ruch

Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie?

Zwiększamy widoczność sklepów internetowych

Semstart jest firmą, która specjalizuje się w pozycjonowaniu sklepów internetowych. Mamy wiedzę i doświadczenie niezbędne, aby pomóc Ci uzyskać więcej ruchu, konwersji i sprzedaży. Nasz zespół będzie współpracował z Tobą na każdym kroku, aby upewnić się, że Twoje cele zostaną osiągnięte.

Pierwszym krokiem jest umówienie się na audyt i ustalenie celów naszej współpracy. Następnie przeprowadzimy audyt techniczny Twojego sklepu, po którym przedstawimy zalecenia optymalizacyjne, które mogą dać duży wzrost ruchu, konwersji i sprzedaży!

Skontaktuj się z nami teraz, aby uzyskać bezpłatną konsultację, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

marketing-strona-internetowa

Dla kogo

Istnieje teraz wiele formatów reklam i funkcji kierowania, które mogą pomóc praktycznie każdej firmy, jak:

– firmy lokalne, które chcą reklamować się w swoim regionie
– sklepy internetowe z różnych nisz

  • firmy lokalne, które chcą reklamować się w swoim regionie
  • sklepy internetowe z różnych nisz

Współpraca w praktyce

Pozycjonowanie sklepów w 3 krokach

Pozycjonowanie sklepów w Semstart można podzielić na trzy etapy:

01
Audyt SEO
02
Strategia treści
03
Linkowanie

W Semstart koncentrujemy się na kompleksowym podejściu do pozycjonowania e-commerce.

Podczas pozycjonowania sklepu internetowego, nasz zespół rozpoczyna od audytu i profesjonalnej optymalizacji technicznej.

Następnie zwracamy uwagę na treści; pomagamy Ci stworzyć strategię treści, która jest specyficzna dla Twoich celów biznesowych.

Następnie? Linkowanie i wzmocnienie domeny tak, aby posiadała wysokiej jakości linki prowadzące z powrotem na stronę (czy to będą referencje klientów czy też zewnętrzni partnerzy linkujący).

Ważne jest również to, co dzieje się po wejściu użytkowników na stronę: ten kolejny etap obejmuje wdrożenie Google Tag Managera, który pomoże nam śledzić konwersje na wszystkich urządzeniach dzięki rozbudowanej analityce.

marketing-w-internecie

Doświadczeni specjaliści

Mamy w zespole specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem przy pozycjonowaniu stron. Jako Carted działamy już blisko 5 lat.

Pracowaliśmy i pomogliśmy klientom z wielu różnych branż jak:

  • Usługi lokalne – lekarze różnych specjalizacji, medycyna estetyczna, pomoc prawna,
  • Usługi ogólnokrajowe – strony firm świadczących usługi w całym kraju,
  • Portale, serwisy informacyjne,
  • Sklepy stacjonarne i internetowe.

Ile trwa pozycjonowanie

Efekty pozycjonowanie

Podczas pozycjonowania sklepu można wyróżnić trzy ważne okresy, w których widać efekty pracy.

Pierwsze miesiące – to czas, w którym przygotowywane i wdrażane są rekomendacje optymalizacyjne. Dotyczą one zarówno struktury, jak i treści sklepu; ich wdrożenie zazwyczaj przekłada się na szybkie efekty. W przypadku niektórych sklepów mogą to być dość znaczne wzrosty widoczności lub ruchu już w tym pierwszym okresie.

Około 6 miesięcy później – po tym okresie powinniśmy już zacząć dostrzegać większe wzrosty wynikające z działań linkowania oraz dodanych treści.

Dlaczego warto

Zalety współpracy z Semcart

Najważniejsze zalety współpracy z nami:

01
Kontakt ze specjalistą
02
Raporty
03
Umowa

Stały kontakt ze specjalistą

Semstart zatrudnia specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Najbardziej doświadczeni są w branży od ponad 10 lat, nasi najmłodsi mają co najmniej dwuletnie doświadczenie. Dzięki temu masz pewność, że Twoją kampanią będą zarządzać ludzie, którzy rozumieją na czym polega marketing internetowy i jest to ich pasja.

Pełne, przejrzyste raporty co miesiąc

Co miesiąc przygotowujemy przejrzyste raporty, abyś wiedział, jakie efekty przynosi kampania. Raporty bazują na kilku narzędziach i źródłach: przede wszystkim na informacjach z Managera Reklam (przez wdrożony na początku piksel Facebooka).

Dodatkowo dane zebrane są w Google Data Studio, które prezentuje dane o ruchu na stronie. Wszystko to daje pełny obraz tego, jak przebiega zarządzanie naszą kampanią.

Umowa bez długich ram czasowych

Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące. Po tym okresie masz możliwość zakończenia współpracy na koniec bieżącego miesiąca.

Tak, w ramach płaconego ryczałtu jest wykonanie audytu SEO pozycjonowanej strony. Audyt dzielimy na kilka etapów – techniczny, nagłówki i metatagi, treści, linkowanie wewnętrzne, CTR.

Tak. Kontakt z klientem, z osobami zaangażowanymi w tworzenie strony jest bardzo ważny. Możesz bezpośrednio pisać, dzwonić, umawiać się na konferencje. Nie ma u nas „działu obsługi klienta”, który blokuje dostęp do osoby, która zajmuje się pozycjonowaniem twojej strony.

Można się spotkać z nami we Wrocławiu lub Toruniu. W niektórych przypadkach możemy też umówić spotkanie w innym mieście.

Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące. Po tym okresie masz możliwość zakończenia współpracy na koniec bieżącego miesiąca.