Co daje pozycjonowanie strony?
Sprawdź, co daje pozycjonowanie strony. Zwiększ widoczność, ruch oraz zyski dzięki skutecznym strategiom SEO.
Najpierw warto zadać sobie inne pytanie: Czy pozycjonowanie strony coś daje?
Odpowiedzi są dwie:
- Tak, jeśli wybrałeś rzetelną agencję SEO, która stawia na jakość oraz rzetelność działań;
- Nie, w przypadku, gdy starałeś się zaoszczędzić każdy grosz i jesteś uwiązany umową na 36- lub 48 miesięcy, której miesięczna kwota nie przekracza kilkuset złotych netto.
A żeby rozpocząć współpracę z rzetelną agencją marketingową, nie powinieneś rozważać tego, czy warto uczyć się SEO, a po prostu zacząć edukację już dziś. Dzięki temu cały proces współpracy z daną organizacją pozycjonerską będzie przebiegał świadomie – na Twoich zasadach. Co więcej, nie „spalisz się” ze wstydu używając terminów SEO i pozycjonowanie naprzemiennie.
Załóżmy zatem, że uczysz się SEO i współpracujesz z rzetelną agencją marketingową.
Jakich efektów możesz oczekiwać, gdy sprawy idą po Twojej myśli?
Jakich efektów SEO możesz się spodziewać, współpracując z rzetelnymi partnerami od marketingu?
Jakościowe działania pozycjonerskie, które są dodatkowo systematyczne, prowadzone zgodnie z ustaloną strategią SEO skutkują przede wszystkim:
- poprawą widoczności Twojej marki w organicznych wynikach wyszukiwania – dotyczy to zarówno wyszukiwarki Google (która jest obecnie liderem rynkowym, stanowiąc ponad 90% udziałów rynkowych), ale także Bing (3.93%), YANDEX (1.95%), Yahoo! (1.32%), Baidu (0.79%) czy też DuckDuckGo (0.64%);
- wzrostem ruchu organicznego w witrynie – to kwintesencja całego procesu optymalizacji stron, skutkująca maksymalizacją konwersji (np. w postaci wejścia na podstronę produktową, zakupu produktu lub zapisania się do newslettera);
- budową autorytetu i zaufania – dzięki pozycjonowaniu użytkownicy postrzegają Twoją markę jako wiarygodne źródło informacji;
- długoterminowymi wynikami pozycjonerskimi – rezultaty prawidłowo przeprowadzonych działań SEO nie znikają po zakończeniu współpracy (zostają z Tobą nawet na lata i można je utrzymać bez ponoszenia wysokich kosztów).
Pamiętaj jednak, że nie od razu Rzym zbudowano. Zanim zauważysz efekty SEO minie kilka miesięcy. Ale po tym czasie będziesz odnotowywał regularne wzrosty w wynikach SERP (ang. Search Engine Results Pages), które przełożą się na monetyzację Twojego biznesu.
Przykład regularnych wzrostów widoczności. Źródło: app.neilpatel.com.
Co warto dodatkowo zapamiętać?
- poprawa szybkości ładowania strony wspiera pozycjonowanie;
- optymalizacja pod kątem mobilności zwiększa widoczność w SERP;
- analiza słów kluczowych wspiera precyzyjne targetowanie użytkowników;
- audyt techniczny SEO pozwala wykryć błędy obniżające ranking;
- strategia linkowania wewnętrznego wpływa na indeksowanie strony;
- wartościowy content zwiększa zaangażowanie i czas na stronie;
- odpowiednia struktura URL poprawia indeksowanie w wyszukiwarkach.
-
c
- Co powinien umieć specjalista SEO?
- Czy SEO jest darmowe?
- Czy mogę nauczyć się SEO w 10 dni?
- Co masz na myśli mówiąc o pozycjonowaniu?
- Co to jest branża SEO?
- Czy pozycjonowanie to reklama?
- Co to znaczy pozycjonowanie strony?
- Co rozumiesz przez pozycjonowanie?
- Czy warto płacić za pozycjonowanie?
- Czy SEO ma sens?
- Czy pozycjonowanie w Google jest płatne?
- Co ma wpływ na pozycjonowanie strony?
- Czy SEO jest trudne?
- Czy opinie Google mają wpływ na pozycjonowanie?
- Co daje pozycjonowanie strony?
- Czy warto uczyć się SEO?
- Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo?
- d
- e
- f
- z