Treść dynamiczna to taka zawartość witryny, która ulega zmianie bez zmiany w adresie strony. Oznacza zatem skonfigurowanie do potrzeb użytkownika, podczas gdy z perspektywy przeglądarki nie dochodzi do większych zmian. Przykłady obejmują przede wszystkim różnego rodzaju lokalne wersje danego serwisu, takie jak różne wersje językowe, zmieniona prognoza pogody bądź dostosowanie wiadomości wyłącznie do tych pochodzących z danego obszaru.
Jakie są zalety stosowania metody dynamic content?
Dynamiczna treść charakteryzuje się daniem dostępu do dużej dozy personalizacji. Może być ona użyta przez użytkowników z wielu zakątków świata, a zatem staje się bardziej uniwersalna. Skłania tym do częstszego powracania na witrynę i zapraszania do wejścia znajomych. Tego typu indywidualne podejście generuje większy ruch, co przekłada się na lepszą pozycję w wyszukiwarce, która zaś umożliwia dotarcie do kolejnych mas osób. Cały system stanowi zatem samo nakręcające się koło popularności, które stosunkowo łatwo jest wdrożyć.
Inne hasła w słowniku:
A
- Adres IP
- Adsense (Google Adsense)
- Adwords (Google Adwords, Google Ads)
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut ALT
- Atrybut Dofollow
B
- Ban od Google
- Bing - wyszukiwarka Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Bot
- Breadcrumbs
- Buyer persona
C
D
- Dane strukturalne
- Data center
- Depozycjonowanie
- Disavow
- Domain Age - wiek domeny
- Domain authority - autorytet domeny
- Doorway page
- Dopasowanie przybliżone
- Dynamic content - dynamiczna treść
- Działania ręczne Google
E
F
- Farmy linków
- Filtr algorytmiczny
- Filtr ręczny
- Footer link - link w stopce
- Frazy kluczowe
- Fresh site bonus
- FTP