kampanie-reklamowe

Reklama na Facebooku i Instagramie jest ciekawą alternatywą dla Google Ads. Główne powody to zaawansowane możliwości tworzenia i targetowania grup odbiorców reklam. Dodatkowo mamy pełną swobodę w zarządzaniu budżetem reklamowym, dziennymi limitami wydatków i nie tylko.

Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych zarówno dla lokalnych firm, jak i sklepów internetowych różnej wielkości. Za prowadzenie kampanii odpowiedzialni są specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Poza prowadzeniem kampanii reklamowych pomagamy również odpowiednio skonfigurować analitykę potrzebną do efektywnego zarządzania.

Jeśli chcesz skorzystać z bezpłatnej konsultacji na temat tego, jak nasze usługi mogą przynieść korzyści Twojej firmie to skontaktuj się z nami już dziś pod numerem (555) 555-5555 lub napisz na adres info@semstart.pl!

pozycjonowanie

Dla kogo

Istnieje teraz wiele formatów reklam i funkcji kierowania, które mogą pomóc praktycznie każdej firmy, jak:

  • firmy lokalne, które chcą reklamować się w swoim regionie
  • sklepy internetowe z różnych nisz

Współpraca w praktyce

Etapy prowadzenia kampanii reklamowych

Prowadzenie kampanii Adwords można podzielić na dwa etapy:

01
Pierwsze miesiące
Kampanie testowe
02
Kolejne miesiące
Zarządzanie, optymalizacja

Pierwszy etap to przede wszystkim przygotowanie do współpracy z nowym klientem.

Specjalista tworzy kampanie reklamowe w oparciu o poszczególne frazy lub ich grupy, z budżetem dziennym ustalonym wspólnie z klientem.

W tym czasie uruchamiane są reklamy testowe – testowane są również różne podejścia: grupowanie według fraz, współczynniki konwersji, koszty za kliknięcie. Po 1-2 miesiącach prowadzenia takich testów można wyciągnąć wnioski z tego, co zostało odkryte na temat skuteczności każdej strategii w generowaniu zysku w stosunku do ogólnych celów określonych na początku procesu. Wtedy decydujemy ile pieniędzy powinno trafić do konkretnych kampanii.

Kolejnym etapem współpracy jest bieżące zarządzanie kampanią reklamową. Usuwamy słowa kluczowe, które nie generują konwersji, generują konwersje, ale przy bardzo wysokim koszcie kliknięć lub po prostu są przypadkowymi frazami, nie związanymi z samą stroną. Krótko mówiąc, bieżące zarządzanie kampanią pozwala na pilnowanie kosztów poprzez optymalizację stawek oraz skuteczności poprzez przeglądanie wyników z poszczególnych grup z frazami związanymi z celami biznesowymi Twojej strony.

Dodatkowo mamy przygotowane pomysły na modyfikacje, tak abyś mógł zmaksymalizować sukces w każdym sezonie (np. wakacyjnym).

Doświadczeni specjaliści

Mamy w zespole specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem przy pozycjonowaniu stron.

Pracowaliśmy i pomogliśmy klientom z wielu różnych branż jak:

  • Usługi lokalne – lekarze różnych specjalizacji, medycyna estetyczna, pomoc prawna,
  • Usługi ogólnokrajowe – strony firm świadczących usługi w całym kraju,
  • Portale, serwisy informacyjne,
  • Sklepy stacjonarne i internetowe.
promocja-strony-internetowej

Remarketing - ukryta siła kampanii reklamowych

Firmy, które zgłaszają się do nas po pomoc, często chcą reklamować się przede wszystkim w formie tekstowej. Nie wiedzą o innych możliwościach, a kiedy się dowiadują, ich pierwsze pytanie brzmi: „Co to znaczy?”

To proste: Remarketing oznacza możliwość wyświetlenia reklam osobom, które wcześniej odwiedziły naszą stronę. Zazwyczaj po interakcji z reklamą użytkownik przechodzi na nasz landing page i wychodzi z niego nie dokonując zakupu. Są różne powody, dla których ludzie mogą tak się zachować – czasem nie są zainteresowani ofertą, czasem to tylko research. Tym użytkownikom, którzy już wcześniej mieli kontakt z naszą stroną, możemy przypomnieć o niej z pomocą reklam.

  • Usługi lokalne – lekarze różnych specjalizacji, medycyna estetyczna, pomoc prawna,
  • Usługi ogólnokrajowe – strony firm świadczących usługi w całym kraju,
  • Portale, serwisy informacyjne,
  • Sklepy stacjonarne i internetowe.

Idealny klient

Skuteczne targetowanie

Skuteczne targetowanie Twoich klientów jest ogromną zaletą reklamy na Facebooku i Instagramie.

Istnieje wiele możliwych kombinacji w grupie odbiorców, takich jak:

  • Targetowanie według wieku, płci lub miejsca zamieszkania (np. osoby o określonych zainteresowaniach)
  • Specyficzne wydarzenia życiowe, takie jak zaręczyny czy ślub
  • Remarketing do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę

Istnieją również szerokie możliwości targetowania użytkowników śledzących określone profile na Instagramie czy Facebooku.

Kluczem do sukcesu będzie połączenie możliwości reklam z wpisami i dobrze prowadzonymi profilami. To powinno przynieść świetne efekty w dotarciu do potencjalnych klientów poprzez kampanie reklamowe.

Dlaczego warto

Zalety współpracy z Semstart

Najważniejsze zalety współpracy z nami:

01
Kontakt ze specjalistą
02
Raporty
03
Umowa

Stały kontakt ze specjalistą

Semstart zatrudnia specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Najbardziej doświadczeni są w branży od ponad 10 lat, nasi najmłodsi mają co najmniej dwuletnie doświadczenie. Dzięki temu masz pewność, że Twoją kampanią będą zarządzać ludzie, którzy rozumieją na czym polega marketing internetowy i jest to ich pasja.

Pełne, przejrzyste raporty co miesiąc

Co miesiąc przygotowujemy przejrzyste raporty, abyś wiedział, jakie efekty przynosi kampania. Raporty bazują na kilku narzędziach i źródłach: przede wszystkim na informacjach z Managera Reklam (przez wdrożony na początku piksel Facebooka).

Dodatkowo dane zebrane są w Google Data Studio, które prezentuje dane o ruchu na stronie. Wszystko to daje pełny obraz tego, jak przebiega zarządzanie naszą kampanią.

Umowa bez długich ram czasowych

Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące. Po tym okresie masz możliwość zakończenia współpracy na koniec bieżącego miesiąca.

Tak. Kontakt z klientem, z osobami zaangażowanymi w tworzenie strony jest bardzo ważny. Możesz bezpośrednio pisać, dzwonić, umawiać się na konferencje. Nie ma u nas „działu obsługi klienta”, który blokuje dostęp do osoby, która zajmuje się pozycjonowaniem twojej strony.

Można się spotkać z nami we Wrocławiu lub Toruniu. W niektórych przypadkach możemy też umówić spotkanie w innym mieście.

Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące. Po tym okresie masz możliwość zakończenia współpracy na koniec bieżącego miesiąca.

Jeśli potrzebujesz doświadczonych specjalistów do prowadzenia kampanii reklamowej, oferujemy zespół profesjonalistów, którzy pomogą Ci w opracowaniu strategii i rozwiązań, analizie budżetów marketingowych, dostarczeniu wysokiej jakości usług.

Nasze doświadczenie nie ogranicza się tylko do kampanii w mediach społecznościowych; jesteśmy również wysoko wykwalifikowani w promocji w mediach tradycyjnych, takich jak informacje prasowe i reklamy telewizyjne. Mamy doświadczonych pracowników w dziedzinie analizy danych, którzy przed rozpoczęciem jakiegokolwiek projektu z naszymi klientami przeprowadzą wzorowe badania – lub przynajmniej przedstawią im wszystkie możliwe opcje dla ich przyszłych wyborów. I wreszcie, co nie mniej ważne, nasza reputacja mówi sama za siebie – jesteśmy jedną z najbardziej wiarygodnych firm na rynku