Oława – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to agencja w której pracują marketerzy z dużym doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od wielu lat razem pracujemy nad sprawnymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy firmom z różnych nisz – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy usługowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to doświadczone osoby. Doskonale znają tajniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują wiele kanałów, takie jak kampanie Google Ads, pozycjonowanie, reklamy Facebook i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • bezpośredni kontakt ze specjalistą obsługującym projekt
    • wieloletnie doświadczenie w marketingu
    • prowadzimy reklamę dla firm z wielu nisz
    • korzystne umowy bez długich zobowiązań czasu trwania

    Jak działa prowadzenie reklam Google Ads?

    Przygotowanie kampanii wiąże się z podjęciem decyzji, jakie są cele kampanii reklamowej. Cele mogą obejmować, kiedy uruchomić reklamę, jakie reklamy uruchomić, ile to będzie kosztować i jak długo będzie trwać. Ten proces podejmowania decyzji jest bardzo umiejętne, ponieważ istnieje wiele czynników, które muszą być brane pod uwagę i ważone w stosunku do siebie, aby proces decyzyjny ma sens. Można określić, na przykład, że celem reklamy jest zwiększenie świadomości w ciągu 6 tygodni z budżetu 5K , lub zwiększenie konwersji na swojej stronie internetowej z 50 zł za dzień.

    Jeśli mam mniejszy budżet, możecie mi pomóc w pozycjonowaniu strony?

    Tak, zawsze staramy się dostosować naszą ofertę do indywidualnych potrzeb klienta. Może Pan podać nam specyfikę swojego budżetu i potrzeb, a my z przyjemnością wykonamy dla Pana indywidualną wycenę.

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Budowa sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Wywiad musi być przeprowadzony najpierw, więc twój partner może uzyskać pewne informacje o tym, co chcesz i jak działają najlepiej z rozmowy z klientami z pierwszej ręki. Po zakończeniu tego wstępnego etapu, nadszedł czas na audyt techniczny! Upewnimy się, że wszystkie linki są odpowiednio sformatowane na wszystkich stronach, na których produkty powinny pojawiać się w wynikach wyszukiwania, a także upewnimy się, że nie ma żadnych uszkodzonych linków lub innych błędów utrudniających optymalne działanie Twojego sklepu. Po spełnieniu przez Ciebie naszych zaleceń optymalizacyjnych (co często prowadzi do zwiększenia ruchu na stronie), jesteśmy gotowi do etapu trzeciego: usługi tworzenia/aktualizacji treści, która obejmuje takie tematy jak wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych itp

    Skąd wiedzieć jakie wyniki osiąga kampania reklamowa?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo, już na samym początku pomagamy Ci w prawidłowej konfiguracji Google Analytics, aby skutecznie śledzić Twój moduł ecommerce. Dzięki temu masz dane, które pozwolą Ci na wczesne podejmowanie decyzji o tym, czy warto inwestować w kolejne reklamy, czy po prostu wstrzymać kampanię w zależności od tego, jak dobrze wypada na tle innych kanałów/produktów!

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów internetowych?

    Tak, nasza agencja specjalizuje się w pozycjonowaniu i reklamie sklepów internetowych. Współpracujemy z założycielami, aby ustalić najlepsze słowa kluczowe dla celów SEO. Nasi eksperci skonsultują się z Tobą, aby upewnić się, że Twoja strona wyróżni się na tle konkurencji i zwiększy ruch na stronie. Pozycjonowanie sklepu internetowego to coś więcej niż tylko stworzenie dobrego sklepu – to stworzenie tożsamości, dzięki której ludzie będą rozpoznawać Twoją markę, gdy będą szukać w Google ubrań, elektroniki lub artykułów dla zwierząt. Z Twojej strony internetowej powinno jasno wynikać, kim jesteś i co masz do zaoferowania, ponieważ jeśli użytkownicy nie są w stanie szybko wychwycić przynajmniej jednej istotnej różnicy między Tobą a konkurencją, nie ma sensu w ogóle kierować do nich swojej oferty.

    Oława – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 33 108
    Powierzchnia miasta 27,4 km²
    Gęstość zaludnienia 1 203,5 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1234
    numer kierunkowy (+48) 71
    tablice rejestracyjne DOA

    Oława jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 33 108, z czego 52,2% stanowią kobiety, a 47,8% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 6,3%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,2 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa dolnośląskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Oławy zawarli w 2019 roku 161 małżeństw, co odpowiada 4,9 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa dolnośląskiego oraz wartość porównywalna do wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 2,1 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla kraju.26,9% mieszkańców Oławy jest stanu wolnego, 58,2% żyje w małżeństwie, 5,2% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,5% to wdowy/wdowcy.Oława ma dodatni przyrost naturalny wynoszący 56. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu 1,70 na 1000 mieszkańców Oławy. W 2019 roku urodziło się 369 dzieci, w tym 49,6% dziewczynek i 50,4% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 420 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 1,09 i jest znacznie większy od średniej dla województwa oraz znacznie większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 40,0% zgonów w Oławie spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 28,3% zgonów w Oławie były nowotwory, a 5,8% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Oławy przypada 9.48 zgonów. Jest to znacznie mniej od wartości średniej dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 405 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 286 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Oławy 119. W tym samym roku 18 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 7 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 11.57,7% mieszkańców Oławy jest w wieku produkcyjnym, 17,9% w wieku przedprodukcyjnym, a 24,4% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Oława – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W marketingu lokalnym często przeważają firmy świadczące usługi. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym szybciej można rozwijać biznes z wykorzystaniem pozycjonowania lokalnego i reklam:

    W Oławie na 1000 mieszkańców pracuje 339osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 53,8% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 46,2% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Oławie wynosiło w 2019 roku 4,7% (4,8% wśród kobiet i 4,7% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa dolnośląskiego oraz wartość porównywalna do stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Oławie wynosiło 4 415,62 PLN, co odpowiada 91.30% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Oławy 2 428 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 2 725 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 297.9,2% aktywnych zawodowo mieszkańców Oławy pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 60,1% w przemyśle i budownictwie, a 10,6% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,5% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Poniżej wykres zatrudnienia według branż:

    Wykres niżej przedstawia podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Oławie w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 3 986 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 2 837 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 327 nowych podmiotów, a 215 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (327) podmiotów zarejestrowano w roku 2019, a najmniej (274) w roku 2017. W tym samym okresie najwięcej (405) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (198) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2010 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Oławie najwięcej (322) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (3 851) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,4% (14) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 22,1% (880) podmiotów, a 77,6% (3 092) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Oławie najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (23.4%) oraz Budownictwo (14.7%).

    Poniżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Na wykresie niżej rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Oławie oddano do użytku 293 mieszkania. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 8,85 nowych lokali. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Oławie to 13 801 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 419 mieszkań. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa dolnośląskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski.67,2% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 17,1% na cele indywidualne, 15,7% jako lokale społeczne czynszowe.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Oławie to 3,63 i jest większa od przeciętnej liczby izb dla województwa dolnośląskiego oraz nieznacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Oławie to 84,00 m2 i jest większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa dolnośląskiego oraz nieznacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,76% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,33% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 97,20% mieszkań posiada łazienkę, 90,29% korzysta z centralnego ogrzewania, a 83,12% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Oławie znajdowały się 3 hotele (1 ★★★★, 1 ★★★, 1 ★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 2 obiekty.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 1

    pokoje gościnne: 1

    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    drzwi automatycznie otwierane: 2

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 3 (liczba sal: 4, liczba miejsc: 175)
    z nagłośnieniem: 3

    z projektorem multimedialnym: 3

    z zestawem do wideokonferencji: 2

    z obsługą techniczną: 3

    z ekranem: 3

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 3

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 2

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 4

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Oławie w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Oławy znajduje się 44 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Osada Siedlce z epoki kamieniadnia 1968-03-15, wykaz dokumentów: 332/Arch z 1968-03-15


    dolnośląskie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Bielawa, pozycjonowanie stron Bolesławiec, pozycjonowanie stron Dzierżoniów, pozycjonowanie stron Kamienna Góra, pozycjonowanie stron Karpacz, pozycjonowanie stron Kłodzko, pozycjonowanie stron Lubań, pozycjonowanie stron Lubin, pozycjonowanie stron Oława, pozycjonowanie stron Polkowice, pozycjonowanie stron Strzelin, pozycjonowanie stron Świdnica, pozycjonowanie stron Szklarska Poręba, pozycjonowanie stron Trzebnica, pozycjonowanie stron Twardogóra, pozycjonowanie stron Ząbkowice Śląskie, pozycjonowanie stron Zgorzelec

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl