Szklarska Poręba – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To agencja gdzie pracują marketerzy z dużym bagażem doświadczeń w branży marketingu internetowego. Od 5 lat razem pracujemy nad sprawnymi działaniami pozycjonerskimi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy transportowe czy lokalne firmy.

    SemStart to doświadczone osoby. Doskonale znają techniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują wiele kanałów, takie jak kampanie Google AdWords, SEO, reklamy Facebook i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • przystępne umowy bez długich zobowiązań czasowych
    • fokus na wyniki
    • zestawy startowe dla firm
    • prowadzimy pozycjonowanie dla firm z różnych nisz

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu nie jest łatwym zadaniem. Właściciel musi połączyć różne strategie, które pomogą mu rozwinąć biznes i przyciągnąć nowych klientów. Obejmuje to korzystanie z mediów społecznościowych, płatnych kanałów reklamowych, takich jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), banery reklamowe, kampanie e-mail marketingowe, programy partnerskie – to tylko kilka z nich! Ważne jest, aby te różne części Twojej strategii dobrze ze sobą współpracowały, w przeciwnym razie nie będą tak skuteczne, jak byś sobie tego życzył. Jeśli tylko jedna część została wdrożona, podczas gdy powinna być zrobiona na raz, może to prowadzić do problemów z pozyskiwaniem klientów i uzyskaniem wystarczającego ruchu przez kluczowe punkty konwersji na Twojej stronie; pamiętaj, że SEO też może zająć trochę czasu.

    Czy jest konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycje w wyszukiwarkach. Liczą się przede wszystkim wyniki finansowe, czyli sprzedaż – jeśli rośnie, to można poszerzyć marketing i dlatego tak ważne jest, aby zadbać o dobrą optymalizację również dla swojego biznesu! Oferujemy usługi doradcze, które również pomagają rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą. Będziemy pracować z Tobą nad kwestiami UX, takimi jak optymalizacja kart produktów i poszczególnych kroków zakupowych – wszystko to ma wpływ na to, jak efektywnie Twoja strona lub aplikacja będzie działać, gdy ktoś wciśnie przycisk kupna przy kasie!

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Wiesz, kiedy warto wydać więcej na reklamy, a kiedy nie warto? Jesteśmy tu dla Ciebie. Nasza firma pracuje jako przedłużenie Twojego zespołu marketingowego, więc możemy dostarczyć miesięczne raporty, które będą śledzić, co wymaga poprawy i ile budżetu należy przeznaczyć, aby zmaksymalizować wyniki.

    Jak działa prowadzenie reklam Adwords?

    Dobrze przemyślana kampania reklamowa zaowocuje większą liczbą potencjalnych klientów dla firmy, z wyższym współczynnikiem konwersji. Reklama w Internecie często odbywa się za pomocą reklam w wyszukiwarkach (znanych jako Adwords) lub w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Kampanie reklamowe muszą być przygotowane z wyprzedzeniem, z uważnym uwzględnieniem czynników, takich jak słowa kluczowe, które opisują oferowane elementy i ich znaczenie dla tego, co ludzie szukają; oferty, które określają pozycję w wynikach wyszukiwania, a także ogólne koszty związane z prowadzeniem kampanii reklamowej. Kampanie testowe powinny być skonfigurowane najpierw w celu, dzięki czemu można zobaczyć, jak reaguje rynek przed inwestowaniem mocno do niego – opłaca się wiedzieć, co działa najlepiej przed pójściem na całość!

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów internetowych?

    Tak, nasza agencja specjalizuje się w pozycjonowaniu i reklamie sklepów internetowych. Współpracujemy z założycielami, aby ustalić najlepsze słowa kluczowe dla celów SEO. Nasi eksperci skonsultują się z Tobą, aby upewnić się, że Twoja strona wyróżni się na tle konkurencji i zwiększy ruch na stronie. Pozycjonowanie sklepu internetowego to coś więcej niż tylko stworzenie dobrego sklepu – to stworzenie tożsamości, dzięki której ludzie będą rozpoznawać Twoją markę, gdy będą szukać w Google ubrań, elektroniki lub artykułów dla zwierząt. Z Twojej strony internetowej powinno jasno wynikać, kim jesteś i co masz do zaoferowania, ponieważ jeśli użytkownicy nie są w stanie szybko wychwycić przynajmniej jednej istotnej różnicy między Tobą a konkurencją, nie ma sensu w ogóle kierować do nich swojej oferty.

    Szklarska Poręba – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 6 633
    Powierzchnia miasta 75,4 km²
    Gęstość zaludnienia 87,6 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1959
    numer kierunkowy (+48) 75
    tablice rejestracyjne DJE

    Szklarska Poręba jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 6 633, z czego 53,4% stanowią kobiety, a 46,6% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 9,5%. Średni wiek mieszkańców wynosi 45,2 lat i jest większy od średniego wieku mieszkańców województwa dolnośląskiego oraz większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Szklarskiej Poręby zawarli w 2019 roku 32 małżeństw, co odpowiada 4,9 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa dolnośląskiego oraz wartość porównywalna do wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,9 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to mniej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla kraju.31,6% mieszkańców Szklarskiej Poręby jest stanu wolnego, 50,4% żyje w małżeństwie, 7,4% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,7% to wdowy/wdowcy.Szklarska Poręba ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -58. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -8,85 na 1000 mieszkańców Szklarskiej Poręby. W 2019 roku urodziło się 31 dzieci, w tym 51,6% dziewczynek i 48,4% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 239 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,53 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 40,2% zgonów w Szklarskiej Porębie spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 29,8% zgonów w Szklarskiej Porębie były nowotwory, a 6,5% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Szklarskiej Poręby przypada 13.57 zgonów. Jest to znacznie więcej od wartości średniej dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 89 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 115 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Szklarskiej Poręby -26. W tym samym roku 15 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 0 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 15.59,5% mieszkańców Szklarskiej Poręby jest w wieku produkcyjnym, 13,8% w wieku przedprodukcyjnym, a 26,6% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Szklarska Poręba – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny często przeważają firmy świadczące usługi. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można rozwijać firmę z wykorzystaniem pozycjonowania lokalnego i kampanii reklamowych:

    W Szklarskiej Porębie na 1000 mieszkańców pracuje 182osób . Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. 62,1% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 37,9% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Szklarskiej Porębie wynosiło w 2019 roku 5,8% (6,0% wśród kobiet i 5,7% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Szklarskiej Porębie wynosiło 4 035,56 PLN, co odpowiada 83.50% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Szklarskiej Poręby 272 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 275 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 3.12,2% aktywnych zawodowo mieszkańców Szklarskiej Poręby pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 38,6% w przemyśle i budownictwie, a 21,4% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,4% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej podział zatrudnienia wg. sektorów:

    Poniżej ile mieszkańców ma wykształcenie średnie i wyższe:

    B2B – firmy w regionie

    W Szklarskiej Porębie w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 1 254 podmioty gospodarki narodowej, z czego 897 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 84 nowe podmioty, a 74 podmioty zostały wyrejestrowane. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (157) podmiotów zarejestrowano w roku 2009, a najmniej (84) w roku 2019. W tym samym okresie najwięcej (141) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (74) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Szklarskiej Porębie najwięcej (61) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (1 231) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,9% (11) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 13,8% (173) podmiotów, a 85,3% (1 070) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Szklarskiej Porębie najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi (30.3%) oraz Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (17.2%).

    Poniżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Na wykresie niżej przeważające działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Szklarskiej Porębie oddano do użytku 93 mieszkania. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 14,02 nowych lokali. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Szklarskiej Porębie to 4 106 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 621 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski.86,0% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 14,0% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Szklarskiej Porębie to 2,91 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Szklarskiej Porębie to 62,80 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,61% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 96,57% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 95,45% mieszkań posiada łazienkę, 89,21% korzysta z centralnego ogrzewania, a 73,58% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Szklarskiej Porębie znajdowało się 18 hoteli (3 ★★★★, 13 ★★★, 1 ★★, 1 ★), 0 moteli oraz 10 pensjonatów (6 ★★★, 2 ★★, 1 ★, 1 w trakcie kategoryzacji). W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 6 obiektów.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 7

    schroniska: 5

    schroniska młodzieżowe: 2

    ośrodki wczasowe: 11

    ośrodki szkoleniowo-wypoczynkowe: 8

    pokoje gościnne: 37 (całoroczne: 33)
    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 5 (całoroczne: 4)

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 18

    drzwi automatycznie otwierane: 9

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 15

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 8

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 32 (liczba sal: 49, liczba miejsc: 2 718)
    z nagłośnieniem: 31

    z projektorem multimedialnym: 25

    z zestawem do wideokonferencji: 6

    z obsługą techniczną: 20

    z ekranem: 29

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 25

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 19

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 52

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Szklarskiej Porębie w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Szklarskiej Poręby znajduje się 33 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Miejsce eksploatacji surowca kopalnia Szklarska Poręba, st.47 z czasów nowożytnych dnia 1983-02-03, wykaz dokumentów: 84/1053/Arch/83 z 1983-02-03


    dolnośląskie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Bielawa, pozycjonowanie stron Bolesławiec, pozycjonowanie stron Dzierżoniów, pozycjonowanie stron Kamienna Góra, pozycjonowanie stron Karpacz, pozycjonowanie stron Kłodzko, pozycjonowanie stron Lubań, pozycjonowanie stron Lubin, pozycjonowanie stron Oława, pozycjonowanie stron Polkowice, pozycjonowanie stron Strzelin, pozycjonowanie stron Świdnica, pozycjonowanie stron Szklarska Poręba, pozycjonowanie stron Trzebnica, pozycjonowanie stron Twardogóra, pozycjonowanie stron Ząbkowice Śląskie, pozycjonowanie stron Zgorzelec

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl