Kołobrzeg – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to agencja w której pracują specjaliści z dużym doświadczeniem w promocji firm w internecie. Od wielu lat wspólnie pracujemy nad sprawnymi działaniami reklamowymi.

    Pomagamy firmom z różnych nisz – pozycjonujemy sklepy e-commerce, apteki czy lokalne firmy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają techniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google Ads, SEO, reklamy Facebook i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • prowadzimy reklamę dla firm z wielu nisz
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą obsługującym projekt
    • pomagamy budować twój biznes
    • mała, butikowa firma marketingowa

    Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę

    Tak, istnieją niezliczone historie sukcesu firm, które rozpoczęły działalność online. Internet i dostępność różnych urządzeń cyfrowych umożliwiają milionom ludzi na całym świecie prowadzenie handlu elektronicznego. Jednak rozwój biznesu przez Internet nie jest łatwym zadaniem. Skuteczni sprzedawcy online muszą opracować dobrze zaplanowaną strategię i stworzyć atrakcyjne strony internetowe, które oferują szybki dostęp do produktów lub usług, a także zapewniają zoptymalizowane rankingi w wyszukiwarkach. Właściciele firm powinni również pamiętać o strategiach marketingowych, ponieważ będą one miały wpływ na to, w jaki sposób użytkownicy znajdą ich strony internetowe i dokonają na nich zakupu produktów lub usług.

    Jak wygląda pozycjonowanie sklepu w praktyce?

    Budowa sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Wywiad musi być przeprowadzony najpierw, więc twój partner może uzyskać pewne informacje o tym, co chcesz i jak działają najlepiej z rozmowy z klientami z pierwszej ręki. Po zakończeniu tego wstępnego etapu, nadszedł czas na audyt techniczny! Upewnimy się, że wszystkie linki są odpowiednio sformatowane na wszystkich stronach, na których produkty powinny pojawiać się w wynikach wyszukiwania, a także upewnimy się, że nie ma żadnych uszkodzonych linków lub innych błędów utrudniających optymalne działanie Twojego sklepu. Po spełnieniu przez Ciebie naszych zaleceń optymalizacyjnych (co często prowadzi do zwiększenia ruchu na stronie), jesteśmy gotowi do etapu trzeciego: usługi tworzenia/aktualizacji treści, która obejmuje takie tematy jak wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych itp

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu nie jest łatwym zadaniem. Właściciel musi połączyć różne strategie, które pomogą mu rozwinąć biznes i przyciągnąć nowych klientów. Obejmuje to korzystanie z mediów społecznościowych, płatnych kanałów reklamowych, takich jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), banery reklamowe, kampanie e-mail marketingowe, programy partnerskie – to tylko kilka z nich! Ważne jest, aby te różne części Twojej strategii dobrze ze sobą współpracowały, w przeciwnym razie nie będą tak skuteczne, jak byś sobie tego życzył. Jeśli tylko jedna część została wdrożona, podczas gdy powinna być zrobiona na raz, może to prowadzić do problemów z pozyskiwaniem klientów i uzyskaniem wystarczającego ruchu przez kluczowe punkty konwersji na Twojej stronie; pamiętaj, że SEO też może zająć trochę czasu.

    Na czym polega prowadzenie kampanii Adwords?

    Dobrze przemyślana kampania reklamowa zaowocuje większą liczbą potencjalnych klientów dla firmy, z wyższym współczynnikiem konwersji. Reklama w Internecie często odbywa się za pomocą reklam w wyszukiwarkach (znanych jako Adwords) lub w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Kampanie reklamowe muszą być przygotowane z wyprzedzeniem, z uważnym uwzględnieniem czynników, takich jak słowa kluczowe, które opisują oferowane elementy i ich znaczenie dla tego, co ludzie szukają; oferty, które określają pozycję w wynikach wyszukiwania, a także ogólne koszty związane z prowadzeniem kampanii reklamowej. Kampanie testowe powinny być skonfigurowane najpierw w celu, dzięki czemu można zobaczyć, jak reaguje rynek przed inwestowaniem mocno do niego – opłaca się wiedzieć, co działa najlepiej przed pójściem na całość!

    Czy podejmujecie się pozycjonowania sklepów internetowych?

    Tak, nasza agencja specjalizuje się w pozycjonowaniu i reklamie sklepów internetowych. Współpracujemy z założycielami, aby ustalić najlepsze słowa kluczowe dla celów SEO. Nasi eksperci skonsultują się z Tobą, aby upewnić się, że Twoja strona wyróżni się na tle konkurencji i zwiększy ruch na stronie. Pozycjonowanie sklepu internetowego to coś więcej niż tylko stworzenie dobrego sklepu – to stworzenie tożsamości, dzięki której ludzie będą rozpoznawać Twoją markę, gdy będą szukać w Google ubrań, elektroniki lub artykułów dla zwierząt. Z Twojej strony internetowej powinno jasno wynikać, kim jesteś i co masz do zaoferowania, ponieważ jeśli użytkownicy nie są w stanie szybko wychwycić przynajmniej jednej istotnej różnicy między Tobą a konkurencją, nie ma sensu w ogóle kierować do nich swojej oferty.

    Kołobrzeg – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 46 259
    Powierzchnia miasta 25,7 km²
    Gęstość zaludnienia 1 806,3 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1255
    numer kierunkowy (+48) 94
    tablice rejestracyjne ZKL

    Kołobrzeg jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 46 259, z czego 53,1% stanowią kobiety, a 46,9% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 3,2%. Średni wiek mieszkańców wynosi 44,4 lat i jest nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców województwa zachodniopomorskiego oraz większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Kołobrzegu zawarli w 2019 roku 294 małżeństw, co odpowiada 6,3 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,8 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla kraju.28,4% mieszkańców Kołobrzegu jest stanu wolnego, 52,7% żyje w małżeństwie, 7,6% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,9% to wdowy/wdowcy.Kołobrzeg ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -113. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -2,44 na 1000 mieszkańców Kołobrzegu. W 2019 roku urodziło się 402 dzieci, w tym 45,8% dziewczynek i 54,2% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 375 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,78 i jest porównywalny do średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 35,5% zgonów w Kołobrzegu spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 28,6% zgonów w Kołobrzegu były nowotwory, a 4,8% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Kołobrzegu przypada 11.12 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa zachodniopomorskiego oraz nieznacznie więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 675 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 662 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Kołobrzegu 13. W tym samym roku 25 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 6 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 19.58,0% mieszkańców Kołobrzegu jest w wieku produkcyjnym, 15,3% w wieku przedprodukcyjnym, a 26,8% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Kołobrzeg – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze często sprzedawane są usługi i towary. Im wyższe zarobki, tym łatwiej można budować biznes z wykorzystaniem SEO i kampanii reklamowych:

    W Kołobrzegu na 1000 mieszkańców pracuje 265osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla Polski. 59,0% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 41,0% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Kołobrzegu wynosiło w 2019 roku 1,2% (1,3% wśród kobiet i 1,2% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Kołobrzegu wynosiło 3 988,20 PLN, co odpowiada 82.50% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Kołobrzegu 718 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 752 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 1 034.10,5% aktywnych zawodowo mieszkańców Kołobrzegu pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 21,6% w przemyśle i budownictwie, a 31,6% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,7% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się wykres zatrudnienia wg. branż:

    Wykres niżej przedstawia podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Kołobrzegu w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 8 403 podmioty gospodarki narodowej, z czego 6 042 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 605 nowych podmiotów, a 400 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (681) podmiotów zarejestrowano w roku 2011, a najmniej (552) w roku 2016. W tym samym okresie najwięcej (1 131) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (400) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Kołobrzegu najwięcej (628) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (8 143) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.1,2% (103) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 14,0% (1 175) podmiotów, a 84,8% (7 125) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Kołobrzegu najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (21.8%) oraz Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi (17.2%).

    Na wykresie niżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Wykres niżej przedstawia procentowy podział rodzajów działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Kołobrzegu oddano do użytku 847 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 18,31 nowych lokali. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Kołobrzegu to 24 530 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 529 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski.98,6% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 1,4% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Kołobrzegu to 2,46 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Kołobrzegu to 50,70 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa zachodniopomorskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,99% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 99,43% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 98,97% mieszkań posiada łazienkę, 97,43% korzysta z centralnego ogrzewania, a 71,37% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Kołobrzegu znajdowało się 15 hoteli (3 ★★★★★, 6 ★★★★, 6 ★★★), 1 motel (kategorii ★★) oraz 3 pensjonaty (1 ★★★, 1 ★★, 1 ★). W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 9 obiektów.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 6 (całoroczne: 5)
    szkolne schroniska młodzieżowe: 1 (całoroczne: 0)
    ośrodki wczasowe: 19 (całoroczne: 13)
    ośrodki szkoleniowo-wypoczynkowe: 3

    zespoły domków turystycznych: 2 (całoroczne: 0)
    kempingi: 1 (całoroczne: 0)
    zakłady uzdrowiskowe: 22

    pokoje gościnne: 74 (całoroczne: 9)
    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 6 (całoroczne: 3)

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 33

    drzwi automatycznie otwierane: 37

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 37

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 31

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 32 (liczba sal: 59, liczba miejsc: 4 686)
    z nagłośnieniem: 35

    z projektorem multimedialnym: 34

    z zestawem do wideokonferencji: 6

    z obsługą techniczną: 21

    z ekranem: 36

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 29

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 21

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 92

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Kołobrzegu w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Kołobrzegu znajduje się 56 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Infrastruktura studnia Kołobrzeg z czasów nowożytnych dnia 1967-08-02, wykaz dokumentów: 618 z 1967-08-02


    zachodniopomorskie – inne miejscowości

    Białogard, Brzeg, Choszczno, Goleniów, Gryfino, Koło, Kołobrzeg, Stargard, Szczecinek, Wałcz

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl