Rozszerzone opisy portali, które można nasycić dodatkowymi rzeczami na ich temat. Nie są one obowiązkowe i najczęściej zawierają wyłącznie najważniejsze informacje. Często można się spotkać ze snippetami w formie ocen liczbowych, miejsca wydarzenia lub kosztu danej usługi. Wszystkie te rzeczy przyciągają wzrok, ponieważ takie właśnie jest zadanie opisów rozszerzonych. Czasami widuje się też często zadawane pytania, wyliczenia czy inne sposoby pozwalające na umieszczenie ważnych fraz kluczowych.
Czy zamieszczanie rich snippets jest istotne?
Opisy rozszerzone są często stosowaną drogą do naturalnego wplecenia słów kluczowych i stąd wynika ich popularność. To bowiem istotny element pozycjonowania witryny. Rich snippets wyróżniają się wśród wszystkich innych, nudniejszych wyników, przyciągając wzrok klientów. Istnieje zatem większe prawdopodobieństwo, że dana osoba kliknie właśnie tego rodzaju odnośnik. Przedstawiają także w przystępnej formie najważniejsze rzeczy, stanowiąc ważny walor informacyjny. Mogą również podkreślać atuty danego portalu.
Inne hasła w słowniku:
N
O
P
- Page rank
- Partial match anchor
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Pingowanie
- Pingwin Google
- Presell Pages
- Przekierowanie 301
- Przekierowanie 302
R
S
- SaaS
- SEA - Search Engine Advertising
- Search Engine Reputation Management
- Search Quality Team
- Semrush
- Seznam
- Site Wide Link
- Snippet
- Spam
- Speed Update
- Subdomena
- Supplemental index - indeks uzupełniający
- System wymiany linków SWL