Zakopane – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To firma w której pracują specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od 5 lat razem pracujemy nad bezpiecznymi działaniami pozycjonerskimi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, apteki czy lokalne biznesy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują różne kanały, takie jak kampanie Google Ads, pozycjonowanie, reklamy Facebook i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • przystępne ceny
    • elastyczne umowy bez długich zobowiązań czasu trwania
    • niewielka, butikowa agencja
    • wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu reklam

    Czy jest konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycje w wyszukiwarkach. Liczą się przede wszystkim wyniki finansowe, czyli sprzedaż – jeśli rośnie, to można poszerzyć marketing i dlatego tak ważne jest, aby zadbać o dobrą optymalizację również dla swojego biznesu! Oferujemy usługi doradcze, które również pomagają rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą. Będziemy pracować z Tobą nad kwestiami UX, takimi jak optymalizacja kart produktów i poszczególnych kroków zakupowych – wszystko to ma wpływ na to, jak efektywnie Twoja strona lub aplikacja będzie działać, gdy ktoś wciśnie przycisk kupna przy kasie!

    Czy można prowadzić działania reklamowe w internecie z małym budżetem?

    Prowadzenie działań reklamowych z małych budżetów jest możliwe. W rzeczywistości, wiele firm, które są reklamy online tylko mają mniejsze budżety do pracy. Z wielu narzędzi przeznaczonych do zbierania leadów i konwersji perspektyw na klientów przy niskich kosztach dostępnych, to może być warte wysiłku dla Twojej firmy, aby uruchomić ograniczony czas próby w próbie jako odkrycie, czy takie kampanie może pan out dla Ciebie. Zwykle ograniczenia budżetowe nie muszą uniemożliwiać działań marketingowych, ale wymagają starannego planowania, jeśli mają one odnieść sukces.

    Na czym polega prowadzenie reklam Adwords?

    Dobrze przemyślana kampania reklamowa zaowocuje większą liczbą potencjalnych klientów dla firmy, z wyższym współczynnikiem konwersji. Reklama w Internecie często odbywa się za pomocą reklam w wyszukiwarkach (znanych jako Adwords) lub w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Kampanie reklamowe muszą być przygotowane z wyprzedzeniem, z uważnym uwzględnieniem czynników, takich jak słowa kluczowe, które opisują oferowane elementy i ich znaczenie dla tego, co ludzie szukają; oferty, które określają pozycję w wynikach wyszukiwania, a także ogólne koszty związane z prowadzeniem kampanii reklamowej. Kampanie testowe powinny być skonfigurowane najpierw w celu, dzięki czemu można zobaczyć, jak reaguje rynek przed inwestowaniem mocno do niego – opłaca się wiedzieć, co działa najlepiej przed pójściem na całość!

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Wiesz, kiedy warto wydać więcej na reklamy, a kiedy nie warto? Jesteśmy tu dla Ciebie. Nasza firma pracuje jako przedłużenie Twojego zespołu marketingowego, więc możemy dostarczyć miesięczne raporty, które będą śledzić, co wymaga poprawy i ile budżetu należy przeznaczyć, aby zmaksymalizować wyniki.

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Aby skutecznie pozycjonować sklep internetowy, obie strony muszą ze sobą współpracować. Pozycjonowanie można podzielić na kilka etapów i zaczyna się od spotkania, na którym zbierane są informacje o celach i strategii obu stron (m.in. najważniejsze kategorie, produkty). Po tym etapie następuje audyt techniczny pod kątem zaleceń optymalizacyjnych, które często przynoszą zauważalny wzrost ruchu lub widoczności w wyszukiwarkach po prawidłowym wdrożeniu zgodnie z praktykami SEO.

    Zakopane – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 27 010
    Powierzchnia miasta 84,3 km²
    Gęstość zaludnienia 322,7 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1933
    numer kierunkowy (+48) 18
    tablice rejestracyjne KTT

    Zakopane jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 27 010, z czego 53,4% stanowią kobiety, a 46,6% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 3,7%. Średni wiek mieszkańców wynosi 43,4 lat i jest większy od średniego wieku mieszkańców województwa małopolskiego oraz nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Zakopanego zawarli w 2019 roku 142 małżeństw, co odpowiada 5,2 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa małopolskiego oraz więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,2 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa małopolskiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.31,5% mieszkańców Zakopanego jest stanu wolnego, 53,6% żyje w małżeństwie, 4,3% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,7% to wdowy/wdowcy.Zakopane ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -111. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -4,10 na 1000 mieszkańców Zakopanego. W 2019 roku urodziło się 211 dzieci, w tym 51,2% dziewczynek i 48,8% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 255 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 1,00 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 43,9% zgonów w Zakopanem spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 24,5% zgonów w Zakopanem były nowotwory, a 7,7% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Zakopanego przypada 11.89 zgonów. Jest to znacznie więcej od wartości średniej dla województwa małopolskiego oraz znacznie więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 201 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 323 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Zakopanego -122. W tym samym roku 23 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 1 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 22.58,0% mieszkańców Zakopanego jest w wieku produkcyjnym, 16,6% w wieku przedprodukcyjnym, a 25,4% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Zakopane – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny zazwyczaj przeważają firmy usługowe. Im wyższe zarobki, tym szybciej można budować biznes z pomocą pozycjonowania lokalnego i reklam:

    W Zakopanem na 1000 mieszkańców pracuje 272osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa małopolskiego oraz więcej od wartości dla Polski. 63,1% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 36,9% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Zakopanem wynosiło w 2019 roku 9,2% (8,0% wśród kobiet i 10,2% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa małopolskiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Zakopanem wynosiło 4 190,35 PLN, co odpowiada 86.70% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Zakopanego 346 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 2 243 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 1 897.38,3% aktywnych zawodowo mieszkańców Zakopanego pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 6,5% w przemyśle i budownictwie, a 23,1% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 2,2% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej wykres zatrudnienia według branż:

    Na wykresie niżej procentowy podział wykształcenia:

    B2B – firmy w regionie

    W Zakopanem w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 6 157 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 4 578 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 396 nowych podmiotów, a 218 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (506) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (357) w roku 2013. W tym samym okresie najwięcej (563) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (218) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Zakopanem najwięcej (572) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (5 980) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,3% (20) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 12,7% (785) podmiotów, a 86,9% (5 352) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Zakopanem najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi (29.4%) oraz Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (15.5%).

    Poniżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Na wykresie niżej rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Zakopanem oddano do użytku 121 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 4,48 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa małopolskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Zakopanem to 12 973 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 477 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa małopolskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski.53,7% mieszkań zostało przeznaczonych na cele indywidualne, 46,3% na sprzedaż lub wynajem.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Zakopanem to 5,14 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa małopolskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Zakopanem to 127,50 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa małopolskiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 98,30% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 96,62% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 94,06% mieszkań posiada łazienkę, 79,67% korzysta z centralnego ogrzewania, a 8,76% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Zakopanem znajdowało się 29 hoteli (2 ★★★★★, 8 ★★★★, 13 ★★★, 4 ★★, 1 ★, 1 w trakcie kategoryzacji), 0 moteli oraz 18 pensjonatów (11 ★★★, 3 ★★, 1 ★, 3 w trakcie kategoryzacji). W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 15 obiektów.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 22

    schroniska: 1

    schroniska młodzieżowe: 1

    szkolne schroniska młodzieżowe: 1

    ośrodki wczasowe: 12 (całoroczne: 11)
    ośrodki szkoleniowo-wypoczynkowe: 9

    domy pracy twórczej: 4

    zespoły domków turystycznych: 3 (całoroczne: 2)
    kempingi: 3 (całoroczne: 1)
    pokoje gościnne: 170 (całoroczne: 134)
    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 10

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 32

    drzwi automatycznie otwierane: 18

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 27

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 33

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 48 (liczba sal: 125, liczba miejsc: 9 274)
    z nagłośnieniem: 41

    z projektorem multimedialnym: 46

    z zestawem do wideokonferencji: 18

    z obsługą techniczną: 30

    z ekranem: 48

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 49

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 41

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 173

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Zakopanem w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Zakopanego znajduje się 128 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Mur/ogrodzenie z XIX w.dnia 1931-11-05, wykaz dokumentów: A.K.I/349/31 z 1931-11-05


    małopolskie – inne miejscowości

    Andrychów, Bochnia, Brzesko, Chrzanów, Dobczyce, Gorlice, Kęty, Limanowa, Miechów, Myślenice, Nowy Targ, Olkusz, Oświęcim, Skawina, SuchaBeskidzka, Trzebinia,Wadowice, Wieliczka, Zakopane

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl