Kędzierzyn-Koźle – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To agencja w której pracują specjaliści z dużym bagażem doświadczeń w promocji firm w internecie. Od wielu lat razem pracujemy nad skutecznymi działaniami reklamowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy transportowe czy lokalne firmy.

    SemStart to doświadczone osoby. Doskonale znają techniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google AdWords, pozycjonowanie, reklamy na Facebooku i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • prowadzimy pozycjonowanie dla firm z różnych branż
    • mała, butikowa firma marketingowa
    • rzetelne wykonanie usługi
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing jest kluczowym elementem sukcesu Twojego sklepu, ale ważne jest również to, jak go prowadzisz i jakimi kanałami. Bardzo ważne jest, aby właściciel miał ogólny plan strategii marketingowej, dzięki czemu będzie mógł mądrze inwestować w to, które taktyki sprawdzą się najlepiej w zależności od ograniczeń budżetowych. Z naszego doświadczenia w LSA Marketing Solutions wynika, że łączenie płatnych mediów z influencerami lub twórcami treści często daje lepsze rezultaty niż poleganie wyłącznie na jednej metodzie – zwłaszcza jeśli zasoby takie jak czas i pieniądze są ograniczone, jak większość małych firm powie Ci!

    Na czym polega prowadzenie kampanii Adwords?

    Dobrze przemyślana kampania reklamowa zaowocuje większą liczbą potencjalnych klientów dla firmy, z wyższym współczynnikiem konwersji. Reklama w Internecie często odbywa się za pomocą reklam w wyszukiwarkach (znanych jako Adwords) lub w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Kampanie reklamowe muszą być przygotowane z wyprzedzeniem, z uważnym uwzględnieniem czynników, takich jak słowa kluczowe, które opisują oferowane elementy i ich znaczenie dla tego, co ludzie szukają; oferty, które określają pozycję w wynikach wyszukiwania, a także ogólne koszty związane z prowadzeniem kampanii reklamowej. Kampanie testowe powinny być skonfigurowane najpierw w celu, dzięki czemu można zobaczyć, jak reaguje rynek przed inwestowaniem mocno do niego – opłaca się wiedzieć, co działa najlepiej przed pójściem na całość!

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów e-commerce?

    Wierzymy w dostarczanie naszym klientom profesjonalnych porad na temat tego, jak stać się bardziej widocznym i znaleźć sukces w sieci. Specjalizujemy się nie tylko w technicznych aspektach biznesu, ale także w kreatywnym marketingu. Istnieją trzy podstawowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy pozycjonowaniu sklepu internetowego: cena, czas dostawy i obsługa klienta. Pozycjonowanie można podzielić na reklamę (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, AdWords) oraz obsługę (strategia sprzedaży). Jednak do profesjonalnie zarządzanej strony e-commercowej potrzebna jest zarówno reklama jak i Serwis. Jeśli Twój produkt jest zaprojektowany i wyróżnia się jakością, to klient będzie chciał go mieć bez względu na koszty wysyłki czy czas zakupu.

    Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę

    Tak. Internet może być doskonałym narzędziem rozwoju biznesu i sprzedaży, ponieważ jest to międzynarodowy rynek z klientami, którzy są obecnie zaawansowani technologicznie i bardziej skłonni do kupowania towarów online lub w podróży. Dla wielu firm jest to inwestycja warta zachodu, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich przyszłość w tej dziedzinie. Internet wymaga czasu i wysiłku, aby ustalić solidną reputację na tym rynku – będziesz musiał pokazać się konsekwentnie, więc upewnij się, że utrzymujesz swoją stronę internetową aktualizowaną ze świeżą zawartością i dobrą obsługą klienta (w tym szybkim czasem odpowiedzi). To zapewni, że potencjalni klienci otrzymują to, czego oczekują.

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Założenie sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Praca ta składa się z kilku etapów, które można podzielić na: rozmowę i ustalenie celów z klientem; przeprowadzenie audytu technicznego w celu znalezienia optymalizacji dla jego sklepu (rekomendowanie zmian, np. jakie produkty powinny pojawiać się jako pierwsze na stronach wyszukiwania); wprowadzenie tych usprawnień z zachowaniem najlepszych praktyk, dzięki czemu uzyskuje się efekty w postaci zwiększonego ruchu na stronie czy widoczności dla klientów.

    Kędzierzyn-Koźle – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 60 641
    Powierzchnia miasta 123,7 km²
    Gęstość zaludnienia 493,6 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1281 Koźle 1951 Kędzierzyn
    numer kierunkowy (+48) 77
    tablice rejestracyjne OK

    Kędzierzyn-Koźle jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 60 641, z czego 51,9% stanowią kobiety, a 48,1% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 9,2%. Średni wiek mieszkańców wynosi 44,1 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa opolskiego oraz nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Kędzierzyna-Koźla zawarli w 2019 roku 238 małżeństw, co odpowiada 3,9 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to mniej od wartości dla województwa opolskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,8 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa opolskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla kraju.26,1% mieszkańców Kędzierzyna-Koźla jest stanu wolnego, 54,6% żyje w małżeństwie, 5,6% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,5% to wdowy/wdowcy.Kędzierzyn-Koźle ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -213. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -3,50 na 1000 mieszkańców Kędzierzyna-Koźla. W 2019 roku urodziło się 437 dzieci, w tym 49,7% dziewczynek i 50,3% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 349 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,68 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 45,3% zgonów w Kędzierzynie-Koźlu spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 24,5% zgonów w Kędzierzynie-Koźlu były nowotwory, a 4,2% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Kędzierzyna-Koźla przypada 10.68 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa opolskiego oraz wartość porównywalna do wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 343 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 547 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Kędzierzyna-Koźla -204. W tym samym roku 25 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 117 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące -92.59,9% mieszkańców Kędzierzyna-Koźla jest w wieku produkcyjnym, 15,1% w wieku przedprodukcyjnym, a 25,1% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Kędzierzyn-Koźle – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W marketingu lokalnym często przeważają firmy usługowe. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym szybciej można rozwinąć firmę z pomocą SEO i reklam:

    W Kędzierzynie-Koźlu na 1000 mieszkańców pracuje 274osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa opolskiego oraz więcej od wartości dla Polski. 45,8% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 54,2% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Kędzierzynie-Koźlu wynosiło w 2019 roku 7,6% (9,5% wśród kobiet i 5,9% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa opolskiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Kędzierzynie-Koźlu wynosiło 4 928,19 PLN, co odpowiada 101.90% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Kędzierzyna-Koźla 1 849 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 999 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 150.15,0% aktywnych zawodowo mieszkańców Kędzierzyna-Koźla pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 38,3% w przemyśle i budownictwie, a 19,6% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,7% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej podział zatrudnienia wg. branż:

    Na wykresie niżej procentowy podział wykształcenia:

    B2B – firmy w regionie

    W Kędzierzynie-Koźlu w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 6 776 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 4 463 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 378 nowych podmiotów, a 291 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (623) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (349) w roku 2017. W tym samym okresie najwięcej (635) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (291) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Kędzierzynie-Koźlu najwięcej (717) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (6 523) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,7% (47) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 19,8% (1 342) podmiotów, a 79,5% (5 387) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Kędzierzynie-Koźlu najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (28.1%) oraz Budownictwo (13.2%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Wykres niżej przedstawia przeważające działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Kędzierzynie-Koźlu oddano do użytku 46 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 0,76 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa opolskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Kędzierzynie-Koźlu to 24 843 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 407 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa opolskiego oraz większa od średniej dla całej Polski.84,8% mieszkań zostało przeznaczonych na cele indywidualne, 15,2% na sprzedaż lub wynajem.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Kędzierzynie-Koźlu to 5,13 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa opolskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Kędzierzynie-Koźlu to 139,10 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa opolskiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,60% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,66% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 97,44% mieszkań posiada łazienkę, 88,93% korzysta z centralnego ogrzewania, a 82,71% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Kędzierzynie-Koźlu znajdowały się 4 hotele (3 ★★★, 1 ★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 2 obiekty.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:inne obiekty hotelowe: 2

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 2

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 4 (liczba sal: 8, liczba miejsc: 350)
    z nagłośnieniem: 2

    z projektorem multimedialnym: 3

    z zestawem do wideokonferencji: 1

    z obsługą techniczną: 2

    z ekranem: 4

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 2

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 2

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 4

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Kędzierzynie-Koźlu w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Kędzierzyna-Koźla znajduje się 122 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Kościół z 1864 – 1869 (ul. Stanisława Staszica 1)dnia 1959-11-13, wykaz dokumentów: 630/59 z 1959-11-13


    opolskie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Kędzierzyn-Koźle, pozycjonowanie stron Kluczbork, pozycjonowanie stron Namysłów, pozycjonowanie stron Nysa, pozycjonowanie stron Prudnik

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl