Jak marketing może pomóc deweloperowi
Największe dwie zalety to możliwość szybkiego dotarcia do konkretnej grupy klientów przy zachowaniu kontroli kosztów. Dostajesz dokładne raporty pokazujące szczegółowo wyniki i nakłady.
Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych dla deweloperów. Wiemy że różne miasta i rodzaje nieruchomości wymagają innego podejścia. Zachęcamy do kontaktu – już na etapie przedstawienia oferty będziemy mogli się spotkać i porozmawiać o naszych pomysłach na kampanie dla Twoich inwestycji.
Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy,
a my do Ciebie oddzwonimy.
Jak możemy pomóc
Doświadczenie
Prowadziliśmy kampanie dla deweloperów w Polsce oraz pośredników nieruchomości w Hiszpanii. Nasze doświadczenie obejmuje prowadzenie kampanii reklamowych na różnych platformach – Meta (Facebook, Instagram), Google (tekstowe, banerowe).
Strategia
Prowadzenie reklam wymaga odpowiedniej strategii – od wyboru odpowiednich formatów reklam, grup odbiorców po remarketing, który mocno wpływa na osiągane wyniki. Nasi doświadczeni specjaliści zadbają o ułożenie najlepszej strategii dla Twojego biznesu.
Jasne zasady
Podpisujemy umowę na czas nieokreślony, bez narzuconych minimalnych okresów trwania. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zakończyć współpracę, możesz to zrobić w dowolnym momencie. Umowa zakończy się z ostatnim dniem danego miesiąca. To my mamy zachęcić Cię do współpracy, nie umowa. To najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie.
Kreacje graficzne
Elementy graficzne (banery, grafiki, zdjęcia wraz z odpowiednim przekazem) są ważną częścią kampanii reklamowych i mają wpływ na osiągane wyniki. Nasz doświadczony grafik przygotuje odpowiednie kreacje w różnych formatach.
Marketing dla deweloperów, brokerów w praktyce
Jest wiele różnych sposobów na sprzedaż. Często podstawą są tradycyjne działania jak reklamy na bilbordach, autobusach czy telebimach w okolicy inwestycji. Te uzupełniane są o reklamę w radio czy prasie.
Wadą tych działań jest brak szczegółowych informacji o ich skuteczności.
Co innego w przypadku reklam w internecie poprzez Facebook, Instagram czy Google. Tu otrzymujemy dokładne informacje o kosztach kliknięć, zasięgach. Można pójść krok dalej. Dobrze skonfigurowane narzędzia analityczne dają możliwość śledzenia liczby konwersji (kliknięcia w numer telefonu, wysłanie formularza z zapytaniem itd.).
Mając te informacje możemy wybrać, które internetowe działania reklamowe spisują się najlepiej i na nie przeznaczyć większe budżety kosztem mniej efektywnych kampanii. W przypadku tradycyjnych działań marketingowych nie ma takiej elastyczności.
Nie zapominajmy też o możliwościach remarketingu. Jeśli dana osoba odwiedzi stronę internetową Twojej inwestycji to możemy jej się przypomnieć za jakiś czas z pomocą reklamy. To ma duże znaczenie szczególnie w przypadku zakupu domu czy mieszkania gdzie potencjalni kupujący sprawdzają wiele różnych ofert.
Działania marketingowe dla deweloperów można oprzeć o kilka filarów jak te wymienione niżej:
Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads
Dostępne różne rodzaje reklam jak tradycyjna tekstowa ale też reklamy banerowe czy osadzone w ramach YouTube.
Prowadzenie kampanii reklamowej Facebook Ads i Instagram Ads
Możliwość kierowania reklam do różnych grup odbiorców. Wybór wielu miejsc wyświetlania reklam jak rolki, stories czy główny feed.
Pozycjonowanie strony internetowej
Skupiamy się na głównych frazach sprzedażowych i frazach długiego ogona.
Remarketing
Czyli przypomnienie się z pomocą reklamy osobie, która odwiedziła Twoją stronę. To ważny element każdej strategii marketingowej.
Masz inne pytanie?
W marketingu internetowym łatwo wydać każdą kwotę. To nie jest sztuka. Rozumiemy, że budżet na reklamę ma swoje ograniczenia. Dążymy do tego, by każdy projekt był jakościowy, niezależnie od tego, ile chcesz na niego przeznaczyć. Dopasowujemy strategię działania do możliwości, by przyniosła jak najlepszy efekt.
Napisz do nas
Kampanie reklamowe w Meta/Google mogą przynieść dużo korzystniejsze efekty niż inne tradycyjne działania.
Dlaczego Semstart?
Naszą małą, butikową agencję wyróżnia kilka rzeczy:
- Rozmawiasz ze specjalistami, którzy zajmują się marketingiem Twojej firmy – stawiamy na bezpośredni kontakt. Nie ma u nas automatycznych sekretarek czy działu obsługi, który tylko ogranicza rozmowy z osobami decyzyjnymi. Jeśli do nas dzwonisz lub piszesz, dostajesz osobiste wsparcie i dedykowaną opiekę specjalisty.
- Obowiązuje Cię umowa na czas nieokreślony – jeśli nie możesz dłużej z nami zostać, nie musisz. Dążymy do współpracy opartej na dobrych wynikach i satysfakcji, a nie zobowiązaniach.
- Dostęp do renomowanych narzędzi analitycznych – podczas pracy przy Twoim projekcie korzystamy z wielu narzędzi do analizy danych (Ahrefs, Senuto, Sembot, Traffic Watchdog i wiele innych).
- Fachowa wiedza i doświadczenie – działamy w marketingu internetowym od wielu lat. Radzimy sobie nawet w mocno konkurencyjnych niszach.
- Indywidualne podejście – jesteśmy butikową agencją. Zależy nam na tym, żeby jak najlepiej poznać Twoją branżę i oferowane przez Ciebie usługi/produkty. Dzięki temu możemy dostosować działania marketingowe do Twoich unikalnych potrzeb i celów.