

Dla kogo
Istnieje teraz wiele formatów reklam i funkcji kierowania, które mogą pomóc praktycznie każdej firmy, jak:
– firmy lokalne, które chcą reklamować się w swoim regionie
– sklepy internetowe z różnych nisz
Audyt SEO
Strategia treści
Linkowanie
W Semstart koncentrujemy się na kompleksowym podejściu do pozycjonowania e-commerce.
Podczas pozycjonowania sklepu internetowego, nasz zespół rozpoczyna od audytu i profesjonalnej optymalizacji technicznej.
Następnie zwracamy uwagę na treści; pomagamy Ci stworzyć strategię treści, która jest specyficzna dla Twoich celów biznesowych.
Następnie? Linkowanie i wzmocnienie domeny tak, aby posiadała wysokiej jakości linki prowadzące z powrotem na stronę (czy to będą referencje klientów czy też zewnętrzni partnerzy linkujący).
Ważne jest również to, co dzieje się po wejściu użytkowników na stronę: ten kolejny etap obejmuje wdrożenie Google Tag Managera, który pomoże nam śledzić konwersje na wszystkich urządzeniach dzięki rozbudowanej analityce.

Doświadczeni specjaliści
Mamy w zespole specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem przy pozycjonowaniu stron. Jako Carted działamy już blisko 5 lat.
Pracowaliśmy i pomogliśmy klientom z wielu różnych branż jak:
Kontakt ze specjalistą
Raporty
Umowa
Stały kontakt ze specjalistą
Semstart zatrudnia specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Najbardziej doświadczeni są w branży od ponad 10 lat, nasi najmłodsi mają co najmniej dwuletnie doświadczenie. Dzięki temu masz pewność, że Twoją kampanią będą zarządzać ludzie, którzy rozumieją na czym polega marketing internetowy i jest to ich pasja.
Pełne, przejrzyste raporty co miesiąc
Co miesiąc przygotowujemy przejrzyste raporty, abyś wiedział, jakie efekty przynosi kampania. Raporty bazują na kilku narzędziach i źródłach: przede wszystkim na informacjach z Managera Reklam (przez wdrożony na początku piksel Facebooka).
Dodatkowo dane zebrane są w Google Data Studio, które prezentuje dane o ruchu na stronie. Wszystko to daje pełny obraz tego, jak przebiega zarządzanie naszą kampanią.
Umowa bez długich ram czasowych
Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące. Po tym okresie masz możliwość zakończenia współpracy na koniec bieżącego miesiąca.
Tak, w ramach płaconego ryczałtu jest wykonanie audytu SEO pozycjonowanej strony. Audyt dzielimy na kilka etapów – techniczny, nagłówki i metatagi, treści, linkowanie wewnętrzne, CTR.
Tak. Kontakt z klientem, z osobami zaangażowanymi w tworzenie strony jest bardzo ważny. Możesz bezpośrednio pisać, dzwonić, umawiać się na konferencje. Nie ma u nas „działu obsługi klienta”, który blokuje dostęp do osoby, która zajmuje się pozycjonowaniem twojej strony.
Można się spotkać z nami we Wrocławiu lub Toruniu. W niektórych przypadkach możemy też umówić spotkanie w innym mieście.
Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące. Po tym okresie masz możliwość zakończenia współpracy na koniec bieżącego miesiąca.