Turek – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To agencja gdzie pracują specjaliści z wieloletnim bagażem doświadczeń w branży marketingu internetowego. Od wielu lat razem pracujemy nad skutecznymi działaniami reklamowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych nisz – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy usługowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują różne kanały, takie jak kampanie Google AdWords, pozycjonowanie, reklamy na Facebooku i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • przystępne ceny
    • solidne wykonanie usługi
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie
    • nastawienie na wyniki

    Jeśli mam dość ograniczony budżet, możecie mi pomóc w pozycjonowaniu strony?

    Tak, zawsze staramy się dostosować naszą ofertę do indywidualnych potrzeb klienta. Może Pan podać nam specyfikę swojego budżetu i potrzeb, a my z przyjemnością wykonamy dla Pana indywidualną wycenę.

    Skąd wiedzieć jakie wyniki osiąga kampania reklamowa?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo pomagamy Ci na samym początku w prawidłowej konfiguracji modułu ecommerce w Google Analytics, tak abyś miał dane, na podstawie których możesz podejmować decyzje o zwiększaniu budżetów reklamowych i zawieszaniu konkretnych kampanii.

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing jest kluczowym elementem sukcesu Twojego sklepu, ale ważne jest również to, jak go prowadzisz i jakimi kanałami. Bardzo ważne jest, aby właściciel miał ogólny plan strategii marketingowej, dzięki czemu będzie mógł mądrze inwestować w to, które taktyki sprawdzą się najlepiej w zależności od ograniczeń budżetowych. Z naszego doświadczenia w LSA Marketing Solutions wynika, że łączenie płatnych mediów z influencerami lub twórcami treści często daje lepsze rezultaty niż poleganie wyłącznie na jednej metodzie – zwłaszcza jeśli zasoby takie jak czas i pieniądze są ograniczone, jak większość małych firm powie Ci!

    Jak działa prowadzenie reklam Google Ads?

    Dobrze przemyślana kampania reklamowa zaowocuje większą liczbą potencjalnych klientów dla firmy, z wyższym współczynnikiem konwersji. Reklama w Internecie często odbywa się za pomocą reklam w wyszukiwarkach (znanych jako Adwords) lub w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Kampanie reklamowe muszą być przygotowane z wyprzedzeniem, z uważnym uwzględnieniem czynników, takich jak słowa kluczowe, które opisują oferowane elementy i ich znaczenie dla tego, co ludzie szukają; oferty, które określają pozycję w wynikach wyszukiwania, a także ogólne koszty związane z prowadzeniem kampanii reklamowej. Kampanie testowe powinny być skonfigurowane najpierw w celu, dzięki czemu można zobaczyć, jak reaguje rynek przed inwestowaniem mocno do niego – opłaca się wiedzieć, co działa najlepiej przed pójściem na całość!

    Czy konkurencja w internecie nie jest za duża na rozwój firmy?

    Tak. Internet może być doskonałym narzędziem rozwoju biznesu i sprzedaży, ponieważ jest to międzynarodowy rynek z klientami, którzy są obecnie zaawansowani technologicznie i bardziej skłonni do kupowania towarów online lub w podróży. Dla wielu firm jest to inwestycja warta zachodu, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich przyszłość w tej dziedzinie. Internet wymaga czasu i wysiłku, aby ustalić solidną reputację na tym rynku – będziesz musiał pokazać się konsekwentnie, więc upewnij się, że utrzymujesz swoją stronę internetową aktualizowaną ze świeżą zawartością i dobrą obsługą klienta (w tym szybkim czasem odpowiedzi). To zapewni, że potencjalni klienci otrzymują to, czego oczekują.

    Turek – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 26 833
    Powierzchnia miasta 16,2 km²
    Gęstość zaludnienia 1 676,5 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1341
    numer kierunkowy (+48) 63
    tablice rejestracyjne PTU

    Turek jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 26 833, z czego 52,9% stanowią kobiety, a 47,1% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 10,2%. Średni wiek mieszkańców wynosi 43,3 lat i jest większy od średniego wieku mieszkańców województwa wielkopolskiego oraz nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Turku zawarli w 2019 roku 102 małżeństw, co odpowiada 3,8 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,4 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.26,8% mieszkańców Turku jest stanu wolnego, 60,0% żyje w małżeństwie, 3,2% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,8% to wdowy/wdowcy.Turek ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -87. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -3,23 na 1000 mieszkańców Turku. W 2019 roku urodziło się 208 dzieci, w tym 43,8% dziewczynek i 56,3% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 328 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,93 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz porównywalny do współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 39,1% zgonów w Turku spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 24,1% zgonów w Turku były nowotwory, a 5,2% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Turku przypada 10.94 zgonów. Jest to znacznie więcej od wartości średniej dla województwa wielkopolskiego oraz wartość porównywalna do wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 188 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 498 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Turku -310. W tym samym roku 5 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 0 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 5.58,7% mieszkańców Turku jest w wieku produkcyjnym, 16,3% w wieku przedprodukcyjnym, a 25,0% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Turek – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W marketingu lokalnym często przeważają firmy usługowe. Im wyższe zarobki, tym szybciej można rozwijać firmę z pomocą pozycjonowania lokalnego i reklam:

    W Turku na 1000 mieszkańców pracuje 369osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 50,6% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 49,4% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Turku wynosiło w 2019 roku 4,3% (5,5% wśród kobiet i 3,2% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Turku wynosiło 3 579,72 PLN, co odpowiada 74.00% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Turku 861 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 2 817 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 1 956.32,1% aktywnych zawodowo mieszkańców Turku pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 37,0% w przemyśle i budownictwie, a 14,3% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,0% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się podział zatrudnienia wg. sektorów:

    Poniżej procentowy podział wykształcenia:

    B2B – firmy w regionie

    W Turku w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 2 870 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 2 224 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 246 nowych podmiotów, a 98 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (295) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (199) w roku 2015. W tym samym okresie najwięcej (241) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (98) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Turku najwięcej (153) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (2 733) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.1,0% (28) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 20,7% (593) podmiotów, a 78,4% (2 249) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Turku najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (27.2%) oraz Budownictwo (15.2%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Poniżej przeważające działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Turku oddano do użytku 4 mieszkania. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 0,15 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Turku to 10 354 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 382 mieszkań. Jest to wartość większa od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz porównywalna do średniej dla całej Polski.100,0% mieszkań zostało przeznaczonych na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Turku to 6,00 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Turku to 126,80 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,86% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,96% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 96,89% mieszkań posiada łazienkę, 86,84% korzysta z centralnego ogrzewania, a 15,70% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Turku znajdowały się 2 hotele (1 ★★★★★, 1 ★★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 1 obiekt.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 1

    hostele: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 1 (liczba sal: 1, liczba miejsc: 50)
    z nagłośnieniem: 1

    z projektorem multimedialnym: 2

    z ekranem: 1

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 1

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 2

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Turku w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Turku znajduje się 53 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Plebania z 1. poł. XIX w. (ul. 3 Maja 4)dnia 1970-02-11, wykaz dokumentów: 826/A z 1970-02-11


    wielkopolskie – inne miejscowości

    Chodzież, Gniezno, Gostyń, Jarocin, Kępno, Kościan, Krotoszyn, Luboń, Mosina, Oborniki, Piła, Pleszew, Pniewy, Słupca, Śrem, Środa Wielkopolska, Swarzędz, Szamotuły, Turek, Wągrowiec, Wolsztyn, Września, Złotów

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl