Luboń – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Czym jest Semstart? To firma gdzie pracują specjaliści z wieloletnim bagażem doświadczeń w branży marketingu internetowego. Od 5 lat wspólnie pracujemy nad sprawnymi działaniami reklamowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy transportowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google AdWords, SEO, reklamy na Facebooku i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • rzetelne wykonanie usługi
    • elastyczne umowy bez długich zobowiązań czasu trwania
    • mała, butikowa firma marketingowa
    • pakiety startowe dla firm

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu nie jest łatwym zadaniem. Właściciel musi połączyć różne strategie, które pomogą mu rozwinąć biznes i przyciągnąć nowych klientów. Obejmuje to korzystanie z mediów społecznościowych, płatnych kanałów reklamowych, takich jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), banery reklamowe, kampanie e-mail marketingowe, programy partnerskie – to tylko kilka z nich! Ważne jest, aby te różne części Twojej strategii dobrze ze sobą współpracowały, w przeciwnym razie nie będą tak skuteczne, jak byś sobie tego życzył. Jeśli tylko jedna część została wdrożona, podczas gdy powinna być zrobiona na raz, może to prowadzić do problemów z pozyskiwaniem klientów i uzyskaniem wystarczającego ruchu przez kluczowe punkty konwersji na Twojej stronie; pamiętaj, że SEO też może zająć trochę czasu.

    Czy jest konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing to nie tylko SEO. To, co naprawdę ma znaczenie, jeśli chodzi o sprzedaż i rozwój firmy, to to, co dzieje się w sklepie z klientami, którzy odwiedzają Twój sklep lub stronę internetową. Dlatego też pomagamy w rozwiązywaniu problemów takich jak problemy UX, które mogą mieć wpływ na ogólny sukces niektórych obszarów projektu strony – takich jak rozmieszczenie kart produktów, etapy zakupu itp., jednocześnie świadcząc usługi konsultingowe, abyś był w stanie lepiej radzić sobie z tym problemem od samego początku, słuchając uważnie i patrząc na nowe sposoby, które technologia dostarcza rozwiązań poprzez mobilne aplikacje handlowe, które pozwalają użytkownikom dowiedzieć się więcej informacji, zanim podejmą decyzję, czy chcą coś kupić, czy nie!

    Czy podejmujecie się pozycjonowania sklepów e-commerce?

    Wierzymy w dostarczanie naszym klientom profesjonalnych porad na temat tego, jak stać się bardziej widocznym i znaleźć sukces w sieci. Specjalizujemy się nie tylko w technicznych aspektach biznesu, ale także w kreatywnym marketingu. Istnieją trzy podstawowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy pozycjonowaniu sklepu internetowego: cena, czas dostawy i obsługa klienta. Pozycjonowanie można podzielić na reklamę (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, AdWords) oraz obsługę (strategia sprzedaży). Jednak do profesjonalnie zarządzanej strony e-commercowej potrzebna jest zarówno reklama jak i Serwis. Jeśli Twój produkt jest zaprojektowany i wyróżnia się jakością, to klient będzie chciał go mieć bez względu na koszty wysyłki czy czas zakupu.

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Aby mieć pewność, że Twój sklep internetowy będzie widoczny dla jak największej liczby osób, ważne jest, abyś wiedział, jak przebiega proces pozycjonowania sklepu internetowego. Pierwszym krokiem jest spotkanie z obiema zainteresowanymi stronami, podczas którego ustalane są cele i plany działania (informacje o kategoriach, produktach, dotychczasowych działaniach). Następnie przeprowadzany jest audyt techniczny, a konkretnie zalecenia optymalizacyjne dotyczące tego, co należy zmienić na stronie, aby w ten sposób zwiększyć ruch na stronie.

    Czy tworzycie content na stronę w ramach działań SEO?

    Pomagamy naszym klientom w zakresie usług SEO i często zajmujemy się również ich potrzebami w zakresie treści. Oferujemy pełną linię usług SEO, w tym projektowanie i tworzenie stron internetowych na zamówienie, aby sprostać wymaganiom wizerunkowym Twojej firmy; architekturę strony, aby sprostać zarówno obecnym oczekiwaniom klientów, jak i przyszłościowym inwestycjom w technologię za wszelką cenę; badania słów kluczowych, które dadzą Ci cenny wgląd w to, czego ludzie szukają w Google, dzięki czemu będziemy mogli umieścić te frazy tuż przed nimi, gdzie będą mogli je łatwo znaleźć – tak jak Twoje!

    Luboń – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 31 941
    Powierzchnia miasta 13,5 km²
    Gęstość zaludnienia 2 352,6 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 13 listopada 1954
    numer kierunkowy (+48) 61
    tablice rejestracyjne PZ, POZ

    Luboń jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 31 941, z czego 52,4% stanowią kobiety, a 47,6% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 28,1%. Średni wiek mieszkańców wynosi 39,5 lat i jest nieznacznie mniejszy od średniego wieku mieszkańców województwa wielkopolskiego oraz nieznacznie mniejszy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Lubonia zawarli w 2019 roku 145 małżeństw, co odpowiada 4,5 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,9 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie więcej od wartości dla kraju.27,9% mieszkańców Lubonia jest stanu wolnego, 60,5% żyje w małżeństwie, 4,1% mieszkańców jest po rozwodzie, a 7,5% to wdowy/wdowcy.Luboń ma dodatni przyrost naturalny wynoszący 89. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu 2,79 na 1000 mieszkańców Lubonia. W 2019 roku urodziło się 350 dzieci, w tym 50,6% dziewczynek i 49,4% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 404 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 1,70 i jest znacznie większy od średniej dla województwa oraz znacznie większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 34,8% zgonów w Luboniu spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 29,3% zgonów w Luboniu były nowotwory, a 8,2% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Lubonia przypada 8.18 zgonów. Jest to znacznie mniej od wartości średniej dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 671 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 581 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Lubonia 90. W tym samym roku 7 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 3 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 4.60,5% mieszkańców Lubonia jest w wieku produkcyjnym, 20,7% w wieku przedprodukcyjnym, a 18,8% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Luboń – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny zazwyczaj sprzedawane są usługi i towary. Im wyższe zarobki, tym łatwiej można budować firmę z pomocą pozycjonowania lokalnego i reklam:

    W Luboniu na 1000 mieszkańców pracuje 148osób . Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. 51,3% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 48,7% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Luboniu wynosiło w 2019 roku 1,2% (1,3% wśród kobiet i 1,0% wśród mężczyzn). Jest to znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Luboniu wynosiło 4 241,36 PLN, co odpowiada 87.70% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Lubonia 4 324 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 1 640 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi -2 684.6,7% aktywnych zawodowo mieszkańców Lubonia pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 39,6% w przemyśle i budownictwie, a 37,6% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,1% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak wygląda wykres zatrudnienia według branż:

    Poniżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Luboniu w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 5 237 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 4 020 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 385 nowych podmiotów, a 201 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (458) podmiotów zarejestrowano w roku 2018, a najmniej (374) w roku 2009. W tym samym okresie najwięcej (414) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2015 roku, najmniej (201) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Luboniu najwięcej (462) jest stanowiących spółki handlowe z ograniczoną odpowiedzialnością. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (5 099) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,4% (19) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 25,4% (1 330) podmiotów, a 74,2% (3 888) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Luboniu najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (24.9%) oraz Budownictwo (14.5%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Wykres niżej przedstawia rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Luboniu oddano do użytku 181 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 5,67 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz nieznacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Luboniu to 12 044 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 379 mieszkań. Jest to wartość większa od wartości dla województwa wielkopolskiego oraz porównywalna do średniej dla całej Polski.82,9% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 17,1% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Luboniu to 4,51 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa wielkopolskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Luboniu to 88,50 m2 i jest porównywalna do przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa wielkopolskiego oraz porównywalna do przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,48% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,70% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 97,27% mieszkań posiada łazienkę, 93,67% korzysta z centralnego ogrzewania, a 88,75% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Luboniu znajdowały się 3 hotele (kategorii ★★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 3 obiekty.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 1

    drzwi automatycznie otwierane: 2

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 2 (liczba sal: 6, liczba miejsc: 400)
    z nagłośnieniem: 3

    z projektorem multimedialnym: 3

    z zestawem do wideokonferencji: 2

    z obsługą techniczną: 1

    z ekranem: 2

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 2

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 3

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 3

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Luboniu w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Lubonia znajduje się 38 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Bednarnia z 1904 – 1908dnia 1983-12-28, wykaz dokumentów: 1917/A z 1983-12-28


    wielkopolskie – inne miejscowości

    Chodzież, Gniezno, Gostyń, Jarocin, Kępno, Kościan, Krotoszyn, Luboń, Mosina, Oborniki, Piła, Pleszew, Pniewy, Słupca, Śrem, Środa Wielkopolska, Swarzędz, Szamotuły, Turek, Wągrowiec, Wolsztyn, Września, Złotów

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl