Bielsk Podlaski – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to agencja w której pracują specjaliści z dużym doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od wielu lat razem pracujemy nad skutecznymi działaniami pozycjonerskimi.

    Pomagamy firmom z różnych obszarów – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy usługowe czy lokalne firmy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Doskonale znają techniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują wiele kanałów, jak kampanie Google Ads, pozycjonowanie, reklamy na Facebooku i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • fokus na wyniki
    • mała, butikowa agencja
    • solidne wykonanie usługi
    • przystępne ceny

    Czy piszecie treści na stronę w ramach działań SEO?

    Tak, pomagamy naszym klientom w zakresie usług SEO, a także często dbamy o ich potrzeby w zakresie treści. Oferujemy pełną linię usług SEO. Jeśli chodzi o treść, obejmuje to takie rzeczy jak tworzenie i rozwijanie wysokiej jakości treści w celu optymalizacji witryny dla wyszukiwarek. Obejmuje to również robienie dobrej jakości zdjęć przy użyciu profesjonalnego sprzętu, które dodadzą atrakcyjności wizualnej i znaczenia Twojej stronie, automatycznie podnosząc jej pozycję w SERPach. Jeśli chodzi o pisanie atrakcyjnych artykułów lub wpisów na blogach o Twojej firmie lub referencjach biznesowych dla sieci, gwarantujemy wzorowe wyniki, ponieważ marketing jest tym, co nasz zespół robi najlepiej!

    Czy można prowadzić kampanie reklamowe w internecie z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Czy mogę liczyć na dodatkowy konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycje w wyszukiwarkach. Liczą się przede wszystkim wyniki finansowe, czyli sprzedaż – jeśli rośnie, to można poszerzyć marketing i dlatego tak ważne jest, aby zadbać o dobrą optymalizację również dla swojego biznesu! Oferujemy usługi doradcze, które również pomagają rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą. Będziemy pracować z Tobą nad kwestiami UX, takimi jak optymalizacja kart produktów i poszczególnych kroków zakupowych – wszystko to ma wpływ na to, jak efektywnie Twoja strona lub aplikacja będzie działać, gdy ktoś wciśnie przycisk kupna przy kasie!

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Aby mieć pewność, że Twój sklep internetowy będzie widoczny dla jak największej liczby osób, ważne jest, abyś wiedział, jak przebiega proces pozycjonowania sklepu internetowego. Pierwszym krokiem jest spotkanie z obiema zainteresowanymi stronami, podczas którego ustalane są cele i plany działania (informacje o kategoriach, produktach, dotychczasowych działaniach). Następnie przeprowadzany jest audyt techniczny, a konkretnie zalecenia optymalizacyjne dotyczące tego, co należy zmienić na stronie, aby w ten sposób zwiększyć ruch na stronie.

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów e-commerce?

    Prawie zawsze podejmujemy się pozycjonowania sklepów internetowych. Zatrudniamy pełnoetatowych ekspertów we wszystkich aspektach reklamy, w tym w zakresie projektowania, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), płatnych i remarketingowych reklam, komunikacji, takiej jak newslettery czy kampanie e-mailowe, i wielu innych. Metody, które stosujemy w celu poprawy pozycjonowania są naprawdę zróżnicowane, ale generalnie dzielą się na dwie kategorie: jedna to marketing bezpośredni z reklamami takimi jak PPC lub Google AdWords (manipulacja słowami kluczowymi w celu dotarcia do odbiorców). Druga obejmuje przyciąganie ruchu i budowanie autorytetu w czasie za pomocą organicznych strategii SEO, którymi zarządzamy starannie zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Wszystko to oznacza, że najprawdopodobniej szukasz nas 🙂

    Bielsk Podlaski – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 25 262
    Powierzchnia miasta 27,0 km²
    Gęstość zaludnienia 939,3 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1495
    numer kierunkowy (+48) 85
    tablice rejestracyjne BBI

    Bielsk Podlaski jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 25 262, z czego 52,0% stanowią kobiety, a 48,0% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 6,5%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,6 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa podlaskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Bielska Podlaskiego zawarli w 2019 roku 130 małżeństw, co odpowiada 5,1 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to więcej od wartości dla województwa podlaskiego oraz więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,4 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa podlaskiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.28,3% mieszkańców Bielska Podlaskiego jest stanu wolnego, 54,8% żyje w małżeństwie, 4,2% mieszkańców jest po rozwodzie, a 11,9% to wdowy/wdowcy.Bielsk Podlaski ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -23. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -0,91 na 1000 mieszkańców Bielska Podlaskiego. W 2019 roku urodziło się 232 dzieci, w tym 47,0% dziewczynek i 53,0% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 452 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,60 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 54,3% zgonów w Bielsku Podlaskim spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 16,9% zgonów w Bielsku Podlaskim były nowotwory, a 7,4% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Bielska Podlaskiego przypada 10.08 zgonów. Jest to nieznacznie mniej od wartości średniej dla województwa podlaskiego oraz nieznacznie mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 187 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 331 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Bielska Podlaskiego -144. W tym samym roku 11 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 15 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące -4.60,8% mieszkańców Bielska Podlaskiego jest w wieku produkcyjnym, 16,5% w wieku przedprodukcyjnym, a 22,7% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Bielsk Podlaski – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze zazwyczaj przeważają firmy świadczące usługi. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można rozwijać firmę z wykorzystaniem pozycjonowania lokalnego i kampanii reklamowych:

    W Bielsku Podlaskim na 1000 mieszkańców pracuje 333osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa podlaskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 42,2% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 57,8% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Bielsku Podlaskim wynosiło w 2019 roku 5,0% (5,4% wśród kobiet i 4,6% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa podlaskiego oraz wartość porównywalna do stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Bielsku Podlaskim wynosiło 4 953,29 PLN, co odpowiada 102.50% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Bielska Podlaskiego 688 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 383 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi -305.44,7% aktywnych zawodowo mieszkańców Bielska Podlaskiego pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 29,2% w przemyśle i budownictwie, a 9,0% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,4% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak wygląda wykres zatrudnienia według sektorów:

    Wykres niżej przedstawia ile mieszkańców ma wykształcenie średnie i wyższe:

    B2B – firmy w regionie

    W Bielsku Podlaskim w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 2 420 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 1 940 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 181 nowych podmiotów, a 100 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (235) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (162) w roku 2014. W tym samym okresie najwięcej (330) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2009 roku, najmniej (100) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Bielsku Podlaskim najwięcej (99) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (2 327) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.1,5% (37) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 23,3% (564) podmiotów, a 75,2% (1 819) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Bielsku Podlaskim najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (25.3%) oraz Budownictwo (17.2%).

    Poniżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Wykres niżej przedstawia przeważające działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Bielsku Podlaskim oddano do użytku 113 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 4,47 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa podlaskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Bielsku Podlaskim to 10 240 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypadają zatem 404 mieszkania. Jest to wartość nieznacznie większa od wartości dla województwa podlaskiego oraz większa od średniej dla całej Polski.43,4% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 42,5% na cele indywidualne, 14,2% jako mieszkania komunalne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Bielsku Podlaskim to 3,75 i jest mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa podlaskiego oraz porównywalna do przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Bielsku Podlaskim to 97,80 m2 i jest porównywalna do przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa podlaskiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 97,58% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 96,46% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 94,95% mieszkań posiada łazienkę, 90,66% korzysta z centralnego ogrzewania, a 0,06% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Bielsku Podlaskim znajdował się 1 hotel (kategorii ★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych pozostała bez zmian.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    domy wycieczkowe: 1

    zespoły domków turystycznych: 1 (całoroczne: 0)

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 1 (liczba sal: 2, liczba miejsc: 330)
    z nagłośnieniem: 1

    z projektorem multimedialnym: 1

    z zestawem do wideokonferencji: 1

    z obsługą techniczną: 1

    z ekranem: 1

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 1

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 1

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 1

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Bielsku Podlaskim w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Bielska Podlaskiego znajduje się 29 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Osada przygrodowa Bielsk Podlaski, st.2 ze średniowieczadnia 1971-09-17, wykaz dokumentów: 161/A z 1971-09-17; 161/A z 1976-12-29; C-28 z 2004-02-11


    podlaskie – inne miejscowości

    Augustów, Bielsk Podlaski, Grajewo, Hajnówka, Mońki, Siemiatycze, Zambrów

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl