Trzebnica – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to firma w której pracują ludzie z dużym bagażem doświadczeń w promocji firm w internecie. Od wielu lat razem pracujemy nad skutecznymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych nisz – pozycjonujemy sklepy internetowe, apteki czy lokalne biznesy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Doskonale znają techniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google Ads, pozycjonowanie, reklamy na Facebooku i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • przystępne ceny
    • pakiety startowe dla firm
    • rzetelne wykonanie usługi
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą obsługującym projekt

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo pomagamy Ci na samym początku w prawidłowej konfiguracji modułu ecommerce w Google Analytics, tak abyś miał dane, na podstawie których możesz podejmować decyzje o zwiększaniu budżetów reklamowych i zawieszaniu konkretnych kampanii.

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów e-commerce?

    Tak, nasza agencja specjalizuje się w pozycjonowaniu i reklamie sklepów internetowych. Współpracujemy z założycielami, aby ustalić najlepsze słowa kluczowe dla celów SEO. Nasi eksperci skonsultują się z Tobą, aby upewnić się, że Twoja strona wyróżni się na tle konkurencji i zwiększy ruch na stronie. Pozycjonowanie sklepu internetowego to coś więcej niż tylko stworzenie dobrego sklepu – to stworzenie tożsamości, dzięki której ludzie będą rozpoznawać Twoją markę, gdy będą szukać w Google ubrań, elektroniki lub artykułów dla zwierząt. Z Twojej strony internetowej powinno jasno wynikać, kim jesteś i co masz do zaoferowania, ponieważ jeśli użytkownicy nie są w stanie szybko wychwycić przynajmniej jednej istotnej różnicy między Tobą a konkurencją, nie ma sensu w ogóle kierować do nich swojej oferty.

    Czy piszecie treści na stronę w ramach usługi pozycjonowania?

    Aby uplasować się w SERPach, potrzebujesz zarówno dobrego planu SEO, jak i wysokiej jakości treści. Możemy w tym pomóc! Jesteśmy profesjonalistami w tworzeniu wysokiej jakości treści dla Twojej witryny, aby poprawić jej widoczność w wyszukiwarkach takich jak Google czy Yahoo! Obejmuje to również robienie wspaniałych zdjęć przy użyciu profesjonalnego sprzętu, które wyróżnią Twoją stronę z tłumu innych stron walczących o ruch.

    Czy prowadzicie działania reklamowe w internecie z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Jak wygląda pozycjonowanie sklepu w praktyce?

    Aby skutecznie pozycjonować sklep internetowy, obie strony muszą ze sobą współpracować. Pozycjonowanie można podzielić na kilka etapów i zaczyna się od spotkania, na którym zbierane są informacje o celach i strategii obu stron (m.in. najważniejsze kategorie, produkty). Po tym etapie następuje audyt techniczny pod kątem zaleceń optymalizacyjnych, które często przynoszą zauważalny wzrost ruchu lub widoczności w wyszukiwarkach po prawidłowym wdrożeniu zgodnie z praktykami SEO.

    Trzebnica – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 13 343
    Powierzchnia miasta 8,4 km²
    Gęstość zaludnienia 1 593,5 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1250
    numer kierunkowy (+48) 71
    tablice rejestracyjne DTR

    Trzebnica jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 13 343, z czego 52,9% stanowią kobiety, a 47,1% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 10,1%. Średni wiek mieszkańców wynosi 41,7 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa dolnośląskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Trzebnicy zawarli w 2019 roku 66 małżeństw, co odpowiada 5,0 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,8 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla kraju.28,7% mieszkańców Trzebnicy jest stanu wolnego, 56,6% żyje w małżeństwie, 4,8% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,2% to wdowy/wdowcy.Trzebnica ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -14. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -1,05 na 1000 mieszkańców Trzebnicy. W 2019 roku urodziło się 118 dzieci, w tym 44,9% dziewczynek i 55,1% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 363 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,99 i jest znacznie większy od średniej dla województwa oraz większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 39,2% zgonów w Trzebnicy spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 27,7% zgonów w Trzebnicy były nowotwory, a 9,4% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Trzebnicy przypada 9.9 zgonów. Jest to znacznie mniej od wartości średniej dla województwa dolnośląskiego oraz mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 188 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 163 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Trzebnicy 25. W tym samym roku 8 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 0 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 8.57,3% mieszkańców Trzebnicy jest w wieku produkcyjnym, 19,1% w wieku przedprodukcyjnym, a 23,5% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Trzebnica – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny przeważnie przeważają firmy świadczące usługi. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można rozwijać firmę z pomocą SEO i kampanii reklamowych:

    W Trzebnicy na 1000 mieszkańców pracuje 313osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 58,9% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 41,1% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Trzebnicy wynosiło w 2019 roku 4,6% (6,4% wśród kobiet i 3,0% wśród mężczyzn). Jest to nieznacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa dolnośląskiego oraz nieznacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Trzebnicy wynosiło 3 955,41 PLN, co odpowiada 81.80% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Trzebnicy 838 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 356 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 518.26,5% aktywnych zawodowo mieszkańców Trzebnicy pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 32,0% w przemyśle i budownictwie, a 17,4% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,2% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak wygląda podział zatrudnienia wg. sektorów:

    Poniżej ile mieszkańców ma wykształcenie średnie i wyższe:

    B2B – firmy w regionie

    W Trzebnicy w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 2 214 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 1 411 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 153 nowe podmioty, a 71 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (243) podmiotów zarejestrowano w roku 2018, a najmniej (135) w roku 2013. W tym samym okresie najwięcej (209) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (71) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Trzebnicy najwięcej (177) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (2 123) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,2% (5) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 20,1% (444) podmiotów, a 79,7% (1 765) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Trzebnicy najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (20.8%) oraz Budownictwo (16.3%).

    Poniżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Poniżej rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Trzebnicy oddano do użytku 96 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 7,19 nowych lokali. Jest to wartość nieznacznie mniejsza od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Trzebnicy to 5 192 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 390 mieszkań. Jest to wartość nieznacznie mniejsza od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz porównywalna do średniej dla całej Polski.78,1% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 21,9% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Trzebnicy to 3,00 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Trzebnicy to 87,10 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa dolnośląskiego oraz porównywalna do przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,92% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,13% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 98,04% mieszkań posiada łazienkę, 90,22% korzysta z centralnego ogrzewania, a 97,53% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów (na podstawie danych GUS z 2019 roku):hotele: 2

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Trzebnicy w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Trzebnicy znajduje się 44 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Grodzisko Trzebnica, st.3 ze średniowieczadnia 1964-09-07, wykaz dokumentów: 39/Arch z 1964-09-07


    dolnośląskie – inne miejscowości

    Bielawa, Bolesławiec, Dzierżoniów, Kamienna Góra, Karpacz, Kłodzko, Lubań, Lubin, Oława, Polkowice, Strzelin, Świdnica, Szklarska Poręba, Trzebnica, Twardogóra, Ząbkowice Śląskie, Zgorzelec

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl