Tarnowskie Góry – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to agencja w której pracują specjaliści z dużym bagażem doświadczeń w branży marketingu internetowego. Od wielu lat razem pracujemy nad skutecznymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy firmom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy transportowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Doskonale znają techniki marketingu firm w internecie. Skutecznie wykorzystują wiele kanałów, takie jak kampanie Google Ads, SEO, reklamy Facebook i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • pomagamy budować twój biznes
    • korzystne ceny
    • mała, butikowa firma marketingowa
    • bezpośredni kontakt ze specjalistą obsługującym projekt

    Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę

    Tak. Internet może być doskonałym narzędziem rozwoju biznesu i sprzedaży, ponieważ jest to międzynarodowy rynek z klientami, którzy są obecnie zaawansowani technologicznie i bardziej skłonni do kupowania towarów online lub w podróży. Dla wielu firm jest to inwestycja warta zachodu, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich przyszłość w tej dziedzinie. Internet wymaga czasu i wysiłku, aby ustalić solidną reputację na tym rynku – będziesz musiał pokazać się konsekwentnie, więc upewnij się, że utrzymujesz swoją stronę internetową aktualizowaną ze świeżą zawartością i dobrą obsługą klienta (w tym szybkim czasem odpowiedzi). To zapewni, że potencjalni klienci otrzymują to, czego oczekują.

    Jak wygląda pozycjonowanie sklepu w praktyce?

    Budowa sklepu internetowego to proces, który wymaga współpracy obu stron. Wywiad musi być przeprowadzony najpierw, więc twój partner może uzyskać pewne informacje o tym, co chcesz i jak działają najlepiej z rozmowy z klientami z pierwszej ręki. Po zakończeniu tego wstępnego etapu, nadszedł czas na audyt techniczny! Upewnimy się, że wszystkie linki są odpowiednio sformatowane na wszystkich stronach, na których produkty powinny pojawiać się w wynikach wyszukiwania, a także upewnimy się, że nie ma żadnych uszkodzonych linków lub innych błędów utrudniających optymalne działanie Twojego sklepu. Po spełnieniu przez Ciebie naszych zaleceń optymalizacyjnych (co często prowadzi do zwiększenia ruchu na stronie), jesteśmy gotowi do etapu trzeciego: usługi tworzenia/aktualizacji treści, która obejmuje takie tematy jak wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych itp

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu nie jest łatwym zadaniem. Właściciel musi połączyć różne strategie, które pomogą mu rozwinąć biznes i przyciągnąć nowych klientów. Obejmuje to korzystanie z mediów społecznościowych, płatnych kanałów reklamowych, takich jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), banery reklamowe, kampanie e-mail marketingowe, programy partnerskie – to tylko kilka z nich! Ważne jest, aby te różne części Twojej strategii dobrze ze sobą współpracowały, w przeciwnym razie nie będą tak skuteczne, jak byś sobie tego życzył. Jeśli tylko jedna część została wdrożona, podczas gdy powinna być zrobiona na raz, może to prowadzić do problemów z pozyskiwaniem klientów i uzyskaniem wystarczającego ruchu przez kluczowe punkty konwersji na Twojej stronie; pamiętaj, że SEO też może zająć trochę czasu.

    Czy prowadzicie SEO i reklamy sklepów e-commerce?

    Prawie zawsze podejmujemy się pozycjonowania sklepów internetowych. Zatrudniamy pełnoetatowych ekspertów we wszystkich aspektach reklamy, w tym w zakresie projektowania, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), płatnych i remarketingowych reklam, komunikacji, takiej jak newslettery czy kampanie e-mailowe, i wielu innych. Metody, które stosujemy w celu poprawy pozycjonowania są naprawdę zróżnicowane, ale generalnie dzielą się na dwie kategorie: jedna to marketing bezpośredni z reklamami takimi jak PPC lub Google AdWords (manipulacja słowami kluczowymi w celu dotarcia do odbiorców). Druga obejmuje przyciąganie ruchu i budowanie autorytetu w czasie za pomocą organicznych strategii SEO, którymi zarządzamy starannie zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Wszystko to oznacza, że najprawdopodobniej szukasz nas 🙂

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Wiesz, kiedy warto wydać więcej na reklamy, a kiedy nie warto? Jesteśmy tu dla Ciebie. Nasza firma pracuje jako przedłużenie Twojego zespołu marketingowego, więc możemy dostarczyć miesięczne raporty, które będą śledzić, co wymaga poprawy i ile budżetu należy przeznaczyć, aby zmaksymalizować wyniki.

    Tarnowskie Góry – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 61 686
    Powierzchnia miasta 83,7 km²
    Gęstość zaludnienia 732,9 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1526
    numer kierunkowy (+48) 32
    tablice rejestracyjne STA

    Tarnowskie Góry jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 61 686, z czego 52,0% stanowią kobiety, a 48,0% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 0,6%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,8 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa śląskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Tarnowskich Gór zawarli w 2019 roku 288 małżeństw, co odpowiada 4,7 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa śląskiego oraz wartość porównywalna do wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,4 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie mniej od wartości dla kraju.27,1% mieszkańców Tarnowskich Gór jest stanu wolnego, 58,7% żyje w małżeństwie, 3,7% mieszkańców jest po rozwodzie, a 9,5% to wdowy/wdowcy.Tarnowskie Góry ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -73. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -1,19 na 1000 mieszkańców Tarnowskich Gór. W 2019 roku urodziło się 593 dzieci, w tym 50,4% dziewczynek i 49,6% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 306 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,84 i jest większy od średniej dla województwa oraz mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 43,3% zgonów w Tarnowskich Górach spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 27,5% zgonów w Tarnowskich Górach były nowotwory, a 4,2% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Tarnowskich Gór przypada 10.84 zgonów. Jest to nieznacznie mniej od wartości średniej dla województwa śląskiego oraz wartość porównywalna do wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 913 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 583 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Tarnowskich Gór 330. W tym samym roku 22 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 10 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 12.58,5% mieszkańców Tarnowskich Gór jest w wieku produkcyjnym, 17,2% w wieku przedprodukcyjnym, a 24,2% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Tarnowskie Góry – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny często przeważają firmy usługowe. Im wyższe zarobki, tym łatwiej można rozwinąć firmę z wykorzystaniem SEO i reklam:

    W Tarnowskich Górach na 1000 mieszkańców pracuje 288osób . Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 50,2% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 49,8% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Tarnowskich Górach wynosiło w 2019 roku 5,0% (5,9% wśród kobiet i 4,1% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa śląskiego oraz nieznacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Tarnowskich Górach wynosiło 4 364,71 PLN, co odpowiada 90.30% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Tarnowskich Gór 4 249 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 6 416 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 2 167.6,0% aktywnych zawodowo mieszkańców Tarnowskich Gór pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 34,1% w przemyśle i budownictwie, a 29,7% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,9% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak wygląda wykres zatrudnienia wg. branż:

    Poniżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Tarnowskich Górach w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 8 262 podmioty gospodarki narodowej, z czego 5 844 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 540 nowych podmiotów, a 403 podmioty zostały wyrejestrowane. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (697) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (490) w roku 2016. W tym samym okresie najwięcej (638) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2011 roku, najmniej (320) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2010 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Tarnowskich Górach najwięcej (868) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (7 887) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,7% (59) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 21,9% (1 813) podmiotów, a 77,3% (6 390) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Tarnowskich Górach najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (24.2%) oraz Budownictwo (13.5%).

    Poniżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Na wykresie niżej rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Tarnowskich Górach oddano do użytku 479 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 7,77 nowych lokali. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Tarnowskich Górach to 24 697 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypadają zatem 403 mieszkania. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa śląskiego oraz nieznacznie większa od średniej dla całej Polski.60,1% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 39,9% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Tarnowskich Górach to 4,27 i jest porównywalna do przeciętnej liczby izb dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Tarnowskich Górach to 95,00 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa śląskiego oraz większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,64% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,33% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 96,98% mieszkań posiada łazienkę, 83,88% korzysta z centralnego ogrzewania, a 74,05% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Tarnowskich Górach znajdowało się 5 hoteli (1 ★★★★, 3 ★★★, 1 ★), 1 motel (kategorii ★) oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 5 obiektów.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 1

    domy wycieczkowe: 2

    hostele: 1

    zespoły domków turystycznych: 1 (całoroczne: 0)

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 2

    drzwi automatycznie otwierane: 1

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 1

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 4

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 5 (liczba sal: 7, liczba miejsc: 600)
    z nagłośnieniem: 4

    z projektorem multimedialnym: 3

    z obsługą techniczną: 3

    z ekranem: 5

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 4

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 1

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 6

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Tarnowskich Górach w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Tarnowskich Gór znajduje się 86 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Osada Stare Tarnowice, st. 2 z epoki żelazadnia 1967-12-21, wykaz dokumentów: 821/67 z 1967-12-21


    śląskie – inne miejscowości

    Będzin, Cieszyn, Czechowice-Dziedzice, Czeladź, Imielin, Knurów, Lubliniec, Mikołów, Myszków, Orzesze, Pszczyna, Racibórz, Radlin, Radzionków, Rydułtowy, Siewierz, Skoczów, Tarnowskie Góry, Ustroń, Wisła, Wodzisław Śląski, Zawiercie, Żywiec

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl