Linki sponsorowane – co to jest, jak działają

Wyniki wyszukiwania pojawiające się nad pierwszymi z oznaczeniem, że to reklama. Stanowią one opłacone działanie mające na celu wypromowanie jakiegoś miejsca bądź usługi. Samo wyświetlanie tego typu hiperłącza jest darmowe. Opłata przychodzi dopiero wtedy, gdy na dany odnośnik ktoś kliknie. Za koordynowanie i planowanie tego typu promocji odpowiada Google Ads. To tam można spersonalizować i opłacić daną reklamę.

Linki sponsorowane i zalety ich wykorzystania

Ten rodzaj promocji cechuje się przede wszystkim bardzo szybkim efektem, ponieważ dana reklama pojawia się tuż po tym, jak zostaną zaplanowane i opłacone. Ich zaletą jest także możliwość całkowitej kontroli tego, na co są wydawane pieniądze. Tylko właściciel decyduje bowiem o treści i np. zawartości fraz kluczowych i może wszystko to dowolnie zoptymalizować. Marketing w Google to także gwarancja naprawdę dużego zasięgu. Z wyszukiwarki korzystają bowiem codziennie miliony osób, a zatem łatwo dotrzeć do nowych potencjalnych klientów.

Inne hasła w słowniku:

H

I

K

L

M

N

O