Wyszukiwarka internetowa będąca własnością Microsoftu. Wystartowała w 2005 r. jako MSN Search, zaś zaledwie rok później zastąpiło ją Windows Live Search. Od 2009 r. serwis działa właśnie jako Bing. Analogicznie do Google’a pozwala na wyszukiwanie plików w różnych rozszerzeniach oraz rzecz jasna stron internetowych. Umożliwia także umieszczanie reklam oraz ich targetowanie za pomocą Bing Ads. Wyszukiwarka współpracuje z Yahoo, starając się stworzyć konkurencję dla Google’a.
Zalety korzystania z wyszukiwarki Bing
Dużą zaletą dla wielu osób będzie możliwość skorelowania wyszukiwarki z pakietem Office, użytkowanym przez wiele firm. Rejestracja w tzw. usłudze Live ułatwia dostęp m.in. do poczty elektronicznej Outlook. Oprócz tego dla wielu osób prowadzących własną działalność Bing Ads oferuje ciekawe rozwiązania, których nie ma w Google. Przydatne może się okazać większe kontrolowanie pokazywania reklam m.in. w zależności od strefy czasowej bądź grupy demograficznej. Ponadto konkurencja jest tutaj znacznie mniejsza, więc reklamowanie w tej wyszukiwarce zdecydowanie jest warte rozważenia.
Inne hasła w słowniku:
U
V
A
- Adres IP
- Adsense (Google Adsense)
- Adwords (Google Adwords, Google Ads)
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut ALT
- Atrybut Dofollow
B
- Ban od Google
- Bing - wyszukiwarka Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Bot
- Breadcrumbs
- Buyer persona
C
D
- Dane strukturalne
- Data center
- Depozycjonowanie
- Disavow
- Domain Age - wiek domeny
- Domain authority - autorytet domeny
- Doorway page
- Dopasowanie przybliżone
- Dynamic content - dynamiczna treść
- Działania ręczne Google