External links – linki zewnętrzne – co to jest, jak działają

Hiperłącze, które z jednej strony przenosi na drugą. Gromadzenie tego typu linków zewnętrznych przekłada się na wyższą pozycję strony w wyszukiwarce, jednak muszą to być odnośniki umieszczane na wartościowych stronach o wysokim poziomie treści. Wszystkie inne mogą być uznane za jedną z niedozwolonych praktyk, co skutkuje ukaraniem witryny. Najczęściej stosowaną metodą zamieszczania external links są wszelkiego rodzaju teksty sponsorowane napisane zgodnie z zasadami poprawnej polszczyzny i umieszczane na renomowanych serwisach.

Co bierze się pod uwagę przy ocenie external links?

Oprócz wspomnianej jakości oraz wiarygodności strony, na której pojawia się link zewnętrzny, istotne są również różnego rodzaju związki między obiema platformami – nienaturalnie wyglądałby na przykład odnośnik do tekstu o barwnikach spożywczych na forum dyskusyjnym dla mechaników samochodowych. Warto też zwrócić uwagę na sam link, a konkretniej jego treść. Czasami udaje się tam wpleść frazy kluczowe, co przekłada się na większą widoczność w wyszukiwarce.

Inne hasła w słowniku:

B

C

D

E

F

G

H