Depozycjonowanie – co to jest, jak działa

Działania mające na celu obniżenie pozycji danej witryny w wyszukiwarce. Ma ona na celu zmniejszenie oddziaływania nieuczciwych konkurencyjnych stron, a ponadto karze strony z nieaktualnymi danymi. Spadek widoczności strony może, ale nie musi być wynikiem depozycjonowania. Warto przeanalizować także inne czynniki, takie jak atrakcyjność podobnych stron konkurencji lub aktualizacje algorytmów Google, które mogły obniżyć widoczność danego typu witryn.

Czy depozycjonowanie może być pozytywne?

W większości przypadków działania mające na celu obniżenie widoczności danej strony mają charakter negatywny. Zalicza się do tego generowanie złych opinii, duplikowanie treści, zamieszczenie linków do niej na słabej jakości portalach czy usuwanie już istniejących odnośników z wartościowych miejsc. Czasami jednak depozycjonowanie może być pozytywne. Polega ono na zgłaszaniu szkodliwych bądź nieetycznie działających stron. Może też obejmować pomoc w windowaniu stron podobnych do depozycjonowanej, lecz o bardziej wartościowych treściach.

Inne hasła w słowniku:

A

B

C

D

E

F

G