne ceny
    • wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu reklam

    Jeśli mam mniejszy budżet, możecie nadal pomóc w pozycjonowaniu strony?

    Tak, zawsze staramy się dostosować naszą ofertę do indywidualnych potrzeb klienta. Mówiąc prościej, jeśli wykupisz u nas reklamę, zarówno poprzez PPC, jak i retargeting, Twoja firma będzie widoczna dla osób poszukujących towarów podobnych do Twojej.

    Czy można prowadzić działania reklamowe w internecie z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Aby mieć pewność, że Twój sklep internetowy będzie widoczny dla jak największej liczby osób, ważne jest, abyś wiedział, jak przebiega proces pozycjonowania sklepu internetowego. Pierwszym krokiem jest spotkanie z obiema zainteresowanymi stronami, podczas którego ustalane są cele i plany działania (informacje o kategoriach, produktach, dotychczasowych działaniach). Następnie przeprowadzany jest audyt techniczny, a konkretnie zalecenia optymalizacyjne dotyczące tego, co należy zmienić na stronie, aby w ten sposób zwiększyć ruch na stronie.

    Na czym polega prowadzenie kampanii Google Ads?

    Dobrze przemyślana kampania reklamowa zaowocuje większą liczbą potencjalnych klientów dla firmy, z wyższym współczynnikiem konwersji. Reklama w Internecie często odbywa się za pomocą reklam w wyszukiwarkach (znanych jako Adwords) lub w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Kampanie reklamowe muszą być przygotowane z wyprzedzeniem, z uważnym uwzględnieniem czynników, takich jak słowa kluczowe, które opisują oferowane elementy i ich znaczenie dla tego, co ludzie szukają; oferty, które określają pozycję w wynikach wyszukiwania, a także ogólne koszty związane z prowadzeniem kampanii reklamowej. Kampanie testowe powinny być skonfigurowane najpierw w celu, dzięki czemu można zobaczyć, jak reaguje rynek przed inwestowaniem mocno do niego – opłaca się wiedzieć, co działa najlepiej przed pójściem na całość!

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo, już na samym początku pomagamy Ci w prawidłowej konfiguracji Google Analytics, aby skutecznie śledzić Twój moduł ecommerce. Dzięki temu masz dane, które pozwolą Ci na wczesne podejmowanie decyzji o tym, czy warto inwestować w kolejne reklamy, czy po prostu wstrzymać kampanię w zależności od tego, jak dobrze wypada na tle innych kanałów/produktów!

    Szydłowiec – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 11 687
    Powierzchnia miasta 21,9 km²
    Gęstość zaludnienia 538,1 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1427
    numer kierunkowy (+48) 61
    tablice rejestracyjne WSZ

    Szydłowiec jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 11 687, z czego 51,8% stanowią kobiety, a 48,2% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 4,3%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,4 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa mazowieckiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Szydłowca zawarli w 2019 roku 48 małżeństw, co odpowiada 4,1 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa mazowieckiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,2 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa mazowieckiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.29,1% mieszkańców Szydłowca jest stanu wolnego, 56,6% żyje w małżeństwie, 2,8% mieszkańców jest po rozwodzie, a 10,9% to wdowy/wdowcy.Szydłowiec ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -7. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -0,60 na 1000 mieszkańców Szydłowca. W 2019 roku urodziło się 98 dzieci, w tym 52,0% dziewczynek i 48,0% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 417 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,76 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 47,6% zgonów w Szydłowcu spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 24,4% zgonów w Szydłowcu były nowotwory, a 6,4% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Szydłowca przypada 8.95 zgonów. Jest to znacznie mniej od wartości średniej dla województwa mazowieckiego oraz znacznie mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 95 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 184 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Szydłowca -89. W tym samym roku 2 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 0 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 2.59,8% mieszkańców Szydłowca jest w wieku produkcyjnym, 16,3% w wieku przedprodukcyjnym, a 23,8% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Szydłowiec – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze przeważnie przeważają firmy usługowe. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można budować firmę z wykorzystaniem pozycjonowania lokalnego i reklam:

    W Szydłowcu na 1000 mieszkańców pracuje 205osób . Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa mazowieckiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. 61,9% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 38,1% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Szydłowcu wynosiło w 2019 roku 21,4% (22,5% wśród kobiet i 20,5% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa mazowieckiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Szydłowcu wynosiło 3 610,92 PLN, co odpowiada 74.70% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Szydłowca 475 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 671 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 196.42,3% aktywnych zawodowo mieszkańców Szydłowca pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 17,9% w przemyśle i budownictwie, a 9,9% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 0,9% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej podział zatrudnienia wg. sektorów:

    Na wykresie niżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Szydłowcu w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 1 374 podmioty gospodarki narodowej, z czego 1 045 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 132 nowe podmioty, a 66 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (160) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (103) w roku 2017. W tym samym okresie najwięcej (339) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2009 roku, najmniej (66) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Szydłowcu najwięcej (106) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (1 320) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,4% (6) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 30,0% (412) podmiotów, a 69,6% (956) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Szydłowcu najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (30.4%) oraz Budownictwo (22.0%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Wykres niżej przedstawia procentowy podział rodzajów działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Szydłowcu oddano do użytku 16 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 1,37 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa mazowieckiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Szydłowcu to 4 012 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 341 mieszkań. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa mazowieckiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski.100,0% mieszkań zostało przeznaczonych na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Szydłowcu to 6,25 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa mazowieckiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Szydłowcu to 179,90 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa mazowieckiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 96,98% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 95,21% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 92,77% mieszkań posiada łazienkę, 88,86% korzysta z centralnego ogrzewania, a 53,24% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Szydłowcu znajdowały się 2 hotele (1 ★★★, 1 ★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 2 obiekty.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:szkolne schroniska młodzieżowe: 1

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 1 (liczba sal: 1, liczba miejsc: 30)
    z siecią WiFi na terenie obiektu: 2

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Szydłowcu w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Szydłowca znajduje się 15 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Zamek z XVI w. (ul. Generała Józefa Sowińskiego 2)dnia 1947-02-11, wykaz dokumentów: 19 z 1947-02-11; 394 z 1967-06-23; 161/A/82 z 1982-03-18


    mazowieckie – inne miejscowości

    Ciechanów, Garwolin, Gostynin, Grodzisk Mazowiecki, Grójec, Kozienice, Legionowo, Łomianki, Marki, Milanówek, Mińsk Mazowiecki, Mława, Nowy Dwór Mazowiecki, Ostrów Mazowiecka, Ostrów Wielkopolski, Otwock, Piaseczno, Piastów, Płońsk, Pruszków, Radzymin, Sochaczew, Sulejówek, Szydłowiec, Wołomin, Wyszków, Ząbki, Żuromin, Zwoleń, Żyrardów

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl