pozycjonowanie

Skutecznie pomagamy firmom rozwijać się na lokalnym rynku.

Pomożemy Twojej firmie rozwijać się z pomocą ruchu organicznego (ruch bezpłatny).

Mamy bogate doświadczenie, nawet przy bardzo konkurencyjnych branżach z dużych miast. Dzięki temu wypracowaliśmy swoje metody działań pozycjonowania lokalnego oraz stron firmowych, które są skuteczne.

Pozycjonowanie łączymy z analityką internetową i content marketingiem, dzięki czemu Klient otrzymuje kompleksową usługę.

Nie tylko pozycje

Częsty błąd przy działaniach SEO to zbyt duże przywiązanie do pozycji kilku najważniejszych fraz. W Semstart stawiamy nacisk na długi ogon i analitykę. Dzięki temu:

  • Ruch długoogonowy pozwala budować wejścia z kilkudziesięciu czy nawet kilkuset fraz
  • Analityka pozwala sprawdzić jak zachowują się użytkownicy, czy ruch konwertuje

Na początku współpracy ustalamy jakie cele biznesowe chcesz osiągnąć. Zakładamy odpowiednie cele i zdarzenia z pomocą Google Tag Managera. Dobieramy wspólnie najważniejszą listę fraz oraz podstron, które powinny być promowane w pierwszej kolejności. Z pomocą raportów weryfikujemy cele i ustalamy dalsze działania.

marketing-strona-internetowa

Dlaczego ruch organiczny?

Poniżej reklam znajdują się organiczne wyniki, które generują bezpłatny ruch (nie płaci się za kliknięcie).

Im lepsza pozycja Twojej strony, tym większe szanse na kliknięcie i przejście na stronę.

Dobrze wykonane pozycjonowanie powinno sprowadzić ruch, który będzie dużo większy i opłacalny niż porównywalny ruch z pomocą reklam.

Długoterminowo inwestycja w SEO powinna być dużo tańsza niż zdobycie porównywalnego ruchu z reklam.

Uniezależniasz swoją stronę od innych płatnych kanałów (dość często zdarzają się blokady reklam, zawieszania kont itd.).

3 zalety

Dlaczego warto współpracować z Semstart

Decydując się na współpracę z nami możesz być pewny tych trzech rzeczy:

01
Stały kontakt ze specjalistą
02
Pełne, przejrzyste raporty co miesiąc
03
Umowa bez narzuconych ram czasowych

Stały kontakt ze specjalistą

Telefoniczny, mailowy, a na życzenie konferencje.

Wiemy, że aby pozycjonowanie się udało, potrzebna jest współpraca i dobry kontakt. Dlatego pozycjonowaniem Twojej strony będzie się zajmował doświadczony specjalista, z którym będziesz miał bezpośredni kontakt.

Pełne, przejrzyste raporty co miesiąc

Co robimy, jakie są efekty?

Wszystko to raportujemy.

Przygotowujemy raport Google Data Studio. W raporcie możesz sprawdzić pozycje, dodane linki, realizację celów, zmianę widoczności i ruchu oraz wiele innych danych.

Umowa bez narzuconych ram czasowych

Podpisujesz z nami umowę na czas nieokreślony, z możliwością zakończenia na koniec bieżącego miesiąca.

Nie narzucamy żadnego minimalnego czasu trwania umowy – żadnych 6 czy 12 miesięcy minimum.

To Ty decydujesz czy robimy robotę na poziomie i decyzja o kontynuowaniu współpracy jest zawsze po Twojej stronie.

promocja-w-internecie

Doświadczeni specjaliści

Mamy w zespole specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem przy pozycjonowaniu stron.

Pracowaliśmy i pomogliśmy klientom z wielu różnych branż jak:

  • Usługi lokalne – lekarze różnych specjalizacji, medycyna estetyczna, pomoc prawna,
  • Usługi ogólnokrajowe – strony firm świadczących usługi w całym kraju,
  • Portale, serwisy informacyjne,
  • Sklepy stacjonarne i internetowe.
  • qui dolorem ipsum quia dolor sit ame

Współpraca w praktyce

Jak przebiega pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie to działania zarówno na samej stronie (optymalizacja, treści) jak również działania na zewnątrz nastawione na zdobycie linków.

01
Optymalizacja SEO
02
Wzmacnianie domeny - linkowanie
03
Analiza konkurencji

Optymalizacja strony to indywidualny proces, który zależy od wielkości strony. Dla małych stron firmowych, z prostą ofertą sama optymalizacja jest szybka i dość łatwa. Przy większych serwisach z rozbudowaną ofertą, z dużą ilością podstron (np. strony które mają bloga) optymalizacja wymaga większego nakładu pracy.

W Semstart wdrażamy optymalizację etapami. Najczęściej jest to podział jak niżej:

  • optymalizacja techniczna – sprawdzamy wszystkie techniczne aspekty działania Twojej strony internetowej. Rzeczy jak czas ładowania strony, stan indeksacji w Google, jak robot widzi (renderuje podstrony), problemy z kopiami wewnętrznymi i wiele innych,
  • optymalizacja nagłówków i metatagów tak aby zawierały najważniejsze dla Twojego biznesu słowa kluczowe,
  • zalecenia do treści, które zawierają sugestie jak powinny być pisane treści, jakie słowa zawierać, jaką mieć długość i formatowanie,
  • zalecenia do linkowania wewnętrznego, które jest bardzo ważne przy przepływie mocy i można z jego pomocą wspomóc pozycje wielu fraz,
  • optymalizacja CTR czyli współczynnika kliknięć. Dzięki pracy poświęconej na lepszą widoczność strony w wynikach masz szansę na większą liczbę kliknięć.

Optymalizacja strony i linkowanie to naczynia połączone tzn. ciężko osiągnąć efekty skupiając się tylko na jednym z tych obszarów.

Na początku współpracy nacisk kładziemy na optymalizację, ale później trzeba to uzupełnić linkowaniem z zewnętrznych serwisów.

Linki cały czas są jednym z głównych czynników rankingujących. Skupiamy się na najważniejszych frazach dla biznesu Klienta, ale nie zapominamy o długim ogonie i ogólnym wzmocnieniu zaufania domeny. Dzięki temu jesteśmy w stanie wypracować większy wzrost ruchu i widoczności serwisu.

Dbamy o to, by linki były tematyczne i jak najlepsze jakościowo.

W procesie pozycjonowania bardzo pomocna jest analiza konkurencji. Dzięki niej jesteśmy w stanie zdobyć wiele ciekawych informacji o tym co robi najważniejsza konkurencja:

jakie rozwiązania optymalizacyjne zastosowała u siebie,
jakie treści publikują na stronie,
na jakie słowa kluczowe kładą nacisk,
skąd zdobywają linki

Następnie na zasadzie inżynierii odwrotnej można wdrożyć najlepsze rozwiąznaia na Twojej stronie.

Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie, bo każdy przypadek jest inny. Dużo zależy od budżetu SEO – większy budżet to możliwość zdobycia większej ilości lepszych linków. Ważny jest też poziom konkurencji w danej niszy – liczniejsza i silnijesza konkurencja wydłuża czas uzyskania efektów.

Dla przykładu.

Przy większych budżetach w łatwiejszych niszach można wypracować top 10 dla ważniejszych fraz w pół roku. Przy małym budżecie, również w łatwiejszych niszach, może to zająć 6-12 miesięcy.

Przy trudniejszych niszach, rozbudowanej ofercie i dużej liczbie fraz trzeba się nastawić że działania mogą potrwać 12 miesięcy lub dłużej.

Tak, w ramach płaconego ryczałtu jest wykonanie audytu SEO pozycjonowanej strony. Audyt dzielimy na kilka etapów – techniczny, nagłówki i metatagi, treści, linkowanie wewnętrzne, CTR.

W zespole mamy młodszych i starszych specjalistów. Najmłodsi mają przynajmniej 3 lata doświadczenia, najstarsi ponad 10 lat. Dbamy o ciągły rozwój kwalifikacji, testujemy nowe rozwiązania i pomysły na działania SEO. Dzięki temu masz pewność, że procesem pozycjonowania Twojej strony będzie się zajmował specjalista SEO z kilkuletnim doświadczeniem, który pracował już przy kilkudziesięciu czy kilkuset projektach.

Tak. Kontakt z klientem, z osobami zaangażowanymi w tworzenie strony jest bardzo ważny. Możesz bezpośrednio pisać, dzwonić, umawiać się na konferencje. Nie ma u nas „działu obsługi klienta”, który blokuje dostęp do osoby, która zajmuje się pozycjonowaniem twojej strony.

Można się spotkać z nami we Wrocławiu lub Toruniu. W niektórych przypadkach możemy też umówić spotkanie w innym mieście.

Jest taka możliwość. Są sytuacje że Klient chętnie sam podejmuje się pisania treści, wtedy my więcej budżetu przeznaczamy na linkowanie. Jeśli jednak masz problem z pisaniem to możemy ustalić ile i jakie treści na stronę mamy dostarczyć.

Nie narzucamy ram czasowych na współpracę z carted. Umowę podpisujemy na czas nieokreślony, z możliwością rozwiązania na koniec bieżącego miesiąca. Chcemy żeby to Klient sam chciał kontynuować współpracę, a nie żeby narzucały to jakieś odgórne limity.