Gniezno – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To firma gdzie pracują ludzie z dużym bagażem doświadczeń w branży marketingu internetowego. Od wielu lat wspólnie pracujemy nad skutecznymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy firmom z różnych obszarów – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy usługowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Świetnie znają techniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google Ads, pozycjonowanie, reklamy na Facebooku i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • pomagamy budować twój biznes
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie
    • mała, butikowa firma marketingowa
    • fokus na wyniki

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing jest kluczowym elementem sukcesu Twojego sklepu, ale ważne jest również to, jak go prowadzisz i jakimi kanałami. Bardzo ważne jest, aby właściciel miał ogólny plan strategii marketingowej, dzięki czemu będzie mógł mądrze inwestować w to, które taktyki sprawdzą się najlepiej w zależności od ograniczeń budżetowych. Z naszego doświadczenia w LSA Marketing Solutions wynika, że łączenie płatnych mediów z influencerami lub twórcami treści często daje lepsze rezultaty niż poleganie wyłącznie na jednej metodzie – zwłaszcza jeśli zasoby takie jak czas i pieniądze są ograniczone, jak większość małych firm powie Ci!

    Skąd wiedzieć jakie wyniki osiąga kampania reklamowa?

    Wiesz, kiedy warto wydać więcej na reklamy, a kiedy nie warto? Jesteśmy tu dla Ciebie. Nasza firma pracuje jako przedłużenie Twojego zespołu marketingowego, więc możemy dostarczyć miesięczne raporty, które będą śledzić, co wymaga poprawy i ile budżetu należy przeznaczyć, aby zmaksymalizować wyniki.

    Jak wygląda pozycjonowanie sklepu w praktyce?

    Założenie sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Praca ta składa się z kilku etapów, które można podzielić na: rozmowę i ustalenie celów z klientem; przeprowadzenie audytu technicznego w celu znalezienia optymalizacji dla jego sklepu (rekomendowanie zmian, np. jakie produkty powinny pojawiać się jako pierwsze na stronach wyszukiwania); wprowadzenie tych usprawnień z zachowaniem najlepszych praktyk, dzięki czemu uzyskuje się efekty w postaci zwiększonego ruchu na stronie czy widoczności dla klientów.

    Jak działa prowadzenie kampanii Google Ads?

    Ciągłe śledzenie analizy wartości cost-per-click, współczynnika konwersji i objętości wyszukiwania dla słów kluczowych. Powinieneś dążyć do osiągnięcia maksymalnej wydajności dla Twojego budżetu przy możliwie najniższych kosztach reklamy. Przygotowanie kampanii Adwords zajmuje dużo czasu, zanim zostanie ona włączona i wysłana w przestrzeń internetową. Często lepiej jest robić to partiami, ponieważ każda sekunda się liczy, gdy masz do czynienia z kampaniami online: testuj kampanie Adwords przed ich uruchomieniem i starannie planuj każde uruchomienie, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii. Istnieją dwa główne sposoby zarządzania kampanią reklamową po jej aktywacji – albo zarządzanie w locie (łatwiejsza metoda), albo wdrażanie automatycznych strategii przetargowych z platformy Google Ads (bardziej skomplikowane, ale potencjalnie bardziej lukratywne).

    Czy konkurencja w internecie nie jest za duża na rozwój firmy?

    Tak. Internet może być doskonałym narzędziem rozwoju biznesu i sprzedaży, ponieważ jest to międzynarodowy rynek z klientami, którzy są obecnie zaawansowani technologicznie i bardziej skłonni do kupowania towarów online lub w podróży. Dla wielu firm jest to inwestycja warta zachodu, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich przyszłość w tej dziedzinie. Internet wymaga czasu i wysiłku, aby ustalić solidną reputację na tym rynku – będziesz musiał pokazać się konsekwentnie, więc upewnij się, że utrzymujesz swoją stronę internetową aktualizowaną ze świeżą zawartością i dobrą obsługą klienta (w tym szybkim czasem odpowiedzi). To zapewni, że potencjalni klienci otrzymują to, czego oczekują.

    Gniezno – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 68 217
    Powierzchnia miasta 40,6 km²
    Gęstość zaludnienia 1 686,7 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie przed 1243
    numer kierunkowy (+48) 61
    tablice rejestracyjne PGN

    Gniezno jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 68 217, z czego 52,1% stanowią kobiety, a 47,9% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 2,8%. Średni wiek mieszkańców wynosi 41,8 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa wielkopolskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Gniezna zawarli w 2019 roku 355 małżeństw, co odpowiada 5,2 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz więcej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,8 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla kraju.29,8% mieszkańców Gniezna jest stanu wolnego, 57,0% żyje w małżeństwie, 4,0% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,9% to wdowy/wdowcy.Gniezno ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -33. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -0,48 na 1000 mieszkańców Gniezna. W 2019 roku urodziło się 693 dzieci, w tym 48,2% dziewczynek i 51,8% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 433 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 1,14 i jest nieznacznie większy od średniej dla województwa oraz znacznie większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 33,2% zgonów w Gnieźnie spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 28,4% zgonów w Gnieźnie były nowotwory, a 8,0% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Gniezna przypada 10.63 zgonów. Jest to więcej od wartości średniej dla województwa wielkopolskiego oraz wartość porównywalna do wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 547 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 815 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Gniezna -268. W tym samym roku 24 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 4 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 20.58,3% mieszkańców Gniezna jest w wieku produkcyjnym, 18,2% w wieku przedprodukcyjnym, a 23,4% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Gniezno – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze przeważnie przeważają firmy usługowe. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym szybciej można rozwijać firmę z wykorzystaniem pozycjonowania lokalnego i kampanii reklamowych:

    W Gnieźnie na 1000 mieszkańców pracuje 268osób . Jest to nieznacznie mniej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz więcej od wartości dla Polski. 53,9% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 46,1% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Gnieźnie wynosiło w 2019 roku 3,9% (4,8% wśród kobiet i 3,1% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Gnieźnie wynosiło 4 015,45 PLN, co odpowiada 83.10% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Gniezna 3 117 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 3 551 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 434.19,7% aktywnych zawodowo mieszkańców Gniezna pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 30,8% w przemyśle i budownictwie, a 20,9% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,8% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się podział zatrudnienia wg. branż:

    Na wykresie niżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Gnieźnie w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 8 878 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 6 705 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 624 nowe podmioty, a 397 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (838) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (560) w roku 2017. W tym samym okresie najwięcej (881) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2009 roku, najmniej (397) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Gnieźnie najwięcej (737) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (8 526) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,7% (61) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 22,3% (1 978) podmiotów, a 77,0% (6 839) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Gnieźnie najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (28.0%) oraz Budownictwo (15.8%).

    Poniżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Poniżej procentowy podział rodzajów działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Gnieźnie oddano do użytku 332 mieszkania. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 4,87 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Gnieźnie to 26 804 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 391 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz porównywalna do średniej dla całej Polski.51,8% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 26,5% na cele indywidualne, 21,7% jako mieszkania komunalne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Gnieźnie to 3,33 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Gnieźnie to 73,30 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 100,00% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,38% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 95,63% mieszkań posiada łazienkę, 80,26% korzysta z centralnego ogrzewania, a 87,14% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Gnieźnie znajdowało się 7 hoteli (1 ★★★★, 4 ★★★, 1 ★★, 1 ★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 1 obiekt.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 2

    ośrodki wczasowe: 1 (całoroczne: 0)
    kwatery agroturystyczne: 1

    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 4

    drzwi automatycznie otwierane: 2

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 8 (liczba sal: 15, liczba miejsc: 755)
    z nagłośnieniem: 6

    z projektorem multimedialnym: 8

    z zestawem do wideokonferencji: 2

    z obsługą techniczną: 4

    z ekranem: 7

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 8

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 6

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 10

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Gnieźnie w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Gniezna znajduje się 210 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Grodzisko pierścieniowate Gniezno, st.18 ze średniowieczadnia 1972-03-15, wykaz dokumentów: 1358/A z 1972-03-15; 434/Wlkp/C z 2012-08-23


    wielkopolskie – inne miejscowości

    Chodzież, Gniezno, Gostyń, Jarocin, Kępno, Kościan, Krotoszyn, Luboń, Mosina, Oborniki, Piła, Pleszew, Pniewy, Słupca, Śrem, Środa Wielkopolska, Swarzędz, Szamotuły, Turek, Wągrowiec, Wolsztyn, Września, Złotów

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl