Parametr wskazujący na możliwość znalezienia się danej strony w pierwszych wynikach wyszukiwania danej frazy. Pozwala ocenić popularność witryny, a często także jej jakość i stopień powiązania z jej tematem przewodnim. Można też z grubsza określić, jak dana strona będzie sobie radziła w przyszłości. Minimalna wartość to 1, zaś maksymalna 100, jednak w praktyce bardzo ciężko osiągnąć najwyższy wynik. Mają na to szanse jedynie pokroje typu Google.
Czy da się poprawić domain authority?
Wynik pokazywany przez parametr da się poprawić poprzez optymalizację strony pod kątem SEO. Oprócz zadbania o samą jakość treści należy zatroszczyć się także o wartościowe linkowanie zewnętrzne, które poprawi widoczność strony oraz sprawi, że ludzie łatwiej trafią na portal. Należy tu stawiać wyłącznie na wiarygodne źródła, a nie strony zapychające, mogące przynieść skutek odwrotny od zamierzonego. Istotne jest również umiejętne linkowanie wewnętrzne ułatwiające nawigację po stronie i umożliwiające szybkie dostanie się w dane miejsca.
Inne hasła w słowniku:
A
- Adres IP
- Adsense (Google Adsense)
- Adwords (Google Adwords, Google Ads)
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut ALT
- Atrybut Dofollow
B
- Ban od Google
- Bing - wyszukiwarka Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Bot
- Breadcrumbs
- Buyer persona
C
D
- Dane strukturalne
- Data center
- Depozycjonowanie
- Disavow
- Domain Age - wiek domeny
- Domain authority - autorytet domeny
- Doorway page
- Dopasowanie przybliżone
- Dynamic content - dynamiczna treść
- Działania ręczne Google
E
F
- Farmy linków
- Filtr algorytmiczny
- Filtr ręczny
- Footer link - link w stopce
- Frazy kluczowe
- Fresh site bonus
- FTP