Dopasowanie przybliżone – co to jest, jak działa

System domyślnego dopasowania konkretnych słów lub fraz kluczowych używany m.in. przez Google Ads. Pomaga on w dopasowaniu reklam wyświetlanych w wyszukiwarce do jaknajszerszego zakresu. Zwiększa to oczywiście widoczność danej rzeczy, jednak jednocześnie może wpływać na niższą jakość korespondowania z wyszukiwanym zapytaniem. Jest zatem mniej dokładne niż dopasowanie szczegółowe.

Na jakiej zasadzie działa dopasowanie przybliżone?

Dzięki dopasowaniu przybliżonemu dany produkt pojawia się także wtedy, gdy wyszukiwana fraza została napisana z błędem albo wtedy, gdy jest ona odmieniona. Oprócz tego wyszukiwane zostają wszystkie wyniki zawierające dane słowo. Wyszukując zatem hulajnogi dla dzieci, możesz znaleźć również modele dla dorosłych. W wyszukiwaniach pojawiają się także zawężone lub rozszerzone wyniki wyszukiwania. Wpisując „artykuły papiernicze”, zobaczysz zatem ołówki, bloki czy długopisy, a wpisując „gumki do zmazywania”, może się zdarzyć, że ujrzysz te do włosów.

Inne hasła w słowniku:

A

B

C

D

E

F

G