Link profile – profil linków – co to jest, jak działa

Profilem linków nazywa się hiperłącza prowadzące do danej platformy. Cały ten zbiór można analizować przez badanie źródeł odsyłaczy, a także innych czynników jak tekst anchora. Regularne kontrole powinny mieć miejsce w każdym miejscu, któremu zależy na utrzymanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Pozwalają one na zoptymalizowanie wyników, dzięki czemu będą one znacznie skuteczniejsze.

Jak najlepiej budować link profile?

Przy gromadzeniu bazy linków najlepiej jest wykorzystywać miejsca związane z branżą, w jakiej działa dana witryna. Wszelkiego rodzaju fora internetowe gromadzące amatorów i profesjonalistów w obrębie danego tematu to dobry sposób na wypromowanie swojej platformy. Podobną funkcję mogą pełnić reklamy w mediach społecznościowych, zwłaszcza w obrębie pożądanych grup. Nieco więcej wysiłku wymaga pozyskiwanie stron, na których mogą pojawić się artykuły sponsorowane, jednak to bardzo wartościowe źródło, z którego zdecydowanie nie należy rezygnować. Można także wykorzystać katalogi stron, jednak w ich przypadku należy zwrócić szczególną uwagę na najwyższą jakość.

Inne hasła w słowniku:

H

I

K

L

M

N

O