Wodzisław śląski – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to firma gdzie pracują specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od wielu lat razem pracujemy nad skutecznymi działaniami reklamowymi.

    Pomagamy firmom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy usługowe czy lokalne firmy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Doskonale znają techniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują wiele kanałów, jak kampanie Google AdWords, pozycjonowanie, reklamy Facebook i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • przystępne umowy bez długich zobowiązań czasowych
    • niewielka, butikowa firma marketingowa
    • solidne wykonanie usługi
    • korzystne ceny

    Czy podejmujecie się pozycjonowania sklepów e-commerce?

    Tak, nasza agencja specjalizuje się w pozycjonowaniu i reklamie sklepów internetowych. Współpracujemy z założycielami, aby ustalić najlepsze słowa kluczowe dla celów SEO. Nasi eksperci skonsultują się z Tobą, aby upewnić się, że Twoja strona wyróżni się na tle konkurencji i zwiększy ruch na stronie. Pozycjonowanie sklepu internetowego to coś więcej niż tylko stworzenie dobrego sklepu – to stworzenie tożsamości, dzięki której ludzie będą rozpoznawać Twoją markę, gdy będą szukać w Google ubrań, elektroniki lub artykułów dla zwierząt. Z Twojej strony internetowej powinno jasno wynikać, kim jesteś i co masz do zaoferowania, ponieważ jeśli użytkownicy nie są w stanie szybko wychwycić przynajmniej jednej istotnej różnicy między Tobą a konkurencją, nie ma sensu w ogóle kierować do nich swojej oferty.

    Czy piszecie treści na stronę w ramach działań SEO?

    Pomagamy naszym klientom w zakresie usług SEO i często zajmujemy się również ich potrzebami w zakresie treści. Oferujemy pełną linię usług SEO, w tym projektowanie i tworzenie stron internetowych na zamówienie, aby sprostać wymaganiom wizerunkowym Twojej firmy; architekturę strony, aby sprostać zarówno obecnym oczekiwaniom klientów, jak i przyszłościowym inwestycjom w technologię za wszelką cenę; badania słów kluczowych, które dadzą Ci cenny wgląd w to, czego ludzie szukają w Google, dzięki czemu będziemy mogli umieścić te frazy tuż przed nimi, gdzie będą mogli je łatwo znaleźć – tak jak Twoje!

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Budowa sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Wywiad musi być przeprowadzony najpierw, więc twój partner może uzyskać pewne informacje o tym, co chcesz i jak działają najlepiej z rozmowy z klientami z pierwszej ręki. Po zakończeniu tego wstępnego etapu, nadszedł czas na audyt techniczny! Upewnimy się, że wszystkie linki są odpowiednio sformatowane na wszystkich stronach, na których produkty powinny pojawiać się w wynikach wyszukiwania, a także upewnimy się, że nie ma żadnych uszkodzonych linków lub innych błędów utrudniających optymalne działanie Twojego sklepu. Po spełnieniu przez Ciebie naszych zaleceń optymalizacyjnych (co często prowadzi do zwiększenia ruchu na stronie), jesteśmy gotowi do etapu trzeciego: usługi tworzenia/aktualizacji treści, która obejmuje takie tematy jak wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych itp

    Skąd wiedzieć jakie wyniki osiąga kampania reklamowa?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo, już na samym początku pomagamy Ci w prawidłowej konfiguracji Google Analytics, aby skutecznie śledzić Twój moduł ecommerce. Dzięki temu masz dane, które pozwolą Ci na wczesne podejmowanie decyzji o tym, czy warto inwestować w kolejne reklamy, czy po prostu wstrzymać kampanię w zależności od tego, jak dobrze wypada na tle innych kanałów/produktów!

    Na czym polega prowadzenie kampanii Google Ads?

    Ciągłe śledzenie analizy wartości cost-per-click, współczynnika konwersji i objętości wyszukiwania dla słów kluczowych. Powinieneś dążyć do osiągnięcia maksymalnej wydajności dla Twojego budżetu przy możliwie najniższych kosztach reklamy. Przygotowanie kampanii Adwords zajmuje dużo czasu, zanim zostanie ona włączona i wysłana w przestrzeń internetową. Często lepiej jest robić to partiami, ponieważ każda sekunda się liczy, gdy masz do czynienia z kampaniami online: testuj kampanie Adwords przed ich uruchomieniem i starannie planuj każde uruchomienie, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii. Istnieją dwa główne sposoby zarządzania kampanią reklamową po jej aktywacji – albo zarządzanie w locie (łatwiejsza metoda), albo wdrażanie automatycznych strategii przetargowych z platformy Google Ads (bardziej skomplikowane, ale potencjalnie bardziej lukratywne).

    Wodzisław Śląski – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 47 813
    Powierzchnia miasta 49,5 km²
    Gęstość zaludnienia 972,4 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1257
    numer kierunkowy (+48) 32
    tablice rejestracyjne SWD

    Wodzisław Śląski jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 47 813, z czego 51,9% stanowią kobiety, a 48,1% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 4,1%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,8 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa śląskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Wodzisławia Śląskiego zawarli w 2019 roku 217 małżeństw, co odpowiada 4,5 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie mniej od wartości dla województwa śląskiego oraz mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,6 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa śląskiego oraz nieznacznie mniej od wartości dla kraju.24,7% mieszkańców Wodzisławia Śląskiego jest stanu wolnego, 61,9% żyje w małżeństwie, 3,7% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,1% to wdowy/wdowcy.Wodzisław Śląski ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -66. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -1,38 na 1000 mieszkańców Wodzisławia Śląskiego. W 2019 roku urodziło się 437 dzieci, w tym 46,9% dziewczynek i 53,1% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 343 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,90 i jest znacznie większy od średniej dla województwa oraz porównywalny do współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 41,4% zgonów w Wodzisławiu Śląskim spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 26,1% zgonów w Wodzisławiu Śląskim były nowotwory, a 7,0% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Wodzisławia Śląskiego przypada 10.48 zgonów. Jest to mniej od wartości średniej dla województwa śląskiego oraz wartość porównywalna do wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 498 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 637 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Wodzisławia Śląskiego -139. W tym samym roku 12 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 57 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące -45.59,6% mieszkańców Wodzisławia Śląskiego jest w wieku produkcyjnym, 17,0% w wieku przedprodukcyjnym, a 23,3% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Wodzisław Śląski – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny często przeważają firmy świadczące usługi. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym szybciej można rozwijać firmę z wykorzystaniem pozycjonowania lokalnego i reklam:

    W Wodzisławiu Śląskim na 1000 mieszkańców pracuje 240osób . Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa śląskiego oraz nieznacznie mniej od wartości dla Polski. 56,1% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 43,9% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Wodzisławiu Śląskim wynosiło w 2019 roku 5,5% (7,2% wśród kobiet i 3,9% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa śląskiego oraz mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Wodzisławiu Śląskim wynosiło 3 725,84 PLN, co odpowiada 77.10% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Wodzisławia Śląskiego 5 349 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 2 975 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi -2 374.9,1% aktywnych zawodowo mieszkańców Wodzisławia Śląskiego pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 43,7% w przemyśle i budownictwie, a 16,1% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 2,0% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się wykres zatrudnienia według sektorów:

    Na wykresie niżej procentowy podział wykształcenia:

    B2B – firmy w regionie

    W Wodzisławiu Śląskim w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 3 948 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 2 759 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 297 nowych podmiotów, a 286 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (395) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (284) w roku 2017. W tym samym okresie najwięcej (398) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (240) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2010 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Wodzisławiu Śląskim najwięcej (375) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (3 744) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,9% (36) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 20,4% (805) podmiotów, a 78,7% (3 107) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Wodzisławiu Śląskim najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (26.7%) oraz Budownictwo (13.6%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Poniżej przeważające działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Wodzisławiu Śląskim oddano do użytku 89 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 1,86 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Wodzisławiu Śląskim to 16 966 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypadają zatem 352 mieszkania. Jest to wartość mniejsza od wartości dla województwa śląskiego oraz mniejsza od średniej dla całej Polski.82,0% mieszkań zostało przeznaczonych na cele indywidualne, 18,0% na sprzedaż lub wynajem.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Wodzisławiu Śląskim to 5,33 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Wodzisławiu Śląskim to 152,80 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,58% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,99% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 98,47% mieszkań posiada łazienkę, 96,50% korzysta z centralnego ogrzewania, a 68,91% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Wodzisławiu Śląskim znajdowały się 2 hotele (1 ★★★★, 1 ★★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 1 obiekt.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:inne obiekty hotelowe: 2

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 2

    drzwi automatycznie otwierane: 1

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 3 (liczba sal: 4, liczba miejsc: 260)
    z nagłośnieniem: 3

    z projektorem multimedialnym: 2

    z zestawem do wideokonferencji: 1

    z obsługą techniczną: 1

    z ekranem: 2

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 2

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 2

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 3

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Wodzisławiu Śląskim w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Wodzisławia Śląskiego znajduje się 29 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Park z przełomu XVIII/XIX w.dnia 1949-03-03, wykaz dokumentów: R.153 z 1949-03-03; 1185/72 z 1972-08-02; A/1453/91 z 1991-12-30; brak numeru z 2008-04-07


    śląskie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Będzin, pozycjonowanie stron Cieszyn, pozycjonowanie stron Czechowice-Dziedzice, pozycjonowanie stron Czeladź, pozycjonowanie stron Imielin, pozycjonowanie stron Knurów, Lubliniec, pozycjonowanie stron Mikołów, pozycjonowanie stron Myszków, pozycjonowanie stron Orzesze, pozycjonowanie stron Pszczyna, pozycjonowanie stron Racibórz, pozycjonowanie stron Radlin, pozycjonowanie stron Radzionków, pozycjonowanie stron Rydułtowy, pozycjonowanie stron Siewierz, pozycjonowanie stron Skoczów, pozycjonowanie stron Tarnowskie Góry, pozycjonowanie stron Ustroń, pozycjonowanie stron Wisła, pozycjonowanie stron Wodzisław Śląski, pozycjonowanie stron Zawiercie, pozycjonowanie stron Żywiec

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl