Kliknięcie – co to jest, jak działa

To rzecz jasna naciśnięcie odpowiedniego przycisku myszy, jednak oprócz tego termin ten oznacza również liczbę odwiedzin danej witryny. Można ją sprawdzić na przykład za pomocą narzędzia Google Search Console, pokazującego ilość wyświetleń danej strony. Warto tu zaznaczyć, że nie wlicza on kliknięć na Google Ads, a wyłącznie te pochodzące ze standardowego wyszukania. To bardzo istotny wskaźnik, ponieważ pozwala śledzić popularność portalu, a także jego podatność na trendy oraz ewentualne zmiany na rynku.

Co pozwalają sprawdzić narzędzia analizujące każde kliknięcie?

Kliknięcia umożliwiają dość szczegółową analizę konkretnych danych, na przykład szczegółowej ilości odwiedzin dla konkretnych podstroi, popularności fraz kluczowych, a także lokalizacji użytkownika, który kliknął dany link, oraz daty wykonania tej akcji. W przypadku grafik istotny jest zaś fakt przeniesienia za jej pomocą na inną stronę, a nie na przykład ich rozwinięcie i analogicznie mając do czynienia z wideo, odnośnik powinien przenosić do filmu, a nie jego miniaturki.

Inne hasła w słowniku:

G

H

I

K

L

M

N